Καλημέρα και καλή εβδομάδα… και καλό μήνα καθώς νωρίς είναι ακόμη μέσα στον Απρίλιο. Και τι μήνας ε; Που αρχίζει με ψέματα κάθε φορά και συνήθως συνεχίζεται με διάφορα που φαίνονται σαν ψέματα αλλά δυστυχώς είναι αλήθεια τις πιο πολλές φορές. Βασικά έτσι είναι όλοι οι μήνες τώρα πια, οπότε δεν είναι θέμα του Απρίλη αυτό. Μην μιζεριάζουμε όμως ακόμη δεν αρχίσαμε. Ας δούμε το πιο ωραίο πρωταπριλιάτικο της προηγούμενης εβδομάδας. Που ήταν αυτό.
H Formula 1 θα πάει στο Las Vegas και αν δεν το ξέρεις ό,τι γίνεται στο Vegas μένει στο Vegas, εκτός αν γίνεται Grand Prix, γιατί την προηγούμενη εβδομάδα όλο το "τσίρκο” της F1 μας ζάλισε με τον αγώνα που ανακοίνωσαν οι οργανωτές για το Las Vegas. Την χαρά που έκαναν οι οδηγοί δεν θα την έκανα ούτε εγώ αν με έστελναν στο Las Vegas.
Η Liberty Media πάντως συνεχίζει δυναμικά το άνοιγμα στην αγορά των Η.Π.Α. και αποφάσισε πως το 2023 θα έχουμε τρεις αγώνες στην Αμερική κάτι που τελευταία φορά είχε γίνει το 1982. Για την ακρίβεια το 1982 ήταν και η μοναδική φορά που κάποια χώρα φιλοξένησε τρεις αγώνες την ίδια χρονιά, μέχρι να φτάσουμε στην πανδημία του 2020, οπότε το έκανε και η Ιταλία.
Τώρα η Αμερική επιστρέφει σε αυτό και παραμένει η μοναδική που το έχει κάνει υπό κανονικές συνθήκες. Και ξέρεις κάτι; Είναι και λογικό εδώ που τα λέμε γιατί αν είναι να έχει κάποια χώρα πολλούς αγώνες, μόνο η Αμερική μπορεί να το κάνει. Και κόσμο έχει να τους συντηρήσει και χαοτική είναι ώστε να χρειάζεται ένα Grand Prix εδώ, ένα εκεί και ένα στη μέση.
Βέβαια η είδηση του Σαββατοκύριακου για την Formula 1 ήταν άλλη, μιας και δεν είχαμε και αγώνα.
To Skydiving του Lewis Hamilton ! Το οποίο ο Toto το παρακολούθησε προφανώς κάπως έτσι…
--
Όπως κάθε εβδομάδα, έτσι και αυτή τη Δευτέρα υπάρχει ένα playlist στο YouTube όπου μπορείς να βρεις συγκεντρωμένα όλα τα θεάματα του Σαββατοκύριακου που πέρασε.
--
STOP the Press
Έκτακτη ανακοίνωση που δεν είναι του Σαββατοκύριακου. Είναι σημερινή αλλά δεν μπορεί να λείπει από το Monday Pit Stop.
Η Red Bull ανακοίνωσε πως ο Sebastien Loeb θα είναι ο τρίτος οδηγός της Alpha Tauri AF Corse στο DTM. Και αυτός είναι ένας ακόμη καλός λόγος για να παρακολουθείς και φέτος το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού.
Περισσότερα μπορείς να βρεις εδώ.
Επιστρέφουμε τώρα στην κανονική ροή του Monday Pit Stop
Ο πιο ενδιαφέρων αγώνας από αυτούς που είδαμε το Σαββατοκύριακο ήταν το GT Challenge της SRO στην Imola. Ο πιο σημαντικός για να είμαι πιο ακριβής γιατί το ενδιαφέρον είναι κάτι σχετικό. Ο 3ωρος όμως αγώνας με τον οποίο ξεκίνησε το φετινό έπαθλο αγώνων αντοχής της SRO είχε πολλά χαρακτηριστικά για να είναι και σημαντικός και ενδιαφέρων.
