Ανακούφιση δήλωσαν με ένα στόμα, οι άνθρωποι της Hyundai μετά την νίκη του Ott Tanak στην Σαρδηνία. Ήταν η πρώτη για την ομάδα μέσα στο 2022, κατά συνέπεια η πρώτη στην νέα εποχή των υβριδικών αυτοκινήτων, έστω και αν χρειάστηκε να φτάσουμε στον πέμπτο αγώνα για το φετινό WRC. Σε άλλη περίπτωση θα άκουγες τα κλισέ του τύπου "άνοιξε λογαριασμό η Hyundai" και άλλα τέτοια, όμως φέτος δύσκολα μπορεί να πει κανείς κάτι τέτοιο, καθώς η ομάδα δεν δείχνει να μπορεί να σταματήσει την Toyota και τον Kalle Rovanpera.

Ο Tanak είχε να κερδίσει από τον Φεβρουάριο του 2021 και τον αγώνα στο Ροβανιέμι, που φαντάζει τόσο μακρινός, όσο είναι, γιατί μιλάμε για περισσότερο από έναν χρόνο πίσω. Παρόλα αυτά η νίκη στην Σαρδηνία, σε έναν σκληρό αγώνα που έγινε υπό ασφυκτικές θερμοκρασίες, θα μπορούσε να είναι και ένα σημάδι αύξησης του ενδιαφέροντος ενόψει της συνέχειας. Ο Rovanpera θα έχει τον "βραχνά" να καθαρίζει τον δρόμο σε όλους τους αγώνες, όπως φαίνεται και τέτοιοι σκληροί χωμάτινοι αγώνες, θα δώσουν και άλλες ευκαιρίες στον Tanak και την Hyundai.

Προς το παρόν όμως o Rovanpera πρόσθεσε άλλους 10 βαθμούς στην φετινή του συγκομιδή, με την πέμπτη θέση και τους 4 βαθμούς της Power Stage και πλέον πλησίασε το double score από τον δεύτερο στην βαθμολογία, Thierry Neuville τον οποίο έφτασε ο Tanak με τη νίκη του. Ο Rovanpera έχασε σχεδόν ένα λεπτό από την Παρασκευή και στην πορεία, άκρως επαγγελματικά, όπως έκανε και στην νίκη του, στην Πορτογαλία, συντήρησε μια διαδρομή προς την καλύτερη δυνατή θέση βαθμολογικά.
Την Παρασκευή έλαμψε ο Esapekka Lappi με το Toyota Yaris Hybrid και ήταν πρωτοπόρος στο τέλος της ημέρας, όμως ένα ατύχημα το πρωί του Σαββάτου, τον έστειλε εκτός αγώνα. Από εκείνο το σημείο και έπειτα ο Tanak τέθηκε επικεφαλής και ολοκλήρωσε χωρίς να αλλάξει κάτι στην πρωτοπορία. Πίσω του υπήρξαν διάφορα περιστατικά, η κατάληξη των οποίων ήταν να φτάσουμε στο διπλό podium της Hyundai, καθώς ο Dani Sordo ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, πίσω από τον Craig Breen με το Ford Puma της M-Sport.

Άλλη μια "ανάσταση" ήταν αυτή στην ουσία, γιατί αυτό το βάθρο ο Malcolm Wilson το αναζητούσε μανιωδώς από το Monte Carlo και έπειτα, αλλά τίποτα δεν έμοιαζε να του το φέρνει. Τελικά το κατάφερε ο θεωρητικά πρώτος οδηγός της ομάδας. Θεωρητικά γιατί οι πρώτες εμφανίσεις του Pierre Louis Loubet δείχνουν οτι η προσαρμογή του Γάλλου στην νέα ομάδα είχε χαρακτήρα εξπρές. Στις πρώτες ειδικές στη Σαρδηνία για παράδειγμα ήταν ο ταχύτερος ανάμεσα στα Ford Puma.

Πίσω από τον Rovanpera, έκτος τερμάτισε ο Katsuta με το δεύτερο καλύτερο Toyota Yaris Hybrid και τον ακολούθησαν ο Gus Greensmith και τα πληρώματα του WRC2 με νικητή μεταξύ αυτών των Nicolay Gryazin.

Εδώ μπορείς να δεις τα αποτελέσματα του αγώνα και εδώ τις βαθμολογίες όπως έχουν διαμορφωθεί μετά τον 5ο φετινό αγώνα.
Επόμενος αγώνας για το WRC είναι το Ράλι Σαφάρι από τις 23 έως τις 26 Ιουνίου.
Φωτογραφίες: Reporter Media