
Την 3η του φετινή νίκη πήρε ο Max Verstappen με μια εμφατική παρουσία στο νέο Grand Prix του Miami, το οποίο ήταν το γεγονός της εβδομάδας στην Αμερική. Ο Ολλανδός πρωταθλητής επικράτησε πιο εύκολα από ό,τι αναμενόταν και πιο εύκολα και από όσο περιμέναμε στο φινάλε, το οποίο χάρη σε ένα Αυτοκίνητο Ασφαλείας πήρε μια άγρια ομορφιά. Τελικά όμως δεν ευοδώθηκαν οι ελπίδες για λίγη δράση, έτσι ο συγκεκριμένος αγώνας περνά στην ιστορία ως ένα σχετικά αδιάφορο και βαρετό Grand Prix, τουλάχιστον εντός της πίστας και ιδίως σε επίπεδο κορυφής.

Στη 2η θέση ολοκλήρωσε ο Charles Leclerc που ξεκίνησε πρώτος και άντεξε εκεί μέχρι τον ένατο γύρο, ενώ 3ος ήταν ο Carlos Sainz ο οποίος ξεκίνησε 2ος και δεν άντεξε εκεί ούτε μέχρι την πρώτη στροφή, καθώς τον προσπέρασε ο Verstappen. Ο Sergio Perez δεν έκανε καλό αγώνα κυρίως γιατί δεν κατάφερε να προσπεράσει τον Sainz στους τελευταίους γύρους και μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.

Οι δύο Mercedes ακολούθησαν με τον George Russell να εκμεταλλεύεται την στρατηγική και να κερδίζει τη θέση από τον Lewis Hamilton. Ο επτά φορές πρωταθλητής με τη σειρά του δεν ευνοήθηκε από την στρατηγική και πέρασε αρκετά μέχρι να φτάσει στην έκτη θέση. Αμφότερες οι δύο Mercedes θα πρέπει να ευχαριστούν τον Valteri Bottas που έκανε στο τέλος ένα κρίσιμο λάθος και τους χάρισε δύο θέσεις για να πέσει έβδομος, ενώ στην όγδοη θέση βρέθηκε ο Esteban Ocon που εκκίνησε από το pitlane και κέρδισε δέκα θέσεις. O Fernando Alonso έφερε και την δεύτερη Alpine εντός βαθμών παρά την ποινή των πέντε δευτερολέπτων που δέχτηκε - σωστά - μετά από επαφή που είχε με τον Pierre Gasly. O Alex Albon ήταν δέκατος, πήρε άλλον ένα βαθμό μετά την Αυστραλία και ήδη κάνει εξαιρετική χρονιά και τίποτα να μην κάνει από εδώ και πέρα.
F1 Miami GP αποτελέσματα

Με τους τρεις από τους τέσσερις πρώτους να έχουν δείξει από τις δοκιμές του Σαββάτου πως είχαν πολύ καλύτερο ρυθμό από όλους τους υπόλοιπους, ακόμη και από τον Sergio Perez, η κατάσταση στην κορυφή του αγώνα σταθεροποιήθηκε γρήγορα. Ο Leclerc έφτασε περίπου στο ενάμισι δευτερόλεπτο τη διαφορά του από τον Verstappen πριν αρχίσει τη συντήρηση των ελαστικών του, που σε εκείνο το σημείο φάνηκαν να έχουν φθαρεί υπερβολικά γρήγορα σε σχέση με τον αντίπαλό του. Την ίδια στιγμή και o Sainz είχε επίσης σταθεροποιηθεί εμπρός από τον Perez, τουλάχιστον όσο χρειαζόταν ώστε να μην του δίνει DRS.

Οι ισορροπίες άλλαξαν στο ξεκίνημα του ένατου γύρου όταν ο Verstappen προσπέρασε τον Leclerc. Ο Μονεγάσκος μπήκε πρώτος να αλλάξει τα ενδιάμεσα ελαστικά του σε σκληρά και ούτε μέσω των pit stops κατάφερε να βελτιώσει τις ελπίδες του, ώστε να είναι απειλητικός προς τον Verstappen. Το αποτέλεσμα ήταν ο αγώνας για την νίκη σε εκείνο το σημείο να μοιάζει τελειωμένη υπόθεση υπέρ του Πρωταθλητή. Το Αυτοκίνητο Ασφαλείας που προέκυψε στον 41ο γύρο μετά από επαφή του Lando Norris με τον Pierre Gasly και εγκατάλειψη του πρώτου με ατύχημα, δεν έφερε καμία αλλαγή, παρά μόνο ελπίδες. Κανείς από τους Leclerc ή Perez που είχαν τις πιθανότητες με το μέρος τους για μια προσπέραση στους Verstappen και Sainz, αντίστοιχα, δεν τις ευόδωσε, έτσι φτάσαμε στην νίκη του Ολλανδού.

