Είναι πια γνωστό ότι η Aston Martin Valkyrie είναι απίστευτα ωμή και δυνατή, αλλά ο CEO Tobias Moers είπε πρόσφατα στο Top Gear ότι ο θόρυβος στην καμπίνα θα είναι γύρω στα 126 ντεσιμπέλ, πράγμα που σημαίνει ότι οι οδηγοί της θα πρέπει να φορούν, ωτασπίδες ή/και ακουστικά ακύρωσης θορύβου.
Ο Moers είπε ότι οι αγοραστές της Valkyrie "δεν έχουν πρόβλημα" με τον ήχο. Προφανώς κανένας δεν περίμενε ένα hypercar με κινητήρα Cosworth 6,5 λίτρων V12, σχεδιασμένο από τον Adrian Newey, να ακούγεται σαν ηλεκτρικό. Για να έχουμε και ένα μέτρο σύγκρισης, σκεφτείτε ότι σχεδόν 120 ντεσιμπέλ παράγει ένα jet κατά την απογείωση.
Ο κινητήρας του Valkyrie βιδώνεται απευθείας στο πλαίσιο και ο Moers παραδέχτηκε ότι ο θόρυβος δεν μπορούσε να μειωθεί άλλο. Μάλλον καλύτερα που θα μείνει ως έχει. Ο θόρυβος κάνει το Valkyrie ακόμα πιο επιθυμητό ενώ θα φαίνεστε σαν πιλότος μαχητικού με τα ακουστικά σας μέσα το στενό μικρό πιλοτήριο. Επίσης, η αντλία λαδιού που χρησιμοποιεί η Aston Martin για τον κινητήρα είναι στην πραγματικότητα από ένα ελικόπτερο Apache...
Η Aston έχει παραδώσει 10 Valkyries στους πελάτες μέχρι στιγμής, εκ των οποίων τα επτά είναι αυτοκίνητα δρόμου και τρία AMR Pro μόνο για πίστα.
Το μεγάλο αφεντικό της Aston Martin F1 Lawrence Stroll είπε πρόσφατα στο Top Gear: "Η Valkyrie είναι ένα εξωφρενικό αυτοκίνητο. Έχω μια ομάδα της Formula 1 και είναι πιο δύσκολο να φτιάξεις αυτό το υπεραυτοκίνητο παρά ένα μονοθέσιο της F1. Μια ομάδα της Formula 1 έχει 800 άτομα για να κατασκευάζει πέντε αυτοκίνητα το χρόνο και η Valkyrie είναι πιο δύσκολο project. Δεν έχει ξαναγίνει κάτι παρόμοιο και σας υπόσχομαι ότι δεν θα ξαναγίνει κάτι παρόμοιο. Είμαι πολύ περήφανος που η Aston Martin το έκανε αυτό. Κανένας άλλος κατασκευαστής δεν θα το αναλάμβανε κάτι τέτοιο.
Όταν ξεκινήσαμε να το κατασκευάζουμε, έπρεπε να συνειδητοποιήσω ότι δεν μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε ανθρώπους από τη γραμμή παραγωγής μας και μετέθεσα ανθρώπους από την ομάδα μου στη Formula 1 για να το φτιάξουν. Αυτό δεν ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Είναι εξαιρετικά περίπλοκο, αλλά τελικά καταφέρνουμε να τα κατασκευάζουμε και να τα παραδίδουμε στους πελάτες".