Χορταστικό και απολαυστικό ήταν και το φετινό Grand Prix Βραζιλίας με πολλούς πρωταγωνιστές και πολλές μονομαχίες σε κάθε σημείο της πίστας του Ιντερλάγος. Νικητής αυτού ήταν ο Lando Norris που γίνεται κάπως έτσι αυτομάτως αφεντικό στην McLaren και διεκδικητής του τίτλου.
Ο Norris ήταν ουσιαστικά ο λιγότερο πρωταγωνιστής σε αυτόν τον αγώνα αλλά είχε μια εύκολη βόλτα προς την 11η νίκη του η οποία ξεκίνησε από την 15η pole position της καριέρας του.
Και αν στην κορυφή δεν είχαμε μονομαχία, είχαμε πιο πίσω και μάλιστα ιδιαιτέρως απολαυστικές. Ο Max Verstappen που έδωσε μια ξεχωριστή παράσταση ξεκινώντας από την 19η θέση έφτασε να διεκδικεί την δεύτερη και ακόμη και αν κέρδισε τον τίτλο του "Οδηγού του αγώνα" δεν μπόρεσε να κερδίσει τον Kimi Antonelli. Γεγονός που αποτελεί παράσημο για τον νεαρό Ιταλό.
Αυτό γιατί λίγο νωρίτερα ο Ολλανδός είχε προσπεράσει τον George Russell σαν σταματημένο στην πρώτη στροφή του αγώνα και απο την εκκίνηση το έκανε αυτό με οποιονδήποτε βρήκε μπροστά του.
Κάπως έτσι η δεύτερη θέση του Antonelli είναι μάλλον λίγο πιο εντυπωσιακή από την τρίτη του Verstappen την οποία μεταξύ μας την περίμεναμε ίσως και πιο εύκολα. Ο Russell πρέπει να είναι ικανοποιημένος με την τέταρτη θέση, ο οποίος τελικά άντεξε την πίεση του Oscar Piastri που προσπάθησε να κερδίσει λίγο περισσότερους βαθμούς και να ελαχιστοποιήσει όσο μπορούσε την ζημιά σε επίπεδο τίτλου.
Ο Ollie Bearman κράτησε πίσω του τον Liam Lawson σε αυτή την μονομαχία των rookies, στην οποία έχασε κατα κράτος ο Isack Hadjar αλλά μόνο λόγω λεπτομερειών και του κυκλοφοριακού που συνάτησε μπροστά του. Nico Hulkenberg και Pierre Gasly ολοκλήρωσαν την πρώτη δεκάδα που βαθμολογείται.
Η καταστροφή της Ferrari
Για την Scuderia που πανηγύρισε έναν παγκόσμιο τίτλο αυτό το Σαββατοκύριακο, ο αγώνας στην Βραζιλία ήταν μια καταστροφή. Ο Lewis Hamilton στους πρώτους γύρους έκανε λάθος και κατέστρεψε την αεροτομή του εμπρός. Εκτός από την πτέρυγα προκάλεσε και ζημιά στο πάτωμα με αποτέλεσμα να μην μπορεί να βρει πρόσφυση από εκείνο το σημείο και τελικά εγκατέλειψε, όμως αυτό δεν ήταν καν το μεγάλο πρόβλημα του Fred Vasseur.
Στην επανεκκίνηση και στην βουτιά του Piastri για προσπέραση το μεγαλύτερο θύμα δεν ήταν ο Antonelli, αλλά ο Leclerc που ήταν λίγο πιο δίπλα, καθώς ο νεαρός Ιταλός έπεσε πάνω του μετά την επαφή με τον Αυστραλό. Έτσι εγκατέλιψε αμέσως ολοκληρώνοντας την εμφάνιση με αξιώσεις για τα κόκκινα μονοθέσια, μέσα 6-7 γύρους.
Βαθμολογίες
Μετά την Βραζιλία ο Norris αύξησε ακόμη περισσότερο την διαφορά του από τον Piastri και αναλυτικά την βαθμολογία μπορείς να την δεις εδώ. Στους κατασκευαστές όπου η McLaren έχει ήδη εξασφαλίσει τον τίτλο, οι μάχες περιορίζονται πιο πίσω και το αποτέλεσμα στο Σάο Πάουλο ήταν ευεργετικό για τις ελπίδες της Mercedes να διατηρηθεί στην δεύτερη θέση και να παραμείνει εκεί μέχρι το τέλος. Η κατάσταση είναι ακόμη ρευστή αλλά η διαφορά απο την Ferrari αυξήθηκε σημαντικά. Αναλυτικά η βαθμολογία των κατασκευαστών είναι αυτή.