H αγωνία για τον πρωταθλητή της F1 κράτησε μέχρι το τελευταίο Grand Prix της σεζόν. Με την τρίτη θέση που κατέλαβε στο Αμπού Ντάμπι, ο Lando Norris ξεπέρασε τον άλλον πιλότο της McLaren, Όσκαρ Πιάστρι, και τον τετράκις πρωταθλητή, Max Verstappen, της Red Bull, και κατέκτησε τον τίτλο του 2025 -και ένα μπόνους περίπου 9,2 εκατ. ευρώ.

Προσθέτοντας τα περίπου 16,6 εκατ. ευρώ ως αμοιβή και άλλα 27,1 εκατ. ευρώ από την απόδοση του 26χρονου Άγγλου στην πίστα, τα έσοδα του Norris για φέτος άγγιξαν τα 52,9 εκατ. ευρώ, και ο ίδιος τερματίζει στην 3η θέση της "οικονομικής" F1.
Μπροστά από τον Norris βρίσκεται ο επτά φορές πρωταθλητής της Formula 1 Lewis Hamilton, με την αμοιβή του να εκτιμάται στα 64,4 εκατ. ευρώ, ενώ το μπόνους από την πρώτη του χρονιά στη Ferrari ανέρχεται στα 0,46 εκατ. ευρώ. Η "καρό σημαία" κουνήθηκε ωστόσο για τον Verstappen με τα ετήσια έσοδα του να ανέρχονται σε 70 εκατ. ευρώ, 59,8 εκατ. ευρώ η αμοιβή του και 10,1 εκατ. ευρώ τα μπόνους. Ο 28χρονος Ολλανδός σούπερσταρ κατέχει πλέον την πρώτη θέση στη λίστα με τους πιο ακριβοπληρωμένους πιλότους της F1 για τέταρτη διαδοχική σεζόν.
Συνολικά, οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι πιλότοι της Formula 1 κέρδισαν περίπου 334 εκατ. ευρώ "εντός πίστας" αυτήν τη σεζόν, αύξηση 15% από τα 292 εκατ. ευρώ το 2024 και 72% από το 2021 που πρωτοδημοσίευσε το Forbes τη σχετική λίστα.

Ο δεύτερος πιλότος της Ferrari, Charles Leclerc, είναι 5ος στη λίστα με έσοδα περίπου 27,6 εκατ. ευρώ, αφού αυξήθηκαν οι αποδοχές του μετά το νέο συμβόλαιο που υπέγραψε πέρυσι.
Με τον Sergio Perez να βγαίνει εκτός λίστας αφού έχασε τη θέση του στη Red Bull και τον Pierre Gasly να υποχωρεί επίσης λόγω της κακής του χρονιάς στην Alpine που του στέρησε την ευκαιρία να κερδίσει μπόνους απόδοσης, η λίστα περιλαμβάνει δύο νεοεισερχόμενους.
Ο Lance Stroll της Aston Martin είναι το Νο 8 για φέτος με τα έσοδα του να εκτιμώνται στα 12,4 εκατ. ευρώ. Το ποσό φαίνεται μεγάλο, δεδομένης της μέτριας απόδοσης του 27χρονου Καναδού πιλότου – τερμάτισε 16ος στην αυτή τη σεζόν με 33 πόντους. Ο Stroll, όμως, είναι γιος του δισεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη της ομάδας Lawrence Stroll, και η Aston Martin έπρεπε να δημοσιοποιήσει την αμοιβή του Lance ύψους 11,3 εκατ. ευρώ κατά τη σεζόν 2024, από 5,2 εκατ. ευρώ το 2023.

