Η Williams μια από τις πιο ιστορικές ομάδες της Formula 1 επιστρέφει στις ρίζες της από το 2026. Η νέα της ταυτότητα, Atlassian Williams F1 Team, φέρει το brand του χορηγού αλλά κυρίως επαναφέρει τη θρυλική κληρονομιά της που εντοπίζεται στο Williams F1 Team και όχι στο Williams Racing το οποίο χρησιμοποιούσε τα τελευταία χρόνια.

Η αλλαγή αυτή συνοδεύεται από νέο λογότυπο, μια επανερμηνεία του διάσημου "Forward W” του Sir Frank Williams, το έμβλημα που πρωτοεμφανίστηκε το 1977 και στόλιζε κάθε μονοθέσιο των εννέα τίτλων στους κατασκευαστές που έχει κατακτήσει η ομάδα.
Η Williams, με έδρα το Grove της Μεγάλης Βρετανίας, παραμένει μία από τις τρεις πιο επιτυχημένες ομάδες στην ιστορία της Formula 1, έχοντας στο ενεργητικό της εννέα Πρωταθλήματα Κατασκευαστών, επτά Πρωταθλήματα Οδηγών και 114 νίκες σε σχεδόν μισό αιώνα παρουσίας. Η συνεργασία με την Atlassian, που πλέον γίνεται ονομαστικός χορηγός, έρχεται να υπογραμμίσει τη νέα στρατηγική κατεύθυνση της ομάδας, μια προσπάθεια να επιστρέψει στην κορυφή με τη φιλοσοφία και το πάθος που τη χαρακτήριζαν από την ίδρυσή της.
Ο επικεφαλής της ομάδας, James Vowles, δήλωσε πως η νέα ταυτότητα αποτελεί έναν φόρο τιμής στον ιδρυτή Sir Frank Williams, αλλά και μια καθαρή δήλωση προθέσεων για το μέλλον: "Είμαι περήφανος που από το επόμενο έτος θα είμαστε γνωστοί ως Atlassian Williams F1 Team και θα φέρουμε στο μονοθέσιό μας ένα λογότυπο εμπνευσμένο από τον ιδρυτή μας, βαθιά συνδεδεμένο με τις δεκαετίες επιτυχιών μας. Είμαστε εμπνευσμένοι από το παρελθόν μας, ενθουσιασμένοι για το μέλλον και αποφασισμένοι να γράψουμε ένα νέο, νικηφόρο κεφάλαιο στην ιστορία της Williams."

Η ομάδα ήδη δείχνει σημάδια αναγέννησης. Το 2025 βρίσκεται στην πέμπτη θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με 111 βαθμούς, περισσότερους από όσους είχε συγκεντρώσει στις τελευταίες επτά σεζόν μαζί. Στο φετινό πρωτάθλημα σημείωσε το πρώτο βάθρο σε Grand Prix από το 2021 στο Μπακού και το πρώτο βάθρο σε Sprint αγώνα στο Όστιν, δείχνοντας ξεκάθαρα ότι η πορεία ανόδου έχει ήδη ξεκινήσει.
Με τη Dorilton Capital να στηρίζει οικονομικά το project, τον Vowles στο τιμόνι της τεχνικής και οργανωτικής αναδιάρθρωσης, και το δίδυμο Carlos Sainz – Alex Albon πίσω από το τιμόνι, η Williams επιχειρεί να επανασυνδεθεί με τις αξίες που την ανέδειξαν, δηλαδή την ανεξαρτησία, την καινοτομία και το πείσμα για τη νίκη.
Ο Marcus Prosser, Διευθυντής Μάρκετινγκ της ομάδας, περιέγραψε τη νέα εποχή με τρόπο που συνδυάζει συναίσθημα και στρατηγική:
"Με το νέο μας όνομα και λογότυπο, η πλούσια ιστορία της Williams επαναπροσδιορίζεται για το μέλλον. Είμαστε μια ομάδα πρωταθλητών που καίγεται από την επιθυμία να κερδίσει ξανά. Ελπίζουμε οι πιστοί μας φίλαθλοι να αγαπήσουν αυτή τη νέα ταυτότητα, αλλά και να προσελκύσουμε μια νέα γενιά που θα γνωρίσει τη θρυλική μας κληρονομιά."
Η μετάβαση σε Atlassian Williams F1 Team έρχεται τη στιγμή που η Formula 1 ετοιμάζεται να εφαρμόσει τους νέους τεχνικούς κανονισμούς του 2026, φέρνοντας σημαντικές αλλαγές στους κινητήρες και στην αεροδυναμική. Η Williams στοχεύει να αξιοποιήσει αυτή την αλλαγή ως ευκαιρία για να ανακτήσει τη θέση που της αξίζει ανάμεσα στους κορυφαίους.



