Μπορεί να μην γίνεται εύκολα αντιληπτό με την πρώτη ματιά, αλλά το Super 3, είναι ένα σύγχρονο Morgan. Μάλιστα η επιλογή διάταξης με τρεις τροχούς, θα μπορούσε κάλλιστα να θεωρηθεί φόρος τιμής στις Morgan των αρχών του περασμένου αιώνα. Σε κάθε περίπτωση, πρόκειται για το πρώτο πραγματικό νέο που μας έρχεται από τη βρετανική εταιρεία, μετά το Aero 8 του 2000.
Το Super 3 θα διαθέτει μονοκόκ πλαίσιο (πρόκειται για τύπο αυτοφερόμενου πλαισίου που χαρακτηρίζεται από αυξημένη δυσκαμψία), που θα βασίζεται στο νέο αλουμινένιο πάτωμα της εταιρείας και ο κινητήρας του θα είναι 3κύλινδρος. Αισθητικά, το νέο Morgan καταφέρνει να συνδυάζει ρετρό στοιχεία παραμένοντας πάντοτε αναγνωρίσιμο, χάρη κυρίως στους χαρακτηριστικούς στρογγυλούς προβολείς, τη γρίλια στο μπροστινό τμήμα και τα ψαλίδια της ανάρτησης που έχουν όσο μεγαλύτερο μήκος γίνεται, προκειμένου να βελτιώσουν την ευστάθεια του Super 3.
Σε επίπεδο κινητήρα, το νέο Morgan εφοδιάζεται με έναν 3κύλινδρο 1.5 lt της Ford, η απόδοση του οποίου ανέρχεται σε 120 ίππους και η μέγιστη ροπή σε 149 Nm. H εταιρεία ανακοινώνει επιτάχυνση 0-100 σε 7 sec και τελική ταχύτητα 210 km/h. Αξίζει να σημειωθεί πως με τον κινητήρα αυτό, η Morgan συνεχίζει την παράδοση που ήθελε τα μοντέλα της με τρεις τροχούς πίσω στις δεκαετίες 1930 και 1940, να χρησιμοποιούν κινητήρες της Ford με δύο κυλίνδρους. Το Super 3, έχει βάρος 635 κιλών και η μέση κατανάλωσή του σύμφωνα πάντοτε με την κατασκευάστρια, είναι 5,8 lt/100 km.
Το σύστημα μετάδοσης περιλαμβάνει το χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων του Mazda MX-5 με τον ίδιο κοντό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων που συναντάμε και στο ιαπωνικό roadster και αυτό είναι προφανώς ένα πολύ καλό νέο. Που γίνεται ακόμη καλύτερο, με την επισήμανση της Morgan πως ο συμπλέκτης θα έχει ιδανικό βάρος και διαδρομή, ώστε να εξασφαλίζει γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων.
Αν υπάρχει κάτι ωστόσο που πραγματικά βάζει την Morgan στον 21ο αιώνα, είναι η εικόνα στο εσωτερικό του Super 3. Ψηφιακός πίνακας οργάνων, θύρες USB, ακόμη και σύστημα πλοήγησης (προαιρετικά). Οι επενδύσεις στο εσωτερικό είναι αδιάβροχες, είτε αυτές αφορούν σε βινύλιο, δέρμα, ή ειδικά επεξεργασμένο ύφασμα. Το τιμόνι ρυθμίζεται όπως και τα πεντάλ, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ακόμη και ποτηροθήκη και θέση για το κινητό. Πολυτέλεια...
Η Morgan θέλοντας να δώσει το στίγμα του Super 3, αναφέρει πως θα αποτελεί τον ορισμό της παραμετροποίησης, δίνοντάς σου τη δυνατότητα να επιλέξεις ανάμεσα σε περισσότερα από 200 στοιχεία έξτρα εξοπλισμού. Οι τιμές του θα ξεκινούν από τα επίπεδα των €50.000 στη βρετανική αγορά.