Για το ανιαρό της εξέλιξής του το Grand Prix της Σιγκαπούρης, το 18ο της φετινής Formula 1, προσέφερε πολλά θέματα άξια αναφορά με κορυφαίο όλων φυσικά τον δεύτερο συνεχόμενο τίτλο κατασκευαστών που κατέκτησε η McLaren και δέκατο στην πλούσια ιστορία της που έχει συνδυαστεί με το σπορ, όσο ελάχιστες ομάδες το έχουν καταφέρει αυτό.
Το άλλο πολύ χαρακτηριστικό στοιχείο του αγώνα στη Σιγκαπούρη ήταν ασφαλώς η νίκη του George Russell με την Mercedes. Έμοιαζε αναμενόμενη από τη στιγμή που είδαμε την απόδοσή του στις δοκιμές του Σαββάτου, παρόλα αυτά χρειάστηκε να δουλευτεί αρκετά από τον Βρετανό, ευτυχώς για τον ίδιο χωρίς να δεχτεί σοβαρή πίεση σε κανένα σημείο.
Ακόμη και όταν ο Max Verstappen έδειξε διάθεση και την ευχέρεια να τον πλησιάσει ένα λάθος του Ολλανδού το οποίο εκείνος απέδωσε στο κακό μονοθέσιο έφερε και πάλι τη διαφορά του Russell σε επίπεδα ασφαλείας.
Ο Verstappen γενικώς είχε παράπονα από το μονοθέσιο της Red Bull σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, έτσι η Σιγκαπούρη παρέμεινε μια πίστα, η μοναδική για την ακρίβεια, σε όλο το πρωτάθλημα που δεν έχει καταφέρει να πάρει ούτε pole position, ούτε νίκη. Η δευτέρη θέση τον απογοητεύει γιατί είναι ο απαιτητικός Max, αλλά μάλλον πρέπει να αισθάνεται και ευγνώμων που κατάφερε να την κρατήσει, καθώς η πίεση του Norris ήταν μεγάλη.
Το πρόβλημα του Norris που τερμάτισε τρίτος ήταν πως δεν θα ρίσκαρε για κανένα λόγο μια δύσκολη στιγμή σε έναν αγώνα που είχε καταφέρει με πολύ μεγάλη ένταση και υπερβάλλοντας εαυτόν να βρεθεί εμπρός από τον Oscar Piastri, τον οδηγό δηλαδή με τον οποίο μοιράζεται… όσα μοιράζεται μέσα στην McLaren αλλά κυρίως τον οδηγό τον οποίο κυνηγά στην μάχη του τίτλου των οδηγών.
Κάπως έτσι ο αγώνας στην Σιγκαπούρη κατέληξε να αφορά πολύ προσεκτικούς οδηγούς στις επιλογές τους, πράγμα που δεν μας έφερε έντονες συγκινήσεις και είναι ενδεικτικό αυτού το γεγονός πως ήταν μια από τις σπάνιες φορές που σε αυτήν την πίστα δεν είχαμε αυτοκίνητο ασφαλείας.
Πίσω από τον τέταρτο Oscar Piastri, ο οποίος είχε και μάλλον ακόμη έχει, έντονες διαμαρτυρίες για τον τρόπο με τον οποίο έχασε τη θέση από τον Norris, βρέθηκε ο Kimi Antonelli. Ο Ιταλός έμπλεξε ανάμεσα στις Ferrari σε ολόκληρο τον αγώνα, καθώς δεν τον γλίτωσαν ούτε τα pit stops και όταν κατάφερε να περάσει τον Leclerc ήταν αργά για να κυνηγήσει τα μονοθέσια μπροστά του.
Οι δύο Ferrari ολοκλήρωσαν με τον Leclerc έκτο και τον Lewis Hamilton έβδομο, αλλά με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Ένα στατιστικό κεκτημένο το οποίο δεν μετράει πουθενά, παρά μόνο στο να προσθέσει κάτι τις ο Βρετανός επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής στα ελάχιστα επιτεύγματα που έχει σημειώσει με την Scuderia. Ήταν κάτι που ήρθε χάρη στο ένα επιπλέον pit stop που είχε τη δυνατότητα να κάνει χωρίς να χάσει την θέση από κάποιον από τους οδηγούς που ακολουθούσαν.
Εκείνος που τον ακολούθησε τελικά από την όγδοη θέση ήταν ο οδηγός του αγώνα στην Σιγκαπούρη, Fernando Alonso. O Ισπανός ξεκίνησε δέκατος κατάφερε να πέσει 15ος όταν το pit stop του διήρκεσε πάνω από πέντε δευτερόλεπτα, αλλά είχε το σθένος, την ταχύτητα και φυσικά την εμπειρία να επιστρέψει μέσα στην δεκάδα και μάλιστα σε καλή θέση.
Αντίστοιχο επίτευγμα είναι και αυτό που σημείωσε ο Carlos Sainz με την Williams που ξεκίνησε από την προτελευταία σειρά της εκκίνησης, αλλά ολοκλήρωσε μέσα στους βαθμούς, δέκατος, κερδίζοντας όσα μπορούσε από τον αγώνα αυτό. Στην ένατη θέση ολοκλήρωσε ο Ollie Bearman με την Haas που επίσης είχε δείξει από χθες πως είχε την ταχύτητα να κερδίσει ορισμένα θετικά από τον συγκεκριμένο αγώνα.
Μετά τον αγώνα της Σιγκαπούρης μπορείτε να δείτε εδώ πως έχει διαμορφωθεί η βαθμολογία των οδηγών και εδώ πως έχει διαμορφωθεί η αντίστοιχη των κατασκευαστών.