Το Skoda Enyaq iV αποκτά έκδοση Coupe και RS

To πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda που αποκτά ταυτόχρονα εκδόσεις Coupe και RS, είναι το Enyaq iV και υπόσχεται στυλ, χώρους και επιδόσεις.

Skoda Enyaq Coupe RS
Skoda Enyaq Coupe RS
Skoda Enyaq Coupe RS
Skoda Enyaq Coupe RS
Skoda Enyaq Coupe RS

Δεν μπορείς να πεις πως ήταν μια κίνηση που δεν περίμενες. Όπως -έστω, κατά κανόνα- συμβαίνει με κάθε νέο μοντέλο SUV, κάποια στιγμή ακολουθεί η coupe εκδοχή του. Έτσι και στην περίπτωση του Enyaq iV, η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της σαφώς κομψότερης αισθητικά εκδοχής του, η οποία θα περιλαμβάνει και έκδοση RS. Μάλιστα αυτό θα είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Skoda που θα φέρει στο αμάξωμά του το λογότυπο που είναι άμεσα συνδεδεμένο με σπορ χαρακτηριστικά και κορυφαίες επιδόσεις.

Η αλήθεια είναι βέβαια πως η Skoda είναι πιο γνωστή για την άνεση και τους κορυφαίους χώρους των μοντέλων της, παρά για τις επιδόσεις, όμως αυτό είναι κάτι που η ηλεκτροκίνηση έχει αλλάξει για τα καλά. Όχι πως το Enyaq Coupe iV στερείται χώρων. Με 570 λίτρα χώρο αποσκευών, πλασάρεται εύκολα στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας του. Παρόμοια είναι η εικόνα και για τους επιβάτες, καθώς η τοποθέτηση των μπαταριών κάτω από το πάτωμα και η απουσία τούνελ μετάδοσης, δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την άνετη μεταφορά 5 ενηλίκων.

Skoda-Enyaq_Coupe_RS_iV-2

Όλες οι εκδόσεις του Enyaq Coupe iV θα διαθέτουν πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, με την κορυφαία RS iV να διαθέτει και αρκετά στοιχεία κατ' αποκλειστικότητα στη γκάμα του Enyaq. Όπως π.χ. το πράσινο χρώμα του αμαξώματος. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, πως οι μπαταρίες που θα τοποθετούνταισε όλες τις εκδόσεις του Enyaq Coupe iV θα είναι συμβατές με ταχυφορτιστές, με τη μεγαλύτερη εξ αυτών (82 kWh) να μπορεί να φορτίσει από το 10 στο 80% σε λιγότερο από μισή ώρα.

4 εκδοχές ισχύος από 2 τύπους μπαταριών

H βασική έκδοση του Enyaq Coupe iV εφοδιάζεται με μια μπαταρία 62 kWh που είναι τοποθετημένη στον πίσω άξονα και μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η απόδοσή της είναι 177 ίπποι και η μέγιστη ροπή 310 Nm. Το επίσης πισωκίνητο Coupe iV 80 διαθέτει μπαταρία 82 kWh (ισχύς 200 ίππων). Στην περίπτωση της έκδοσης iV 80x έχουμε μια 2η μπαταρία τοποθετημένη στον εμπρός άξονα, καθιστώντας την κατ' ουσία τετρακίνητη, με την συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται σε 260 ίππους και τη μέγιστη ροπή σε 425 Nm.

Skoda-Enyaq_Coupe_RS_iV-7

Τετρακίνητη είναι και η έκδοση RS, με απόδοση 295 ίππων και μέγιστη ροπή 460 Nm. Η επιτάχυνση 0-100 που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 6,5'' και η τελική ταχύτητα ανέρχεται σε 180 χ.α.ώ., 20 περισσότερα από εκείνη όλων των υπόλοιπων εκδόσεων του Enyaq Coupe. Σε κάθε περίπτωση, η Skoda ανακοινώνει αυτονομία 545 χλμ. (WLTP) για τις εκδόσεις με την μπαταρία των 82 kWh, κάτι που σημαίνει πως το Enyaq Coupe iV θα μπορεί θεωρητικά να χρησιμοποιηθεί και για ταξίδι. Αισθητικά, η έκδοση RS είναι η πιο επιβλητική της γκάμας, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων τροχούς 19-21 ιντσών και την μάσκα Crystal Face, με τις χαρακτηριστικές γρίλιες της Skoda να φωτίζονται από 131 LED.

Best of Network