Αναπτύχθηκε στο Maserati Innovation Lab στη Μόντενα, και παράγεται στο εργοστάσιο του Cassino. Λέγεται Grecale και είναι το νέο SUV της Maserati. Πριν μπούμε σε περισσότερες λεπτομέρειες να τονίσουμε ότι η Grecale μέσα σε ένα χρόνο (και κάτι) θα κυκλοφορήσει και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση και θα λέγεται Folgore. To πρώτο που φαίνεται είναι ότι η Porsche Macan και η BMW X4 απέκτησαν νέο αντίπαλο.
Κατά το λανσάρισμα θα κυκλοφορήσουν τρεις εκδόσεις: Η GT, που τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα που αποδίδει 300 ίππους. Η Modena, με τετρακύλινδρο ήπιο υβριδικό κινητήρα 330 ίππων και η πιο ισχυρή με το όνομα Trofeo, με τρίλιτρο V6 βενζίνης 530 ίππων που βασίζεται στον κινητήρα Nettuno που είναι τοποθετημένος στο MC20.

Το νέο SUV ξεχωρίζει όσον αφορά την ευρυχωρία και την άνεση, διαθέτοντας ένα εντυπωσιακό σύνολο χαρακτηριστικών. Η επιτάχυνση (0-100 km/h σε 3,8 δευτερόλεπτα – στο Trofeo), και η τελική ταχύτητα (285 km/h – ξανά στο Trofeo) δίνουν ένα πρώτο στίγμα για τις επιδόσεις του νέου μοντέλου, ενώ στο εσωτερικό η εκτεταμένη χρήση εκλεκτών υλικών όπως ξύλο, ανθρακονήματα και δέρμα είναι αναμενόμενη για τη φίρμα.
Breathe beauty. Embrace innovation.
— Maserati (@Maserati_HQ) March 24, 2022
The all-new #MaseratiGrecale has come to make your #EverydayExceptional.https://t.co/ZUNdEY5Jhb pic.twitter.com/UTtVAoZFUM

Οι διαστάσεις; Στην έκδοση GT, το Grecale έχει μήκος 4.846 mm με μεταξόνιο 2.901 mm, ύψος 1.670 mm, πλάτος 2.163 mm (συμπεριλαμβανομένων των καθρεπτών των φτερών), με μετατρόχιο πίσω τροχού 1.948 mm (και ακόμη μεγαλύτερο στο Τrofeo).

Ο σχεδιασμός της Grecale αγκαλιάζει το νέο έμβλημα της Maserati, το οποίο διακρίνει κάθε νέο μοντέλο από το MC20. Το μπροστινό μέρος διαθέτει μια χαμηλή και επιβλητική μάσκα. Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα του μπούμερανγκ είναι εμπνευσμένα από το Giugiaro 3200 GT και ταιριάζουν με την τραπεζοειδή γραμμή, που γίνεται ακόμα πιο εντυπωσιακή από το κουπέ εφέ της καμπίνας.

Στην καμπίνα, οι τεχνολογικές προδιαγραφές που ξεχωρίζουν περιλαμβάνουν το παραδοσιακό ρολόι της Maserati. Ψηφιακό για πρώτη φορά, μεταμορφώνεται σε πραγματικό γραμματέα στο αυτοκίνητο, χάρη στον φωνητικό έλεγχο.

Όλα γίνονται βασισμένα στην αφή και με αισθητική καθαρότητα. Η τεχνολογία ελέγχεται από τις οθόνες: η μεγάλη κεντρική οθόνη 12,3”, η μεγαλύτερη που έχουμε δει ποτέ σε Maserati, μια άλλη οθόνη 8,8” για τα επιπλέον χειριστήρια και μια τρίτη για τους επιβάτες στα πίσω καθίσματα.

Η διαχείριση της εμπειρίας στο αυτοκίνητο γίνεται από το σύστημα πολυμέσων της Maserati Intelligent Assistant (MIA), από το υπερσύγχρονο infotainment και από το Maserati Connect.

Για τον ήχο φροντίζει το καθηλωτικό σύστημα ήχου Sonus faber 3D. Το σύστημα Sonus faber – στάνταρ σε επίπεδο Premium – περιλαμβάνει 14 ηχεία ή 21 ηχεία κατά παραγγελία σε επίπεδο High Premium.
Το θέμα της οδικής συμπεριφοράς αναλαμβάνει το Maserati Vehicle Dynamic Control Module (VDCM). Τέσσερις είναι οι λειτουργίες οδήγησης: COMFORT, GT, SPORT, CORSA (μόνο Trofeo) και OFF-ROAD.
Δείτε και το βίντεο της παγκόσμιας πρεμιέρας για την Grecale