1,7 εκατομμύρια ευρώ κόστισε η Υπερειδική του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις

Μια ακόμη επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2022 για το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις, όπως προέκυψε από τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο φετινό EKO Acropolis Rally Forum

Πιστή στην συνήθεια που ξεκίνησε πέρσι με το απολογιστικό συνέδριο του EKO Ράλι Ακρόπολις, η Οργανωτική Επιτροπή του αγώνα, διοργάνωσε και φέτος το EKO Acropolis Rally Forum, κατά το οποίο ο Υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης αλλά και τα στελέχη του Ακρόπολις, παρουσίασαν το συνολικό αποτύπωμα του αγώνα σε οικονομικό, περιβαλλοντικό αλλά και  χορηγικό επίπεδο. 

Επιτυχημένος αγώνας 

Ο κ. Λευτέρης Αυγενάκης ήταν εκείνος που πήρε πρώτος το λόγο αναφερόμενος σε όλες τις παραμέτρους που συνέθεσαν και φέτος το δύσκολο εγχείρημα του αγώνα. "Είμαι ευτυχής που το συνέδριο αυτό γίνεται θεσμός", ανέφερε και  συμπλήρωσε, "Διότι είναι η αφετηρία για να συζητήσουμε διεξοδικά όχι μόνο τα πεπραγμένα του αγώνα που πέρασε, αλλά να χαράξουμε το μέλλον του και να συζητήσουμε για έναν αγώνα από το μέλλον. Είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να αναδείξουμε θέματα που έχουν να κάνουν με τον οικονομικό απολογισμό της διοργάνωσης, σεβόμενοι πάντα τις αρχές της χρηστής διοίκησης και της διαφάνειας, αλλά και να αναδείξουμε θέματα που έχουν να κάνουν με την προβολή και τα οφέλη για τη χώρα"

"Στοίχημα" το ΟΑΚΑ

Η διεξαγωγή της Υπερειδικής του αγώνα στο Ολυμπιακό Στάδιο της Αθήνας, ήταν μια απαιτητική διαδικασία για όλα τα μέλη της Επιτροπής και σε αυτό στάθηκε και ο Υπουργός, αλλά και άλλοι ομιλητές. Χρειάστηκε να γίνει ιδιαίτερη προετοιμασία για μια μεγάλη κατασκευή όπως αυτή, η οποία όμως αποτέλεσε ένα σημείο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στο κέντρο της Αθήνας, που αξιοποιήθηκε καταλλήλως.

Στην πορεία του συνεδρίου, ο κ. Νίκος Κερερές, Εκτελεστικός Διευθυντής της Motorsport Greece, αναλύοντας τα οικονομικά στοιχεία της διοργάνωσης, εστίασε στο κόστος της υπερειδικής του ΟΑΚΑ που ανήλθε σε 1,7 εκ. ευρώ, ενώ αντίστοιχα, τα έσοδα αποκλειστικά για την υπερειδική προήλθαν από τις πωλήσεις εισιτηρίων (1,1 εκ. ευρώ) και από χορηγίες (600.000 ευρώ). Ως προς τα έσοδα του αγώνα, οι χορηγίες ανήλθαν σε 2,3 εκ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το 2021. Όπως ο ίδιος σημείωσε "Η Πολιτεία κλήθηκε να συνδράμει από τον τακτικό προϋπολογισμό σε ποσοστό 30% του συνολικού προϋπολογισμού του αγώνα".

Άκρως δημοφιλές 

Ο κ. Αλέξης Ρουτζούνης, Διευθυντής Ερευνών της κορυφαίας εταιρείας στον κλάδο των υπηρεσιών έρευνας αγοράς, στρατηγικής, επικοινωνίας και επιχειρησιακού σχεδιασμού στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, αναλύοντας τα αποτελέσματα στάθηκε στην ολοένα και μεγαλύτερη διείσδυση του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο ελληνικό κοινό η οποία αγγίζει πλέον το 13%, επίδοση υψηλότερη από εκείνη παραδοσιακών αθλημάτων όπως το τένις, το βόλεϊ και το πόλο.

Ειδικότερα, το Ράλλυ Ακρόπολις απολαμβάνει σημαντικά ποσοστά δημοφιλίας της τάξης του 83%, ενώ ιδιαιτέρως επιτυχημένη κρίνεται η φετινή διοργάνωση από τη μεγάλη πλειοψηφία των πολιτών (62%), με μόλις το 4% να εκφράζει αντίθετη άποψη. Τέλος, τα στοιχεία φανερώνουν ότι αναγνωρίζεται η σημασία της επιστροφής του αγώνα στο WRC για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά (80%) αλλά και η συνολικότερη αξία του θεσμού, τόσο για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην Ελλάδα (75%) όσο και για τη διεθνή προβολή που προσφέρει στη χώρα (79%).