Είχε 52 συμμετοχές, που είναι πολλές όπως και να το κάνουμε και ανάμεσα σε αυτές, μεταξύ κορυφαίων ομάδων όπως η AF Corse, η WRT, η Iron Lynx, η Rowe και άλλες ήταν και ο Valentino Rossi ο οποίος ξεκίνησε την μετά MotoGP καριέρα του, στα αυτοκίνητα.
Μας προσέφερε ένα ωραίο στιγμιότυπο…
Και ένα αστείο στιγμιότυπο…
Τον αγώνα κέρδισαν οι Dries Vanthoor - Kelvin van der Linde με ένα από τα 5 Audi R8 LMS της WRT, της ομάδας δηλαδή με την οποία συμμετείχε και ο Ιταλός πρώην πρωταθλητής στο MotoGP, που είναι και η πρωταθλήτρια του 2021.
Ο αγώνας είχε μερικές δύσκολες στιγμές, όπως αυτό το μακελειό κατά τη διάρκεια του Safety Car
Και αυτό εδώ το χορευτικό του Hugo Valente με το οποίο δοκίμασε τα αντανακλαστικά 6-7 αντιπάλων του που πέρασαν το τεστ, καθώς κανείς δεν τον ακούμπησε.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα βρεις εδώ.
Στην πίστα του Richmond και στον αγώνα 400 γύρων για το Nascar, με χορηγία ονομασίας της Toyota, το Toyota Owners 400, κέρδισε ο Denny Hamlin με το Toyota Camry. Χαρές και πανηγύρια όπως καταλαβαίνετε για έναν από τους πιο διάσημους οδηγούς στην Αμερική, ο οποίος είναι συνιδιοκτήτης στην 23XI Racing με τον Michael Jordan. O Hamlin κατάγεται από την περιοχή και αυτή είναι η πίστα στην οποία μεγάλωσε ουσιαστικά, οπότε είχε έναν ακόμη λόγο να πανηγυρίζει σαν τρελός μετά την νίκη του.
Κυρίως όμως γιατί ήταν η πρώτη του φετινή και γιατί χρειάστηκε να την δουλέψει αρκετά, ξεκινώντας από χαμηλά στην κατάταξη μετά το τέλος του Stage 2. Άφησε πίσω του τον Κevin Harvick με Ford Mustang και τρίτο τον William Byron με Chevrolet.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα μπορείς να τα δεις εδώ. Και εδώ μπορείς να δεις την βαθμολογία του NASCAR, όπου μέχρι στιγμής υπάρχουν 7 διαφορετικοί νικητές σε 7 αγώνες.
Στην Ιταλία στο πλαίσιο του εναρκτήριου αγώνα του Ευρωπαϊκού GT διεξήχθησαν και οι παράλληλοι αγώνες όπως μας έχει συνηθίσει το συγκεκριμένο πρωτάθλημα. Στους δύο αγώνες της GT4 πήραν δύο νίκες οι Gus Bower και Konstantin Lachenauer με μια Aston Martin Vantage. Ξεκίνησε έτσι δυναμικά η χρονιά για την Aston που έχει ήδη όσες νίκες πήρε ολόκληρη την περσινή χρονιά.
Και στους δύο αγώνες το βάθρο είχε ποικιλομορφία, καθώς την Aston Martin των νικητών ακολούθησαν μια Porsche 718 Cayman και μια Alpine στην πρώτη κούρσα, καθώς επίσης μια Porsche 718 Cayman και ένα Audi R8 LMS στην δεύτερη.
Τα πάντα όλα για τους αγώνες του GT4 θα τα βρεις στα links παρακάτω.
