Η Genesis Magma Racing έκανε το πρώτο μεγάλο βήμα στην προετοιμασία της για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) του 2026, ολοκληρώνοντας τις πρώτες πλήρεις δοκιμές του ολοκαίνουριου GMR-001 Hypercar στην πίστα Paul Ricard της Γαλλίας.

Σε πέντε ημέρες δοκιμών στα τέλη Αυγούστου, το πρωτότυπο διένυσε περισσότερους από 500 γύρους, εγκαινιάζοντας επίσημα το εντατικό πρόγραμμα εξέλιξης που θα συνεχιστεί τους επόμενους μήνες.
Εστίαση στα βασικά συστήματα
Η πρώτη φάση επικεντρώθηκε στη ρύθμιση και επιβεβαίωση των μηχανικών και ηλεκτρονικών συστημάτων του αυτοκινήτου. Το υβριδικό σύνολο με V8 twin-turbo 3,2 λίτρων αποτέλεσε το επίκεντρο, με τους μηχανικούς να δοκιμάζουν διαφορετικές διαμορφώσεις λογισμικού για τη διαχείριση της ισχύος.
"Αυτή τη στιγμή δουλεύουμε αποκλειστικά πάνω στο λογισμικό και στο σύστημα κίνησης. Το GMR-001 διαθέτει πολλές τεχνολογίες που πρέπει να διαχειριστούμε σωστά", σχολίασε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, FX Demaison.

Η στενή συνεργασία με την ORECA, που ανέλαβε την κατασκευή του σασί, διευκολύνθηκε από την εγγύτητα της πίστας με τις εγκαταστάσεις και των δύο πλευρών.
Οι πρώτες εντυπώσεις των οδηγών
Οι έμπειροι οδηγοί Andre Lotterer και Pipo Derani οδήγησαν το hypercar σε συνθήκες πολύ πιο κοντά σε πραγματικούς αγώνες WEC, αφήνοντας θετικά σχόλια.
"Το GMR-001 είναι ένα αυτοκίνητο που φαίνεται "καλοφτιαγμένο" από την αρχή, με φυσική αίσθηση και ένστικτο στην οδήγηση", ανέφερε ο Lotterer, τονίζοντας όμως πως "υπάρχει ακόμη πολύ δουλειά μπροστά μας". Ο Derani συμπλήρωσε: "Πάντα υπάρχει αβεβαιότητα όταν μπαίνεις σε ένα ολοκαίνουριο αυτοκίνητο, αλλά εδώ έχουμε μια πολύ καλή βάση για να χτίσουμε πάνω του".

Μικροπροβλήματα και συνέχεια
Όπως αναμενόταν για μια πρώτη δοκιμή, εμφανίστηκαν μικροπροβλήματα, τα οποία οι μηχανικοί εντόπισαν και αντιμετώπισαν άμεσα σε συνεργασία με την ORECA. "Αυτός είναι ο λόγος που κάνουμε δοκιμές: για να βρούμε και να λύσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα ζητήματα", εξήγησε ο Demaison.
Το πρόγραμμα εξέλιξης θα συνεχιστεί με στόχο να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του GMR-001 σε απόσταση αγώνα, να μεγιστοποιηθεί η απόδοση και να οργανωθεί πλήρως η λειτουργία της ομάδας σε συνθήκες πρωταθλήματος.