Η Aston Martin ανακοίνωσε μια νέα, πρωτοποριακή συνεργασία με την ELEMIS, έναν από τους κορυφαίους βρετανικούς οίκους περιποίησης δέρματος, σηματοδοτώντας την πρώτη επίσημη συνεργασία skincare στον κόσμο της Formula 1.
Η συμφωνία αυτή ενώνει δύο εμβληματικά brands που μοιράζονται κοινές αξίες όπως η καινοτομία, η απόδοση και η βιωσιμότητα. Η ELEMIS, με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρίας στον χώρο της προηγμένης περιποίησης δέρματος, θα προσφέρει στους φιλάθλους και στους επισκέπτες της Aston Martin μοναδικές εμπειρίες χαλάρωσης και φροντίδας, φέρνοντας το luxury skincare στον κόσμο των αγώνων.
Νέοι ορίζοντες στη Formula 1
Η συνεργασία αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου η Formula 1 βλέπει αλλαγές στο προφίλ των φιλάθλων της. Σύμφωνα με έρευνα της Nielsen, το 41% των φιλάθλων είναι γυναίκες, με τη μεγαλύτερη αύξηση να καταγράφεται στην ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών.
Η ELEMIS, ως brand που προωθεί τη συμπερίληψη και την αυτοπεποίθηση μέσω της φροντίδας του δέρματος, θεωρείται ο ιδανικός συνεργάτης για την Aston Martin Aramco, η οποία έχει δεσμευτεί σε μια στρατηγική θετικής επιρροής μέσω του αθλητισμού.
Βιωσιμότητα και καινοτομία
Η δέσμευση της Aston Martin Aramco για βιώσιμες πρακτικές αντικατοπτρίζεται και στην ELEMIS, η οποία είναι η πρώτη skincare εταιρεία με πιστοποίηση B Corp που συνεργάζεται με ομάδα Formula 1. Με έμφαση στην υπεύθυνη προμήθεια πρώτων υλών και σε περιβαλλοντικά βιώσιμες πρακτικές, η ELEMIS σκοπεύει να αναδείξει τη βιωσιμότητα στο κορυφαίο μηχανοκίνητο άθλημα.
Εμπειρίες υψηλής απόδοσης
Κατά το πρώτο έτος συνεργασίας, η ELEMIS θα λανσάρει ειδικές συλλογές περιορισμένης έκδοσης και θα προσφέρει μοναδικές εμπειρίες στο Aston Martin Aramco Paddock Club Suite, όπου οι επισκέπτες θα απολαμβάνουν "pit stop" θεραπείες χαλάρωσης δίπλα στην αγωνιστική δράση. Παράλληλα, στο Grand Prix του Μονακό, η ELEMIS θα δημιουργήσει ένα πολυτελές spa πάνω στο γιοτ της Aston Martin Aramco, φέρνοντας την κορυφαία φροντίδα σε ένα από τα πιο εμβληματικά σκηνικά του μηχανοκίνητου αθλητισμού.