Recap 1ου αγώνα
Recap 2ου αγώνα
Αποτελέσματα 1ου αγώνα
Ο άλλος υποστηρικτικός αγώνας ήταν αυτός της κατηγορίας GT2. Ήταν η πρεμιέρα και για αυτό το πρωτάθλημα που φάνηκε να έχει ελαφρώς μειωμένες συμμετοχές σε σχέση με πέρσι, όμως αναμένεται αυτές να αυξηθούν στην πορεία. Το ξεκίνημα πάντως ήταν εντυπωσιακό καθώς οι μεικτές καιρικές συνθήκες στην Imola κατά τη διάρκεια του αγώνα της GT2, μας χάρισαν όμορφες κούρσες και την νίκη του Henri Hasin με Audi R8 LMS, ενός έμπειρου Γάλλου gentleman driver, που σημείωσε νίκη και στην γενική και στην κατηγορία των ερασιτεχνών, πράγμα σχετικά σπάνιο.
Στην δεύτερη κούρσα είχαμε και πάλι επιτυχημένο ντεμπούτο, όπως και στην περίπτωση του Hasin. Οι νεοφερμένοι Stienes Longin και Nicolas Saelens, επίσης με Audi R8 LMS επικράτησαν στην γενική και την PRO AM την κατηγορία δηλαδή στην οποία αγωνίζονται και επαγγελματίες και ερασιτέχνες.
Εδώ τα αποτελέσματα του 1ου αγώνα
Εδώ τα αποτελέσματα του 2ου αγώνα
Στην Imola και στο πλαίσιο των αγώνων υποστήριξης του GT διεξήχθη και το Lamborghini Super Trofeo. Δύο αγώνες διάρκειας 50 λεπτών Σάββατο και Κυριακή ολοκληρώθηκαν με απόλυτους κυρίαρχους τους Loris Spinelli και Max Weering της Bonaldi Motorsport. Ο Spinelli πήρε την pole position και μια εύκολη νίκη στον πρώτο αγώνα του Σαββάτου. Την Κυριακή ο αγώνας είχε τρεις περιόδους κίτρινης σημαίας, κάτι που χάλασε τα σχέδια στο Ιταλοολλανδικό δίδυμο για μια ακόμη κυριαρχική πορεία, όμως πλέον είναι πρωτοπόροι στην βαθμολογία με σαφές προβάδισμα.
Οι δύο αγώνες αποτέλεσαν την επίσημη πρώτη της νέας Lamborghini Huracan ST EVO2 στο Ενιαίο πρωτάθλημα της ιταλικής φίρμας και παράλληλα το ντεμπούτο του Dani Pedrosa σε αγώνες αυτοκινήτου. O Ισπανός δεν τα πήγε καθόλου άσχημα μαζί με τον έτερο οδηγό της συμμετοχής του, τον Antonin Borga, καθώς πήραν μια όγδοη και μια ένατη θέση.
Εδώ μπορείς να δεις ολόκληρο τον πρώτο αγώνα και εδώ ολόκληρο τον δεύτερο αγώνα της Imola.
Παραμένουμε στα Ενιαία της Ευρώπης για αυτό της Ferrari που ξεκίνησε αυτό το Σαββατοκύριακο από το Portimao στην Πορτογαλία. Ένα πολύ γεμάτο αγωνιστικό τριήμερο για τους συμμετέχοντες εκεί, οι οποίοι είναι είτε νεαροί και πολλά υποσχόμενοι οδηγοί, είτε πλούσιοι gentlemen drivers που ακολουθούν τι ερασιτεχνικές κατηγορίες του Ferrari Challenge.
Εκείνη που έλαμψε πάντως ήταν η 17χρονη Γαλλίδα, Doriane Pin. Ήταν η απόλυτη κυρίαρχος κατακτώντας δύο νίκες στο Trofeo Pirelli, την μια κατηγορία του επάθλου. Άφησε πίσω της και στους δύο αγώνες τον συνομήλικό της, Φινλανδό, Luka Nurmi, ο οποίος αν και ήταν η μεγάλη αποκάλυψη του 2021, φέτος στην πρεμιέρα δεν μπόρεσε να ανταγωνιστεί την νεαρή Γαλλίδα. Τρίτος και στους δύο αγώνες ήταν ο καλύτερος από τους ερασιτέχνες οδηγούς, Ange Barde.
