Επετειακό χαρακτήρα έχει η φετινή McLaren, η οποία έχει αλλάξει το μοτίβο ονοματοδοσίας σε σχέση με το παρελθόν της, άρα ξεχάστε τα MP4 και κάτι συμπληρωματικό και υποδεχτείτε την MCL60, με την οποία γιορτάζονται τα 60 χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας. Όπως όλα τα μονοθέσια έτσι και αυτό έχει πολύ δουλειά ακόμη για να είναι έτοιμο για τις πίστες και να πάρει την τελική του μορφή, αν μπορεί κανείς να το πει αυτό για τα μονοθέσια της Formula 1, τα οποία όλο και κάτι διαφορετικό έχουν πάντα.

Λιγότερο παπάγια
Η McLaren MCL60 έχει περισσότερο μαύρο ή για να είμαστε πιο ακριβείς, περισσότερο ανθρακόνημα, αλλά υπάρχει λόγος και αυτός είναι η μείωση του βάρους. Αυτο σημαίνει πως το μονοθέσιο θα είναι λιγότερο χρωματιστό, αλλά δεν είναι αυτό το πρόβλημα των στελεχών της ομάδας. Το πρόβλημα είναι πως δεν το θεωρούν ακόμη αεροδυναμικά έτοιμο ώστε να μπει στη μάχη του πρωταθλήματος, κάτι που θα γίνει εν ευθέτω χρόνω και μέσα στη σεζόν.

Πάντως σχεδιαστικά και για εκείνους που τα καταλαβαίνουν αυτά και τα μελετούν, το μονοθέσιο της McLaren έχει ξεκινήσει από πέρσι κιόλας να εξελίσσεται και να βελτιώνεται σχεδιαστικά.
Κάποιες λεπτομέρειες που είδαμε όλοι στην Red Bull, αλλά και ορισμένα σημεία της Ferrari του 2022, η McLaren ξεκίνησε να τα ενσωματώνει στο μονοθέσιό της και μέσα στη χρονιά αναμένεται να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία.

Όπως εξάλλου είπαν χαρακτηριστικά στην McLaren θα χρειαστεί να φτάσουμε στον τέταρτο φετινό αγώνα για να δούμε την εικόνα του μονοθεσίου να ολοκληρώνεται. Τόσο οπτικά, όσο και τεχνολογικά και σε επίπεδο χρόνων. Το μονοθέσιο θα τεθεί στη διάθεσή των δύο πιλότων της ομάδας, αρχικά στο μοναδικό τριήμερο δοκιμών για φέτος, από τις 23 έως τις 25 φεβρουαρίου στο Μπαχρέιν. Στο τιμόνι του θα βρίσκονται ο Lando Norris και ο Oscar Piastri, που αν θυμάσαι ήταν το "μήλον της Έριδος" πέρσι ανάμεσα στην Alpine και την McLaren.