
Viral έγινε το Σαββατοκύριακο το ατύχημα του Charles Leclerc στο ιστορικό Grand Prix του Μονακό, όπου ο Μονεγάσκος είχε τη χαρά και την τιμή να οδηγήσει την Ferrari 312B3 του Niki Lauda. Ο Leclerc είχε όμως και την ατυχία να τρακάρει το μονοθέσιο μετά από ένα τετ-α-κε στη στροφή "Ρασκάς", κι έτσι, υπήρξε μια σχετική κατακραυγή διότι ως γνωστόν, είμαστε όλοι ετοιμοπόλεμοι στα πληκτρολόγια όταν πρόκειται το λάθος άλλου.
La dieron la Ferrari del 74 de Lauda a Leclerc y mirá lo que hizo!!! pic.twitter.com/IHwNYbpfCN
— Ernesto Provitilo (@Ernestou) May 15, 2022
Ο Leclerc ομως δεν έκανε ακριβώς λάθος. Όπως ανέφερε και σε tweet που έκανε αμέσως μετά το περιστατικό, "έχασε τα φρένα", το οποίο στην προκειμένη περίπτωση δεν σήμαινε ότι έχασε το σημείο του φρεναρίσματος, αλλά ότι όντως έχασε τα φρένα του μονοθεσίου, τα οποία έσπασαν. Κυριολεκτικά.
When you thought you already had all the bad luck of the world in Monaco and you lose the brakes into rascasse with one of the most iconic historical Ferrari Formula 1 car. 🙃🔫
— Charles Leclerc (@Charles_Leclerc) May 15, 2022
Και πάλι αυτό έμοιαζε μια φτηνή δικαιολογία για να καλύψει το δικό του λάθος, αφού δεν θα ήταν ούτε ο πρώτος, ούτε ο τελευταίος οδηγός αγώνων που θα το έκανε αυτό. Όμως ο Leclerc έλεγε την αλήθεια.
Κάτι που τελικά ήρθε να επιβεβαιώσει μια φωτογραφία που δημοσίευσε το βρετανικό Autosport. Στην φωτογραφία φαίνονται τα θραύσματα από τα διαλυμένα τακάκια του θρυλικού μονοθεσίου και αυτή είναι η στιγμή ακριβώς πριν ο Μονεγάσκος χάσει το πίσω μέρος και καταλήξει στις μπαριέρες.

Αμέσως ήρθε στην επιφάνεια το θέμα της κατάρας που κυνηγά τον Charles Leclerc, ο οποίος δεν έχει γευτεί τη χαρά ενός καλού αποτελέσματος στον αγώνα που διεξάγεται στους δρόμους που κινείται καθημερινά ο οδηγός, αφού το Πριγκηπάτο είναι ο τόπος κατοικίας του. Παρόλα αυτά προκύπτει, δεν χρειάζεται μόνο ο Leclerc ξεμάτιασμα. Χρειάζεται και η Ferrari 312Β3, δεδομένου πως το 1974 που το συγκεκριμένο μονοθέσιο ήταν στα χέρια του Niki Lauda, επίσης δεν είχε τερματίσει τον συγκεκριμένο αγώνα, ενώ πέρσι είχε ακόμη πιο απογοητευτική κατάληξη από αυτήν που είχε φέτος.

Το οδηγούσε ο Jean Alesi και προηγείτο στον αγώνα πριν τον εμβολίσει ο Marco Werner και στείλει την Ferrari στην εγκατάλειψη, με σπασμένες πτέρυγες και εμπρός και πίσω.