Όλοι τους αγωνίζονται με τις εντυπωσιακές Ferrari 488 Challenge EVO, όπως εξάλλου και οι συμμετέχοντες στο Coppa Shell την έτερη κατηγορία του Ferrari Challenge. Εκεί τις δύο νίκες μοιράστηκαν o Franz Englster, ο οποίος επικράτησε στην πρώτη κούρσα και έκανε έτσι νικηφόρο ντεμπούτο στο πρωτάθλημα και ο Axel Sartingen που ήταν νικητής στην δεύτερη κούρσα. Αμφότεροι ήταν δεύτεροι στους αγώνες που έχασαν.
Links
Trofeo Pirelli Αγώνας 1 - Relive - Αποτελέσματα
Trofeo Pirelli Αγώνας 2 - Relive - Αποτελέσματα
Coppa Shell Αγώνας 1 - Relive - Αποτελέσματα
Coppa Shell Αγώνας 2 - Relive - Αποτελέσματα
Και τώρα η στιγμή που περίμενες… Καλά, πλάκα κάνω, απλώς ήρθε η σειρά του drift και συγκεκριμένα της Formula Drift στις Η.Π.Α. Πριν το Σαββατοκύριακο στο Long Beach, το προάστιο του Los Angeles από όπου ξεκίνησε η Formula Drift για φέτος, η Toyota παρουσίασε εκεί την GR Corolla. Ένα hot hatch που στοχεύει στις καρδιές των φίλων της φίρμας. Περισσότερα βέβαια μπορείς να δεις εδώ.
Η παρουσίαση έγινε στο πλαίσιο της πρεμιέρας της Formula Drift γιατί καμία ευκαιρία για ταρατατζούμ γιορτές και πανηγύρια marketing δεν αφήνεται από τους Αμερικανούς να πάει χαμένη. Και κοίτα να δεις που σαν να ήταν στημένο ένα πράγμα, αυτός που κέρδισε τον αγώνα δύο ημέρες μετά ήταν ο Ryan Tuerck με μια Toyota Corolla που φέρει κινητήρα Ferrari και προετοιμάζεται από την Papadakis Racing.
Εδώ μπορείς να δεις το relive του αγώνα.
Στην μακρινή Ιαπωνία και στο πάντα επιβλητικό τοπίο που δημιουργεί το όρος Fuji, η ιαπωνική Formula Regional ξεκίνησε για φέτος.
Λίγες συμμετοχές γενικά στον αγώνα αλλά πολύ θέαμα και εναλλαγές μεταξύ των οδηγών, ανάμεσα στους οποίους υπήρχε και μια κοπέλα. Η Miki Koyama που επέστρεψε από το πρωτάθλημα W Series στην πατρίδας της με στόχο να διεκδικήσει μια αγωνιστική θέση στην Super Formula και στο Super GT. Πάντως δεν ξεκίνησε καλά την προσπάθειά της καθώς και στους τρεις αγώνες νικητής ήταν ο Ryunosuke Sawa, που είναι και ο νεότερος οδηγός στο πρωτάθλημα.
Ο Sawa μάλιστα επικράτησε τόσο στον πρώτο στεγνό αγώνα, όσο και στους άλλους δύο που ήταν βρόχινοι και ξεκίνησαν με safety car.
Μπορείς να δεις τους αγώνες στα links παρακάτω:
Formula Japan Αγώνας 1
Formula Japan Αγώνας 2
Formula Japan Αγώνας 3
Μιας και αναφέρθηκα στο W Series να ενημερώσω πως ανακοινώθηκαν δύο νέες κοπέλες που θα συμμετέχουν φέτος στο γυναικείο πρωτάθλημα. Πρόκειται για την Bianca Bustamante και την Juju Noda. Η πρώτη είναι από τις Φιλιππίνες, οδηγός της χρονιάς επί σειρά ετών στα καρτ και πρωταθλήτρια στη χώρα της, αλλά και με συμμετοχές στον ετήσιο αγώνα του Μακάο.