Στο μεταξύ ο Kimi Antonelli της Mercedes, που τον Μάρτιο έγινε ο τρίτος νεότερος οδηγός της Formula 1, αφού έκανε το ντεμπούτο του σε ηλικία 18 ετών, 6 μηνών και 19 ημερών, βρίσκεται στη 10η θέση με τα έσοδα του να εκτιμώνται στα 11,5 εκατ. ευρώ σε μια πολλά υποσχόμενη σεζόν ως rookie.
Οι οδηγοί της F1 αποκομίζουν σημαντικά οικονομικά οφέλη από δύο τάσεις: πρώτον, τη ραγδαία ανάπτυξη της F1, με την αύξηση των χορηγιών και των χρηματικών επάθλων που προσφέρονται, γεγονός που δίνει στις κατασκευάστριες ομάδες μεγαλύτερη οικονομική ευχέρεια για επενδύσεις. Το Forbes εκτιμά ότι οι δέκα ομάδες της F1 είχαν κατά μέσο όρο έσοδα 396 εκατ. ευρώ την περασμένη σεζόν, και η αξία τους ενισχύθηκε κατά μέσο όρο στα 3,3 δισ. ευρώ φέτος, από 1,7 δισ. ευρώ το 2023.
Το πλαφόν στις δαπάνες που εισήχθη το 2021 περιορίζει τα έξοδα των ομάδων σε πολλούς τομείς που σχετίζονται με τον σχεδιασμό και την κατασκευή των αγωνιστικών αυτοκινήτων, στα 156,4 εκατ. ευρώ αυτή τη σεζόν. Ωστόσο, οι αποδοχές των πιλότων εξαιρούνται από αυτό τον προϋπολογισμό.
Εκτός από την κατά περίπτωση δημοσιοποίηση οικονομικών καταστάσεων ή την περίπτωση αγωγών, τα στοιχεία για τις αποδοχές των πιλότων της F1 σπάνια δίνονται στη δημοσιότητα. Τα συμβόλαιά τους συνήθως συνδέουν την αμοιβή τους με την απόδοσή τους στην πίστα. Ένας βετεράνος οδηγός γνωστής ομάδας λαμβάνει μια μεγάλη, εγγυημένη αποζημίωση συν μπόνους για νίκες σε Grand Prix ή για το πρωτάθλημα. Οι πιλότοι με λιγότερη εμπειρία ή που αγωνίζονται για μικρότερες ομάδες συνήθως έχουν και μικρότερες αποδοχές, αλλά μπορούν να πάρουν μεγάλα μπόνους για νίκες σε γκραν-πρι ή για τη βαθμολογία τους στη γενική κατάταξη.
Οι οδηγοί μπορούν να αυξήσουν τις αποδοχές τους μέσα από διαφημιστικές καμπάνιες, αλλά η λίστα του Forbes επικεντρώνεται αποκλειστικά στις αποδοχές από τα συμβόλαιά τους στη F1 και τα μπόνους.

Στην πράξη, οι πιλότοι της F1 δεν έχουν την ευχέρεια να αναζητήσουν ατομικές συνεργασίες λόγω των υποχρεώσεών τους προς τις ομάδες τους και τους χορηγούς τους, οι οποίοι μπορεί να απαιτούν από αυτούς να κάνουν συγκεκριμένες εμφανίσεις και να τους απαγορεύουν άλλες συμφωνίες λόγω σύγκρουσης συμφερόντων. Ο Hamilton είναι μακράν ο πιο "εμπορικός" πιλότος της F1, με τα ετήσια έσοδά του εκτός πίστας να ανέρχονται στα 18,4 εκατ. ευρώ, γεγονός που τον έφερε στο Νο 22 της λίστας του Forbes με τους πιο ακριβοπληρωμένους αθλητές στον κόσμο το 2025. Ο Verstappen εισέπραξε περίπου 5,5 εκατ. ευρώ την ίδια περίοδο από δραστηριότητες εκτός πίστας.
Οι 10 πιο ακριβοπληρωμένοι πιλότοι της F1 για το 2025
Max Verstappen | 70 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Red Bull Racing | Υπηκοότητα: Ολλανδία | Ηλικία: 28 | Μισθός: 59,8 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 10,1 εκατ. ευρώ

Lewis Hamilton | 64,9 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Ferrari | Υπηκοότητα: Ηνωμένο Βασίλειο | Ηλικία: 40 | Μισθός: 64,4 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 0,46 εκατ. ευρώ

Lando Norris | 52,9 εκατ. ευρώ
Ομάδα: McLaren | Υπηκοότητα: Ηνωμένο Βασίλειο | Ηλικία: 26 | Μισθός: 16,6 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 36,3 εκατ. ευρώ

Oscar Piastri | 34,5 εκατ. ευρώ
Ομάδα: McLaren | Υπηκοότητα: Αυστραλία | Ηλικία: 24 | Μισθός: 9,2 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 25,3 εκατ. ευρώ

Charles Leclerc | 27,6 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Ferrari | Υπηκοότητα: Μονακό | Ηλικία: 28 | Μισθός: 27,6 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 0 εκατ. ευρώ

Fernando Alonso | 24,4 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Aston Martin | Υπηκοότητα: Ισπανία | Ηλικία: 44 | Μισθός: 22,1 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 2,3 εκατ. ευρώ

George Russell | 23,9 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Mercedes | Υπηκοότητα: Ηνωμένο Βασίλειο | Ηλικία: 27 | Μισθός: 13,8 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 10,1 εκατ. ευρώ

Lance Stroll | 12,4 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Aston Martin | Υπηκοότητα: Καναδάς | Ηλικία: 27 | Μισθός: 11,0 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 1,4 εκατ. ευρώ

Carlos Sainz | 12,0 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Williams | Υπηκοότητα: Ισπανία | Ηλικία: 31 | Μισθός: 9,2 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 2,8 εκατ. ευρώ

Kimi Antonelli | 11,5 εκατ. ευρώ
Ομάδα: Mercedes | Υπηκοότητα: Ιταλία | Ηλικία: 19 | Μισθός: 4,6 εκατ. ευρώ | Μπόνους: 6,9 εκατ. ευρώ





