Αναβάθμιση για το δημοφιλές και προσιτό Voge DS900X

Το γνωρίσαμε για πρώτη φορά το 2024 και αμέσως κέντρισε το ενδιαφέρον στην κατηγορία των μεσαίων μοτοσυκλετών adventure ως μια value for money πρόταση. Πλέον το Voge DS900X διατίθεται αναβαθμισμένο για το 2025 και αντιστοίχως παραμένει ιδιαίτερα προσιτό.

Το δημοφιλές DS900X της Voge απέκτησε κορυφαίο εξοπλισμό και παραμένει με ελκυστική τιμή στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία των μεσαίων adventure μοτοσυκλετών με πιο "χωμάτινο” προφίλ.

Παραμένει το πρώτο Voge που απέκτησε οδηγικά προγράμματα και αυτό οφείλεται στην -επίσης για πρώτη φορά- εφαρμογή συστήματος ηλεκτρονικού γκαζιού.

Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει τρόπο απόδοσης ανάμεσα σε Sport, Street, Rain και Enduro, προσαρμόζοντας τη λειτουργία του κινητήρα ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες.

Επιπρόσθετα, traction control με δυνατότητα απενεργοποίησης, cruise control και δικάναλο ρυθμιζόμενο ABS με λειτουργία "Off-Road” είναι στάνταρ συστήματα που θα δώσουν τις κατάλληλες λύσεις στην κάθε συνθήκη.

Με Cornering ABS

Στα ήδη εξαιρετικά φρένα της Brembo ήρθε να προστεθεί στο μοντέλο του 2025 και μία τελευταίας τεχνολογίας αδρανειακή μονάδα μέτρησης (IMU) έξι αξόνων, κάτι που έδωσε τη δυνατότητα στη μοτοσυκλέτα να αποκτήσει Cornering ABS.

Αυτό σημαίνει πως πλέον ο αναβάτης δεν φοβάται να πιέσει τα φρένα μέσα στις στροφές, καθώς το σύστημα αντιμπλοκαρίσματος αντιλαμβάνεται τις δυνάμεις που ασκούνται στη μοτοσυκλέτα και ανάλογα προσαρμόζει τη δύναμη που θα ασκήσει.

Mirroring Navigation

Μια μεγάλη έγχρωμη οθόνη TFT 7” με πλήρεις ενδείξεις και αυτόματη εναλλαγή φωτισμού ημέρας/νύχτας συνδέεται με το smartphone του αναβάτη και πέραν της διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, μηνυμάτων κλπ, στο νέο μοντέλο προσφέρει πλοήγηση τύπου mirroring.

Οι ενδείξεις ιδιαίτερα πλήρεις, περιλαμβάνουν από μετρητή πίεσης ελαστικών μέχρι και θερμοκρασία περιβάλλοντος. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από χειριστήρια στις άκρες του τιμονιού και δεν απαιτείται από τον αναβάτη να σηκώνει το χέρι του από τα γκριπ.

Τεχνολογία

O υγρόψυκτος δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 895κ.εκ. με τους 2ΕΕΚ και τις τετραβάλβιδες κεφαλές έχει δεχθεί τις απαραίτητες αναβαθμίσεις προκειμένου να καλύπτει τις νέες προδιαγραφές Euro5+.

Ταυτόχρονα, οι σχεδιαστές φρόντισαν να ανακατευθύνουν τη ροή του θερμού αέρα από το ψυγείο έτσι ώστε να απομακρύνεται από το πόδι του αναβάτη συμβάλλοντας στην άνεση κατά την κίνηση μέσα στην πόλη όπου και οι θερμοκρασίες λειτουργίας του κινητήρα ανεβαίνουν.

Η απόδοση βρίσκεται στους 95,2 ίππους με ροπή 95 Nm και τον στρόφαλο να έχει γωνία ανάφλεξης στις 270°.

Ο υψηλός λόγος συμπίεσης 13:1, η υψηλή ροή στροβιλισμού εισαγωγής αέρα και η υψηλή θερμική απόδοση στο θάλαμο καύσης, είναι στοιχεία που συμβάλλουν θετικά στην απόδοσή του. Από την πλευρά του, το σύστημα διαχείρισης ψεκασμού EFI της Bosch συμβάλλει στην επίτευξη των πλέον ιδανικών συνθηκών καύσης.

Ο στροφαλοφόρος άξονας έχει σχεδιασμό που επιτυγχάνει την ελαχιστοποίηση των κραδασμών, ενώ παράλληλα ενισχύει τη ροπή στις χαμηλές στροφές. Το κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει 6 σχέσεις και είναι εξοπλισμένο με σύστημα Quickshifter, το οποίο δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να αλλάζει ταχύτητα χωρίς τη χρήση του συμπλέκτη και προς κάθε κατεύθυνση.