Η δεύτερη είναι το παιδί θαύμα της Ιαπωνίας. Κόρη του Hideki Noda ο οποίος πασχίζει να την κάνει την πρώτη γυναίκα που θα έχει αγωνιστική θέση στην F1. Έχει συμμετάσχει στο πρωτάθλημα F4 Δανίας και έχει, όπως λέγεται, σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις με μονοθέσια.
Αλλάζουμε θέμα και είδος και περνάμε στα ράλι με λίγο Oliver Solberg ο οποίος μαζί με την υπόλοιπη Hyundai ξεκίνησε δοκιμές για το Ράλι Κροατίας που ακολουθεί στο πρόγραμμα.
Νωρίτερα, μέσα στο Σαββατοκύριακο άλλοι οδηγοί του WRC βρήκαν ως ευκαιρία για ξεμούδιασμα το Rally of Nations στο Μεξικό. Ο αγώνας ήταν ο δεύτερος του πρωταθλήματος βόρειας και κεντρικής Αμερικής και συμμετείχαν δύο πληρώματα της M-Sport, o Adrien Fourmaux και Matthew Wilson με δύο Ford Fiesta R5. Συμμετείχε επίσης ο Mads Ostberg ο οποίος κέρδισε τον αγώνα με μεγαλύτερη άνεση από ότι δείχνει η τελική διαφορά από τον 2ο Fourmaux, αλλά και ο Harri Rovanpera, o μπαμπάς του Kale, που επέστρεψε στους (επίσημους) αγώνες έπειτα από πολύ καιρό.
Τα αποτελέσματα του Rally of Nations Guanajuato μπορείς να τα δεις εδώ.
To DirtFish κάλυψε πολύ "ζεστά” τον αγώνα, οπότε στο κανάλι του στο YouTube υπάρχουν διάφορα video που θα σου αρέσουν
O Shane Van Gisbergen είναι ο Sebastien Loeb της Αυστραλίας. Αφού έχει κάνει τα όργιά του στο Supercars V8 και κερδίζει τους αντιπάλους του, όποτε θέλει, χθες έκανε ντεμπούτο και στα ράλι της χώρας. Συμμετείχε με ένα Skoda Fabia σε ράλι της Καμπέρα για το πρωτάθλημα Αυστραλίας. Τερμάτισε δεύτερος και τρέλανε πάλι κόσμο. Μπορεί η διαφορά του από τον νικητή Harry Bates να ήταν μεγάλη, πάνω από ένα λεπτό, αλλά λίγο έχει σημασία αυτό για τους φίλους των ράλι της Αυστραλίας και κυρίως για τους θαυμαστές του SVG που είναι φανατικοί.
O Van Gisbergen είχε στο πλευρό του τον Glen Weston έναν πολύπειρο συνοδηγό στους αγώνες στην ευρύτερη περιοχή.
Πριν σε αποχαιρετήσω, πρέπει να δεις την προώθηση του Daniel Ricciardo για τη νέα γκάμα κρασιών που φέρουν το όνομά του. Είναι τα DR3 που έχουν προκύψει απο την συνεργασία με την οινοποιία ST Hugo. Ta DR3 2 όπως ονομάζεται η νέα περιορισμένης κυκλοφορίας σειρά θα διατίθεται σε δύο ποικιλίες, ένα Shiraz Νοτίου Αυστραλίας του 2020 και ένα Καμπερνέ Σοβινιόν του 2018. Αν ψήνεσαι δες το video και τρέξε να προλάβεις τον πατέρα του Daniel.
Και πριν σε αφήσω (Νο. 2) θυμήσου να προσέχεις όταν πηγαίνεις αε αγώνες αυτοκινήτου στην πίστα, σε ανάβαση , σε ράλι, γενικώς σε οτιδήποτε. Δεν είναι Θεοί οι οδηγοί για αυτό να κάθεσαι σε σωστό ασφαλές σημείο.
Αυτά για σήμερα!
Ραντεβού την επόμενη εβδομάδα.