BMW M Hybrid V8, το νέο πρωτότυπο για αγώνες αντοχής

Η BMW παρουσίασε το νέο της αγωνιστικό πρωτότυπο, με το οποίο θα συμμετέχει σε αγώνες αντοχής από το 2023 και στο Le Mans to 2024

BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8
BMW M HYbrid V8

Η BMW αποκάλυψε το νέο της αγωνιστικό πρωτότυπο της κατηγορίας LMDh, το BMW M HYbrid V8, με το οποίο θα επιστρέψει στους αγώνες αντοχής από το 2023. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει πώς αρχικά θα συμμετέχει στο σκέλος των αγώνων αντοχής στην Αμερική, στο πρωτάθλημα δηλαδή της IMSA και στην πορεία θα αξιολογηθεί και  η συμμετοχή στο WEC, που μοιάζει πάντως δεδομένη. Στην Αμερική θα έχει εξ αρχής και  σπουδαίο ανταγωνισμό με ομάδες από την Peugeot με το 9X8, την Ferrari, την Porsche, την Audi και φυσικά την Toyota

BMW M HYbrid V8

Αυτό που παρουσιάστηκε σήμερα ήταν στην ουσία το καμουφλάζ livery, με το οποίο η BMW θα κάνει τις πρώτες δοκιμές του πρωτοτύπου και φυσικά το σχήμα του μονοθεσίου που έχει προκύψει από το κέντρο σχεδιασμού της BMW στην Αμερική. Σύμφωνα με τον Franciscus van Meel, Διευθύνοντα Σύμβουλο της BMW M: "Το πιο κρίσιμο καθήκον και η μεγαλύτερη πρόκληση για την ομάδα σχεδιασμού της ομάδας σχεδιασμού του προγράμματος LMDh ήταν ότι το πρωτότυπο πρέπει να είναι σαφώς αναγνωρίσιμο ως αυτοκίνητο BMW M Motorsport. Και μπορώ να το πω αυτό σε όλους τους οπαδούς, μια μόνο ματιά αρκεί για να επιβεβαιωθεί ότι το BMW M Hybrid V8 είναι μια BMW".

BMW M HYbrid V8

Η ομάδα της BMW για τους αγώνες αντοχής στην Αμερική θα είναι ένα project της Rahal Letterman Lanigan καθώς ο Bobby Rahal είναι ένας από τους πιο πιστούς και έμπειρους συνεργάτες της BMW στις Ηνωμένες Πολιτείες. Το σασί είναι έργο της Dallara και με βάση τις αρχικές ανακοινώσεις πριν από μερικούς μήνες ο V8 κινητήρας θα αποδίδει λίγο περισσότερο από 600PS, τους οποίους θα ενισχύει ο ηλεκτροκινητήρας του υβριδικού συστήματος με άλλους 67PS. Η συνολική απόδοση του αγωνιστικού δεν θα ξεπερνά τους 670PS.

BMW M HYbrid V8

Εμφανισιακά, τα βράγχια της BMW δεν κρύβονται, όπως πάντα εξάλλου, στο εμπρός μέρος, ενω πίσω η αεροδυναμική πτέρυγα είναι διακριτική στο μοτίβο που κινούνται πλέον σχεδιαστικά, όλες οι ομάδες που αναμένεται να συμμετέχουν στο πρωτάθλημα της IMSA από το 2023. Το ντεμπούτο τους BMW M Hybrid V8 θα γίνει τον Ιανουάριο στις 24 ώρες της Daytona.
 

Best of Network