Ο Max Verstappen ηταν ο μεγάλος νικητής στον 16ο φετινό αγώνα της F1, στο Grand Prix Ιταλίας και την κατακόκκινη από tifozi, Μόντσα. Ήταν η τρίτη νίκη του Ολλανδού πρωταθλητή στην ιταλική πίστα και σε μια χρονιά που η Red Bull δεν τον βοηθά ιδιαιτέρως να φέρει νίκες και στιγμές κυριαρχίας, ο Verstappen έχει καταφέρει να κερδίσει και τους δύο αγώνες στην Ιταλία, μετά την νίκη στην Ίμολα.
Photo says it all 😉#F1 || #ItalianGP 🇮🇹 pic.twitter.com/AYVTAzCSb5
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) September 7, 2025
Κι αν αυτό αφορά μόνο τις εντυπώσεις απέναντι στους Ιταλούς φίλους της Ferrari, το ουσιαστικό κομμάτι ήταν πως για μια ακόμη φορά ήταν μόνος του απέναντι στα δύο μονοθέσια της McLaren τα οποία ακόμη και όταν συνεργάζονται δεν μπορούν να τον κερδίσουν εύκολα.
Στην Μόντσα πάντως ήταν μάλλον η πρώτη φορά φέτος που η Red Bull έδειξε να δίνει στον Ολλανδό ένα μονοθέσιο ικανό να του φέρει το καλό αποτέλεσμα. Οι τελευταίες για φέτος αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο έδειξαν να λειτουργούν και σε μια πίστα που τα δεδομένα είναι διαφορετικά σχεδόν από όλες τις άλλες η νίκη επί των McLaren που έμοιαζε πολύ δύσκολη, ήρθε πιθανότατα πιο εύκολα και από όσο περίμενε ο ίδιος ο οδηγός.
Η ταλαιπωρία της McLaren
Στην McLaren φάνηκαν να γνωρίζουν πως αυτό το Σαββατοκύριακο ήταν χαμένο εξ αρχής. Προσπάθησαν αλλά όχι με ιδιαίτερο πάθος και όπως συνηθίζεται στην ομάδα το κύριο ζητούμενο ήταν να διατηρηθούν οι ισορροπίες εντός του στρατοπέδου. Τα κατάφεραν και πάλι με ομαδικές εντολές, δεδομένου πως λίγο πριν το φινάλε μπήκαν σε ένα αλισβερίσι με τον Norris που ήταν συνεχώς δεύτερος και του υποσχέθηκαν πως αν πήγαινε κάτι άσχημα στα pits θα του έδιναν πίσω τη θέση που θα έχανε από τον Piastri.

Τελικά κάτι πήγε άσχημα στο pit stop του Βρετανού, λίγα λεπτά μετά το pit stop του Αυστραλού που ολοκληρώθηκε σε 1.9 δευτερόλεπτα πλησιάζοντας το παγκόσμιο ρεκόρ της F1. Με αυτά και αυτά πάντως όλα κύλησαν ομαλά σε έναν αγώνα που κρατήθηκε ουσιαστικά σε λεπτές κλωστές από το να ξεφύγει, όπως εξάλλου ισχύει σε κάθε αγώνα της F1.
Η στιγμή
Θεωρητικά η στιγμή του αγώνα είναι η προσπέραση του Verstappen στον Norris που διαμόρφωσε και το αποτέλεσμα, ωστόσο στην πράξη η εκκίνηση στην Μόντσα ήταν μια από τις καλύτερες φετινές. Ο Norris προσπάθησε να απειλήσει τον Ολλανδό, πάτησε εκτός πίστας αλλά στο τέλος της μεγάλης ευθείας είχε πλασάρει το papaya μονοθέσιο δίπλα από την Red Bull αναγκάζοντας τον Verstappen να κόψει το σικείν και μετά να δώσει πίσω τη θέση του.
Στην αναμπουμπούλα αυτή επωφελήθηκε ο Charles Leclerc που είχε κάνει καλή εκκίνηση και ήταν κοντά στον Piastri. Πέρασε τρίτος και παρέμεινε εκεί για κάποιους γύρους με νύχια και με δόντια. Την ίδια στιγμή ο Lewis Hamilton με το άλλο κόκκινο μονοθέσιο που σήμερα ήταν βαμμένο με ειδικά χρώματα αφιερωμένα στον πρώτο τίτλο του Niki Lauda που κατακτήθηκε στην Μοντσα πριν από πενήντα χρόνια ακριβώς.

Πέραν τούτου ουδέν για την Scuderia. Από εκεί και πέρα δεν έδειξαν πως μπορούσαν να απειλήσουν κάπως τις McLaren ή και τον George Russell που βρέθηκε ανάμεσά τους και το θετικό για την ομάδα του Vasseur ήταν πως δεν τους απείλησε και κανείς, πράγμα που συνιστά επιτυχία. Έτσι ο αγώνας ολοκληρώθηκε με τον Leclerc, τον Russell και τον Hamilton να καλύπτουν τις θέσεις από το 4 έως το 6.

Πίσω τους ο Alex Albon με την Williams που διατηρείται πέμπτη στη βαθμολογία των κατασκευαστών και οδηγεί μια μάχη με πολύ λεπτά όρια. O Gabriel Bortoleto ολοκλήρωσε περιπετειωδώς τον αγώνα αλλά τελικά απέδειξε πως όντως είχε την ταχύτητα σε αυτήν την πίστα, όπως την έδειξε το Σάββατο στις κατατακτήριες. Ήταν 8ος και νικητής μεταξύ των ρούκις, εμπρός από τον Kimi Antonelli και τον Isack Hadjar.
Αναλυτικά μπορείς να δεις τη βαθμολογία των οδηγών εδώ και εδώ την αντίστοιχη των κατασκευαστών.