Ο Lando Norris μπαίνει στο κλαμπ των οδηγών που έχουν παραλάβει τρόπαιο από τον Αλβέρτο σε αυτό το ιδιαίτερο podium του Grand Prix του Μονακό καθώς κατέκτησε την πρώτη του νίκη στο Μόντε Κάρλο και πρώτη της McLaren από το 2007. Ο Norris σφράγισε την ιστορική αυτή νίκη του με τον ταχύτερο γύρο του αγώνα που ήρθε στο τέλος και αφού έφυγε από μπροστά του ο Max Verstappen κάνοντας το δεύτερο υποχρεωτικό του pit stop.

Παράλληλα έβαλε τέλος και στη φημολογία για ψυχολογικά προβλήματα και αποχώρηση από την F1, δεδομένου πως πανηγύρισε και απόλαυσε την επιτυχία του με τον γνήσιο, σχεδόν παιδικό σε διάθεση, τρόπο που μας έχει συνηθίσει.
Στην δεύτερη θέση ο Charles Leclerc έφερε την Ferrari στο βάθρο δείχνοντας μετά και την περσινή του εντυπωσιακή νίκη την ευχέρειά του στην συγκεκριμένη διαδρομή. Όπως παραδέχτηκε μάλιστα μετά το τέλος του αγώνα, έχασε την ευκαιρία του για νίκη στις κατατακτήριες δοκιμές του Σαββάτου, πράγμα απολύτως σωστό.
Τρίτος στο βάθρο ήταν ο Oscar Piastri με την άλλη McLaren που έμεινε για ένα ακόμη Σαββατοκύριακο μακριά από το κρεσέντο που είχε στους πρώτους αγώνες και κάπως έτσι εξισορροπείται κάπως η κατάσταση μέσα στην ομάδα της McLaren. Ο Verstappen ξελίγωσε την στρατηγική της Red Bull φτάνοντας μέχρι τους τελευταίους γύρους χωρίς να κάνει το δεύτερο υποχρεωτικό pit stop και έχοντας εξασφαλίσει έτσι ουσιαστικά την τέταρτη θέση.

Πίσω του ο Lewis Hamilton με την άλλη Ferrari που δεν κατάφερε να αφήσει πίσω του τον Verstappen και για αυτό δεν μπορεί να είναι ευχαριστημένος αλλά η πέμπτη θέση ήταν ό,τι καλύτερο μπορούσε να πάρει σήμερα.
Το Grand Prix του Μονακό φέτος είχε, βάσει κανονισμών, δύο υποχρεωτικά pit stops και η ομάδα της Racing Bulls ήταν μάλλον εκείνη που μπόρεσε να βρει τον τρόπο να πάρει ό,τι περισσότερο μπορεί από αυτό. Αυτό γιατί με έναν εντυπωσιακό τρόπο στις συνθήκες που της προέκυψαν έβαλε τον Lawson ως ασπίδα στην προσπάθεια του Hadjar να κάνει δύο pit stops νωρίς στον αγώνα, (το ένα μάλιστα σε κατάσταση εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας) ώστε ο νεαρός rookie να εξασφαλίσει την έκτη θέση. Το ίδιο έκανε και ο Hadjar για τον Lawson όσο μπόρεσε τουλάχιστον και εκείνος με την σειρά για να κερδίσει μια θέση και να τερματίσει όγδοος.

Το ίδιο έκαναν περίπου και στην Williams όπου οι Albon και Sainz κατάφεραν να τερματίσουν στις θέσεις 9 και 10 αντίστοιχα, ενώ στην έβδομη θέση βρέθηκε ο Esteban Ocon με την Haas.
Εντυπωσιακή αντίστοιχα, αλλά όχι με θετικό τρόπο ήταν και η προσέγγιση της Mercedes στις ιδιαίτερες απαιτήσεις στρατηγικής που δημιουργήθηκαν στον φετινό αγώνα στο Πριγκηπάτο. Ο Wolff επέλεξε να μείνουν μέχρι αργά εκτός pit stops οι οδηγοί του και αυτο έφερε μόλις στην ενδέκατη θέση τον Russell και 18ο τον Antonelli.

Η βαθμολογία των οδηγών μετά τον αγώνα στο Μονακό διαμορφώνεται όπως μπορείς να την δεις εδώ ενώ η αντιστοιχη των κατασκευαστών είναι αυτή.