Γούρλωσαν πολλά μάτια φίλων του motorsport, στην όψη των σκίτσων και μόνο της Ferrari για την νέα εποχή των αγωνιστικών της αυτοκινήτων στην κατηγορία GT3. Η ομάδα του Maranello που προετοιμάζει ήδη την συμμετοχή της στην κορυφαία κατηγορία των αγώνων αντοχής του WEC, εκείνη των Hypercar, ανακοίνωσε χθες τις προθέσεις της και για την δεύτερη κατηγορία που από το 2024 και έπειτα θα είναι τα GT3.
Η GT3 κατηγορία είναι ούτως ή άλλως η πιο επιτυχημένη αυτή την εποχή στους αγώνες πίστας με δεκάδες πελατειακές συμμετοχές και διάφορα κατα τόπους ή ακόμη και διεθνή πρωταθλήματα και όπως έχει ήδη ανακοινωθεί από το 2024 θα αντικαταστήσει τα αυτοκίνητα της GTE στους αγώνες αντοχής του WEC.
Και όταν μιλάμε για GT3 αγωνιστικά αυτοκίνητα, είναι αντικειμενικό πως ένα από τα πρώτα που έρχονται στο μυαλό είναι η Ferrari 488 GT, η οποία αν και η παραγωγή της έχει σταματήσει σχεδόν τρία χρόνια τώρα εξακολουθεί και προσφέρει επιτυχίες μέσα στις πίστες. Κάπως έτσι έχει φτάσει να έχει κερδίσει 107 τίτλους, όπως ανακοινώνει η Ferrari και να μετρά 429 νίκες στις 770 εκκινήσεις που έχει.
Αν μη τι άλλο σπουδαία παρακαταθήκη για τον διάδοχο! Άρα αυτός ήταν (είναι ακόμη δηλαδή) πολυαναμενόμενος. Μαζί με τα δύο σκίτσα που είναι εντυπωσιακά η Scuderia ανακοίνωσε πως το ντεμπούτο του, το αυτοκίνητο θα το κάνει μέσα στο 2022, που σημαίνει ότι ετοιμάζεται ήδη με γοργούς ρυθμούς, ενώ το αγωνιστικό ντεμπούτο αναμένεται το 2023. Η υβριδική Ferrari 296 GTB θα χάσει για την περίσταση την ηλεκτρική εσάνς της και θα είναι το πρώτο V6 αγωνιστικό εδώ και πολύ καιρό για την ιταλική φίρμα.
Από το 2024 πάντως, στην πολυπληθή GT3 κατηγορία, θα έχει να αντιμετωπίσει αντιπάλους από τις McLaren, Mercedes, BMW, Lamborghini, Aston Martin και ενδεχομένως και την Toyota, η οποία έχει ήδη παρουσιάσει το δικό της GT3.