Ο συμπλέκτης ολίσθησης της ιαπωνικής FCC έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μεταδίδει τη ροπή ομοιόμορφα στον τροχό, προσφέροντας παράλληλα εντυπωσιακά χαμηλή πίεση στη μανέτα.

Τέλος, ο κινητήρας του DS900X φέρει σφυρήλατα έμβολα ψυχρής κατεργασίας, καθώς και προηγμένο σύστημα ψύξης του λιπαντικού του. Και όπως είναι εύκολα κατανοητό, αυτοί είναι παράγοντες που συμβάλλουν στην επίτευξη της ιδανικής θερμοκρασίας λειτουργίας.

Οδική συμπεριφορά

Για μεγάλη σταθερότητα και στις υψηλές ταχύτητες κίνησης, σημαντικό ρόλο παίζει η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας που στην συγκεκριμένη περίπτωση έχει γωνία κάστερ στις 27,3°.

Ευέλικτο στη χρήση, το DS900X είναι σχολαστικά σχεδιασμένο μέσω των μεθόδων ECL (μηχατρονική ανάλυση για την απόλυτα αρμονική συνύπαρξη μοτοσυκλέτας και αναβάτη) και SNF (ρομποτική ανάλυση διαδρομής αναρτήσεων).

Ως εκ τούτου, η αναλογία της συχνότητας απόσβεσης της ανάρτησης αγγίζει το 1:1, καθιστώντας την οδήγηση πιο άνετη, ασφαλή και διασκεδαστική. Το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο προέρχεται από χάλυβα ψυχρής έλασης και υψηλής αντοχής, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά ανθεκτικό σε διάβρωση και καταπονήσεις.

O αποκλειστικός σχεδιασμός του συστήματος απόσβεσης κραδασμών μέσω των τεχνολογιών MAT (τεχνολογία αυτοματοποιημένης ανάλυσης τρόπου λειτουργίας), OLD (τεχνολογία βέλτιστης κατανομής φόρτωσης) και APC (Anti Pitch), στόχο έχουν να προσφέρουν στη μοτοσυκλέτα άνεση, σταθερότητα και ευελιξία κάτω από οποιεσδήποτε οδικές συνθήκες.

Εκτός αυτού, η τεχνολογία Anti-Pitch περιορίζει σε ποσοστό άνω του 90%, τις αναπηδήσεις των τροχών και βελτιώνει τον έλεγχό τους κατά την οδήγηση σε στροφές.

Το DS900X διαθέτει ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο, τα οποία συνεργάζονται με ένα ασύμμετρο αλουμινένιο ψαλίδι.

Η πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση με τις μεγάλες διαδρομές, τα φρένα της Brembo και οι ακτινωτοί τροχοί των 17 και 21 ιντσών με τα tubeless ελαστικά της Pirelli αποτελούν συστατικά επιτυχίας σε κάθε οδηγικό τόλμημα, ενώ η ύπαρξη ρυθμιζόμενου αμορτισέρ τιμονιού (σταμπιλιζατέρ) φροντίζει να κρατά ακλόνητο το σύνολο στις υψηλές, κυρίως, ταχύτητες.

Εξοπλισμός-τιμή

Το DS900X διαθέτει φωτιστικά σώματα full led, με τη φωτεινότητα του προβολέα να υπερβαίνει τα 60000CD και να παρέχει στον οδηγό ένα ευρύ φάσμα φωτισμού κατά την οδήγηση.

Η μοτοσικλέτα είναι επιπρόσθετα εξοπλισμένη με δίδυμα προβολάκια υψηλής φωτεινότητας, που σε συνδυασμό με τη λειτουργία βοηθητικού φωτισμού στροφής (AFS), καθιστούν τη νυχτερινή οδήγηση αλλά και εκείνη εν μέσω κακοκαιρίας, ασφαλέστερη.

Ασφαλέστερη όμως είναι και η αλλαγή λωρίδας, με το σύστημα Ραντάρ ανίχνευσης τυφλού σημείου LCA να υποδεικνύει την ύπαρξη άλλου οχήματος πίσω ή δίπλα από τη μοτοσυκλέτα. Ο οδηγός προειδοποιείται μέσω σήμανσης που αναβοσβήνει στον καθρέπτη οπισθοπορείας, καθώς και μέσω ενδεικτικής λυχνίας στο ταχύμετρο.

Η τιμή διάθεση του νέου DS900X προσδιορίζεται στα 10.495 ευρώ και υπάρχουν τρεις χρωματικές επιλογές. Υποστηρίζεται από εγγύηση δύο ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό και συνοδεύεται από χρηματοδοτικά προγράμματα με εξόφληση σε 18 άτοκες δόσεις με ή χωρίς προκαταβολή.

 

VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X
VOGE DS 900X