Στην Mercedes οι George Russell και Lewis Hamilton έκαναν έναν αγώνα, όπως στο Μπαχρέιν και την Αυστραλία. Αποδοτικό δηλαδή σε βαθμούς, παρά την όχι και τόσο καλή εικόνα και πάλι. Για την ακρίβεια τα ασημένια μονοθέσια έδειξαν βελτιωμένα, όμως μάλλον τους ευνόησε η πίστα και μάλλον αυτό είναι μια κατάσταση που θα συνεχιστεί φέτος, με εμφανίσεις ανάλογες με τις πίστες που θα διεξάγονται οι αγώνες. Ο Russell πάντως έδειξε το ταλέντό του και στην διαχείριση του αγώνα, επιλέγοντας να μείνει στην πίστα με τα σκληρά ελαστικά που είχε από την εκκίνηση. Δικαιώθηκε με το αυτοκίνητο ασφαλείας και το πλεονέκτημα που είχε έναντι του Hamilton.

Η Alpine μετά το κακό Σαββατοκύριακο στην Ιταλία, επέστρεψε σήμερα σε διπλή βαθμολόγηση και ο Ocon επέστρεψε στους βαθμούς. Ο Γάλλος κέρδισε συνολικά έντεκα θέσεις για να τερματίσει όγδοος, εμπρός από τον ένατο Alonso. Ο Ισπανός με την σειρά του ήταν εξαιρετικός, με μοναδική εξαίρεση το λάθος που έκανε στην επαφή με τον Gasly. Λάθος που του κόστισε πέντε δευτερόλεπτα και μια θέση, αφού κανονικά ήταν εμπρός από τον ομόσταυλό του.

Στην Alfa Romeo ο Valteri Bottas πρέπει να είναι πολύ εκνευρισμένος με τον εαυτό του για αυτό το λάθος λίγους γύρους πριν το φινάλε που του στέρησε τη χαρά της πέμπτης θέσης, την οποία άξιζε. Ο Guanyu Zhou ήταν η πρώτη εγκατάλειψη στο MiamiGP με πρόβλημα στο μονοθέσιο της ομάδας.

Στο Miami μπορεί να μην είχαμε ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την πρώτη θέση, πιο πίσω όμως ο αγώνας ήταν μάλλον ο καλύτερος που έχουμε δει φέτος. Πολύ μικρές διαφορές δημιούργησαν ένα σχεδόν συμπαγές grid με αποτέλεσμα ακόμη και τα σχεδόν 20 δευτερόλεπτα ή και κάτι περισσότερο που διαρκούσε το pit stop να επιφέρουν μεγάλες αλλαγές. Κάπως έτσι η Williams έφτασε να έχει δύο μονοθέσια μέσα στην 15άδα και το ένα από αυτά στους βαθμούς. O Alex Albon έκανε και πάλι σπουδαίο αγώνα και ολοκλήρωσε δέκατος, όμως η εντυπωσιακή είδηση ήταν η 14η θέση του Nicholas Latifi.

Οφείλεται εν πολλοίς στις ατυχίες της Haas σήμερα. Ο Mick Schumacher έδειξε πολύ ζωηρός και οδηγούσε εξ αρχής το δίδυμο της ομάδας, καθώς προηγούταν του Kevin Magnussen. Στα pits έγινε αλλαγή μεταξύ των δύο καθώς ο Magnussen επωφελήθηκε και πέρασε εμπρός, όμως ο Δανός δεν απέφυγε τα λάθη σήμερα με αποτέλεσμα μετά το Αυτοκίνητο Ασφαλείας ο Schumacher να είναι και πάλι στο κατώφλι της δεκάδας. Ατύχησε όμως όταν μια επαφή με τον Sebastien Vettel τον έστειλε στα πιτς με σπασμένη πτέρυγα και του χάλασε όλη την προσπάθεια.

Για την McLaren που είδε τον Norris να εγκαταλείπει με το σοβαρότερο ατύχημα στον αγώνα του Miami, η ενδέκατη θέση του Riciardo είναι μάλλον θαύμα, ενώ για την Aston Martin τα πράγματα κατέληξαν χειρότερα από το αναμενόμενο. Ο Vettel εγκατέλειψε και η 12η θέση του Stroll ήρθε με πολύ κόπο, καθώς μέχρι και προειδοποίηση δέχθηκε ο Καναδός για τα ζιγκ ζαγκ που έκανε στην προσπάθειά του να διατηρήσει πίσω του τους υπόλοιπους.