Η Triumph Motorcycles προσθέτει στη σειρά Modern Classics ένα ακόμη μοντέλο, τη Scrambler 400 XC, το οποίο ενισχύει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα της οικογένειας Scrambler.
Η νέα μοτοσυκλέτα θα διατίθεται παράλληλα με τη Scrambler 400 X, όμως με διαφορετικά επιμέρους τεχνικά χαρακτηριστικά και εξοπλισμό που στοχεύουν σε αυξημένες δυνατότητες σε δύσκολα τερέν.
Βασικό στοιχείο του μοντέλου είναι οι νέοι τροχοί με ακτίνες πλευρικά δεμένες, ελαστικά χωρίς σαμπρέλα και στεφάνια από αλουμίνιο. Ο μπροστινός τροχός των 19 ιντσών και ο πίσω των 17'' έχουν εξοπλιστεί με ζάντες Excel και ελαστικά Metzeler Karoo Street, επιλεγμένα για επιδόσεις τόσο σε άσφαλτο όσο και σε χωμάτινες διαδρομές.
Η Scrambler 400 XC φέρει επιπλέον εξαρτήματα προστασίας και εργονομίας για χρήση εκτός δρόμου. Ανάμεσά τους το νέο ψηλό μπροστινό φτερό, η ζελατίνα βαμμένη στο χρώμα της μοτοσυκλέτας, οι χούφτες, καθώς και η αλουμινένια ποδιά και τα κάγκελα κινητήρα.
Το μοντέλο θα διατεθεί σε τρεις αποχρώσεις: Racing Yellow, Storm Grey και Vanilla White. Το κάθε χρώμα συνοδεύεται από γραφικά, μαύρο λογότυπο Triumph και αντίστοιχα μαύρα στοιχεία στο ρεζερβουάρ και στη σέλα, η οποία είναι διαιρούμενη.
Η ανάρτηση περιλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 χλστ. και πίσω αμορτισέρ τύπου monoshock με piggy-back και διαδρομή 150 χλστ. Το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης είναι αποσυνδεόμενο, ενώ προσφέρεται και ειδική ρύθμιση ABS για εκτός δρόμου χρήση, ενισχύοντας τον έλεγχο της μοτοσυκλέτας σε μειωμένη πρόσφυση.
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει σύγχρονα όργανα με συνδυασμό αναλογικού ταχύμετρου και οθόνης LCD, που προβάλλει πληροφορίες όπως η υπολειπόμενη αυτονομία και η επιλεγμένη σχέση μετάδοσης. Όλα είναι προσβάσιμα μέσω χειριστηρίου στο τιμόνι, ενώ η θύρα USB-C επιτρέπει τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών κατά την οδήγηση.
Ο φωτισμός περιλαμβάνει προβολέα με φωτεινή υπογραφή DRL της Triumph, πίσω φανάρι με φωτεινούς οδηγούς και διακριτικά LED φλας, διατηρώντας την αισθητική της σειράς αλλά με σύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά.
Η εργονομία στο επίκεντρο
Η Scrambler 400 XC διατηρεί την εργονομία της σειράς, με χαμηλό ύψος σέλας, επιβλητική θέση οδήγησης και φαρδύ τιμόνι που προσφέρει σταθερότητα.
Το πλαίσιο με μεγάλο μεταξόνιο και η μακριά διαδρομή της ανάρτησης ενισχύουν τον χαρακτήρα περιπέτειας, ενώ τα μαρσπιέ υψηλής πρόσφυσης τοποθετημένα για οδήγηση σε όρθια στάση βελτιώνουν την εμπειρία στο χώμα.
Για την επιβράδυνση, η εταιρεία έχει εξοπλίσει τη μοτοσυκλέτα με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων και μπροστινό δίσκο 320 χλστ., προσφέροντας σταθερή και προοδευτική ισχύ φρεναρίσματος.
Τέλος, ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 398 κ.εκ. αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 37,5 Nm στις 6.500 σ.α.λ. Το ride-by-wire σύστημα της Bosch εξασφαλίζει ομαλή απόδοση ισχύος και καλύτερη απόκριση στο γκάζι.
Το μοντέλο συνοδεύεται από 2ετή εργοστασιακή εγγύηση χωρίς περιορισμό χιλιομέτρων και μεγάλα διαστήματα σέρβις κάθε 16.000 χλμ.
Παράλληλα, προσφέρεται με περισσότερα από 20 επίσημα αξεσουάρ Triumph για προσαρμογή του μοντέλου στις ανάγκες του κάθε χρήστη. Η τιμή της προσδιορίζεται στα 6.990 ευρώ και θα είναι διαθέσιμη στην ελληνική αγορά από τα μέσα Σεπτεμβρίου.