Έκπληξη, κατά κάποιον τρόπο τουλάχιστον, από το πρώτο κιόλας σκέλος της φετινής F1 είχαμε καθώς στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Μπαχρέιν, την καλύτερη επίδοση σημείωσε ο Daniel Ricciardo με την Racing Bulls.
Η δεύτερη ομάδα της Red Bull, όπως και τα δύο μονοθέσια της McLaren αλλά και της Sauber ήταν τα μοναδικά που χρησιμοποίησαν την μαλακή γόμα ελαστικών και αυτός εν πολλοίς ήταν και ο λόγος που ο Ricciardo κατάφερε να σημειώσει την καλύτερη επίδοση.
Τον ακολούθησαν οι δύο McLaren με τον Norris και τον Piastri, εμπρός από τον Yuki Tsunoda με την άλλη Racing Bull.
Οι οδηγοί δεν φάνηκε να πιέζουν ιδιαίτερα για να σημειώσουν τους καλύτερους χρόνους που θα μπορούσαν και είναι χαρακτηριστικό πως όλες οι άλλες ομάδες δοκίμασαν μόνο τα κίτρινα ελαστικά, ενδιάμεσης γόμας, σε μια πίστα που μάλλον η πιο καλή επιλογή θα είναι η σκληρή γόμα.
Επίσης φάνηκαν κάποιες διαφοροποιήσεις στους σχεδιασμούς των μονοθεσίων που είδαμε από τις παρουσιάσεις, ενώ ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός πως οι μοναδικοί που φάνηκαν να είναι απογοητευμένοι από την παρουσία τους και τα μονοθέσιά τους ήταν οι οδηγοί της Red Bull που αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν γρήγορους γύρους.