Η Ferrari ολοκλήρωσε με απόλυτο θρίαμβο τη σεζόν 2025 του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής (FIA WEC), κατακτώντας στον 8ωρο αγώνα του Bahrain όχι μόνο τον τίτλο των οδηγών αλλά και αυτόν των κατασκευαστών, μια επιτυχία ιστορικής σημασίας, καθώς επιστρέφει στην κορυφή των αγώνων αντοχής για πρώτη φορά μετά από 53 ολόκληρα χρόνια.

Η ιταλική ομάδα έγραψε ιστορία στην τρίτη μόλις χρονιά από την επιστροφή της στην κορυφαία κατηγορία των Hypercar, ολοκληρώνοντας μια σεζόν που έφερε το Cavallino Rampante ξανά εκεί όπου ανήκει.
Οι Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi, στο τιμόνι της Ferrari 499P με το νούμερο 51, τερμάτισαν τέταρτοι στο Bahrain, αποτέλεσμα αρκετό για να σφραγίσουν τον τίτλο των Οδηγών.
Πίσω τους, το "αδελφό" πλήρωμα της Ferrari – AF Corse, με τους Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen στο #50, ανέβηκε στο βάθρο μετά από εντολή της ομάδας στους τελευταίους γύρους, ολοκληρώνοντας την κούρσα τρίτο και εξασφαλίζοντας την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα οδηγών. Με τη σειρά τους, οι Robert Kubica, Yifei Ye και Phil Hanson με τη Ferrari #83 του ιδιωτικού σχήματος AF Corse, τερμάτισαν πέμπτοι, επιτρέποντας έτσι στη Scuderia να υπογράψει το απόλυτο 1-2-3 στη βαθμολογία οδηγών.

Στην κούρσα, η Toyota πήρε την πρώτη της φετινή νίκη με το πλήρωμα των Kobayashi–Conway–De Vries στο #7 GR010 Hybrid, όμως η ημέρα ανήκε ολοκληρωτικά στη Ferrari. Οι 499P πάλεψαν από την αρχή για τη νίκη, με τον Giovinazzi να φτάνει στα μισά της δεύτερης ώρας σε απόσταση τριών δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Conway, προτού η Toyota επιβληθεί με ρυθμό και στρατηγική.
Ωστόσο, τα τρία Hypercar της Ferrari παρέμειναν σταθερά στις κορυφαίες θέσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα, αποδεικνύοντας την αξιοπιστία και την ωριμότητα του project που ξεκίνησε το 2023.

Ο τίτλος των Κατασκευαστών που κατέκτησε η Ferrari είναι ο ένατος συνολικά και ο πρώτος από το 1972, όταν η θρυλική 312 P είχε σαρώσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών της FIA. Είναι επίσης ο 24ος παγκόσμιος τίτλος στην ιστορία της Ferrari στις διοργανώσεις αγώνων αντοχής, αν υπολογιστούν και οι κατακτήσεις επιμέρους κατηγοριών από το 1953 μέχρι σήμερα.
Για τους Pier Guidi και Calado, το φετινό στέμμα είναι η τέταρτη κατάκτηση Παγκοσμίου Τίτλου, μετά τις επιτυχίες τους στις κατηγορίες LMGTE Pro το 2017, 2021 και 2022. Για τον Giovinazzi, η επιτυχία αυτή αποτελεί τον κορυφαίο σταθμό της καριέρας του μετά τη Formula 1, επιβεβαιώνοντας τη μεταμόρφωσή του σε πλήρη οδηγό αντοχής.

Η σεζόν 2025 έκλεισε με πλούσιο απολογισμό για τη Ferrari: τρεις νίκες (στην πρεμιέρα του Κατάρ με το #50, και σε Ίμολα και Σπα με το #51), δύο δεύτερες θέσεις, τρεις τρίτες και τρεις pole positions. Ξεχωρίζει το εντυπωσιακό 1-2-3 της Lusail, καθώς και τα διπλά βάθρα σε Ίμολα και Σπα, που επισφράγισαν τη φετινή κυριαρχία των 499P. Παράλληλα, η AF Corse κατέκτησε το Παγκόσμιο Κύπελλο Hypercar Teams για τις ανεξάρτητες ομάδες, ενώ πέτυχε και μια θρυλική νίκη στις 24 Ώρες του Le Mans με το πλήρωμα Ye–Kubica–Hanson.
Στη συνολική βαθμολογία του 2025 FIA WEC, η Ferrari ολοκλήρωσε πρώτη με 245 βαθμούς. Οι Pier Guidi–Calado–Giovinazzi συγκέντρωσαν 133 βαθμούς και πήραν το Πρωτάθλημα Οδηγών, μπροστά από τους Ye–Kubica–Hanson (117) και τους Fuoco–Molina–Nielsen (98).

Έτσι, 17 χρόνια μετά τον τελευταίο τίτλο Κατασκευαστών της Ferrari στη Formula 1 με την F2008, και 18 μετά την κατάκτηση του τίτλου Οδηγών από τον Kimi Rαikkönen, το όνομα της Ferrari επιστρέφει στα χρυσά γράμματα της ιστορίας του παγκόσμιου motorsport, σε ένα αντίστοιχα απαιτητικό είδος αγώνων.

















