EKO Ράλλυ Ακρόπολις 2022: Φεστιβάλ Hyundai

Η Hyundai ήταν η νικήτρια του 2ου σκέλους του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 καθώς το απόγευμα του Σαββάτου τα τρία I20 N Rally2 γύρισαν στην Λαμία καταλαμβάνοντας ισάριθμες πρώτες θέσεις

Το φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις θα μείνει αξέχαστο σε όλες τις ομάδες, όπως φαίνεται. Την πρώτη ημέρα η Ford ευτύχησε να έχει το καλύτερο αποτέλεσμα σε σκέλος αγώνα για το 2022, χάρη στην πρωτοπορία του Sebastien Loeb και την 2η θέση του Pierre Louis Loubet. Όμως η δεύτερη ημέρα ολοκληρώθηκε με καθολική επικράτηση της Hyundai που έχει τον Thierry Neuville στην πρώτη θέση και τους Ott Tanak και Dani Sordo να ακολουθούν στις θέσεις 2 και  3. Στην Toyota θα μείνει επίσης αξέχαστο το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις αλλά όχι για καλό. Μέχρι τώρα μοιάζει να είναι ο χειρότερος φετινός αγώνας της ομάδας, αλλά είναι λογικό γιατί μιλάμε για ένα σκληρό ράλι, στο οποίο μάλιστα η Toyota λόγω κυριαρχίας μέχρι τώρα, ξεκινούσε με μειονέκτημα στις θέσεις εκκίνησης. 

Καταιγισμός ατυχιών

H Hyundai "έπιασε στον ύπνο" τις αντίπαλες ομάδες στην πρώτη ειδική της ημέρας. Ο Πύργος που είναι η μεγαλύτερη ειδική του αγώνα και η δεύτερη μεγαλύτερη μέχρι στιγμής σε ολόκληρο το πρωτάθλημα (33,20km) έδωσε την ευκαιρία στον Tanak αλλά και τον Neuville να κερδίσουν περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα. Ο μοναδικός που ήταν σε αντίστοιχο ρυθμό ήταν ο Sebastien Loeb και χάρη σε αυτή την επίδοσή του κατάφερε να διατηρηθεί επικεφαλής μετά την πρώτη ειδική του Σαββάτου. 

Όμως στην απλή προς την 2η ειδική της ημέρας το Puma σταμάτησε να δουλεύει, λόγω του δυναμό. Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής προσπάθησε μαζί με τη συνοδηγό του να κάνουν τις απαραίτητες επιδιορθώσεις όμως πλέον είχε περάσει πολύς χρόνος και δεν είχε καν νόημα. Έτσι η ειδική Περιβόλι άρχισε χωρίς τον πρωτοπόρο Loeb και με τον Loubet να έχει ήδη χάσει πολύτιμο χρόνο νωρίτερα και να έχει υποχωρήσει στην τρίτη θέση. 

Μέσα στην ειδική όμως ο Loubet είδε την τύχη που τον είχε φέρει να ζει το όνειρο την Παρασκευή να του γυρίζει την πλάτη. Ένα κλατάρισμα κατέστρεψε το εμπρός αριστερά ελαστικό του και πλέον η υπόθεση βάθρο είχε ήδη ξεχαστεί. Από την άλλη μεριά ο Kalle Rovanpera που εξακολουθούσε να μην έχει βρει ρυθμό, είδε τον αγώνα του να διαλύεται όπως διαλύθηκε το πίσω μέρος του Toyota GR Yaris. Ο Φινλανδός πρωτοπόρος στην βαθμολογία χτύπησε σε ένα δέντρο μετά από ένα λάθος και το Yaris καταστράφηκε πίσω. 

Hyundai για νίκη 

Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο μοναδικός που έδειχνε ικανός να αντισταθεί στην Hyundai ήταν ο Esapekka Lappi με το Yaris. Όμως αυτό συνεχίστηκε μέχρι να φτάσουμε στο δεύτερο Περιβόλι όπου ο Lappi αντιμετώπισε πρόβλημα με την ροή καυσίμου του αυτοκινήτου και  αναγκάστηκε να σταματήσει και τελικά να εγκαταλείψει. Αυτό ανέβασε τον Dani Sordo σε θέση βάθρου με τον Elfyn Evans να είναι πλέον τέταρτος και το μοναδικό Toyota που μπορεί να κινηθεί με κάποιες αξιώσεις. 

To σκέλος της Κυριακής περιλαμβάνει τρεις ειδικές. Τα 17 χιλιόμετρα στο Ελευθεροχώρι τα οποία τα πληρώματα θα περάσουν δύο φορές και τα 11.30 χλμ. στην Ελάτεια Ρεγγίνι που θα διεξαχθεί μεταξύ των δύο περασμάτων στο Ελευθεροχώρι. Εκεί θα προσπαθήσει ο Evans να καλύψει τον χρόνο προς το βάθρο και να εκθρονίσει τον Sordo.

"Ναυάγιο" Ford  

Για την ομάδα του Wilson η πανωλεθρία του Σαββάτου ολοκληρώθηκε με την εγκατάλειψη του Gus Greensmith. Ήταν το τρίτο Ford Puma που έμενε εκτός αγώνα και πλέον χρειάζεται εξαιρετική τύχη ώστε το αποτέλεσμα να επαναφέρει τα χθεσινά χαμόγελα που σβήστηκαν κάπως απότομα σήμερα. Προς το παρόν διασώζονται μόνο ο Loubet και ο Craig Breen που το Σάββατο έκανε έναν απροβλημάτιστο αγώνα αλλά είχε χάσει την επαφή του με ένα καλό αποτέλεσμα από την Παρασκευή κιόλας. 

Nίκη τίτλου ο Lindholm στο WRC2 Junior

O Emil Lindholm συνεχίζει να προηγείται στο WRC2, αλλά κυρίως στο WRC2 Junior, που είναι και  η κατηγορία όπου διεκδικεί τον τίτλο. Η εγκατάλειψη του Chris Ingram, η οποία οδήγησε και  σε μικρή διακοπή του αγώνα, τον έχει αφήσει μόνο και  ανενόχλητο στην πορεία για την νίκη και ενδεχομένως και τον τίλο, καθώς θα τεθεί επικεφαλής με ένα καλό αποτέλεσμα. 

Στο WRC2 έχουν "ανέβει" και οι συμμετοχές ελληνικού ενδιαφέροντος. Ο Αλέξανδρος Τσουλόφτας είναι πλέον στην 4η θέση της κατηγορίας και μπορεί να κυνηγήσει ακόμη και  βάθρο με μια ενδεχόμενη εγκατάλειψη κάποιου προπορευόμενου, ενώ ο Λάμπρος Αθανασούλας που παραδέχεται πως είναι εκτός καλής φυσικής κατάστασης, λόγω ενός προβλήματος υγείας που τον ταλαιπώρησε κατά την προετοιμασία, βρίσκεται στην ένατη θέση του WRC2 και είναι πρώτος Έλληνας.   

Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις εδώ.