Η Royal Enfield λανσάρει την φρέσκια, κομψή και προσιτή HNTR 350, με το αρκτικόλεξο της να υποδηλώνει ένα HUNTER που έχουν αφαιρεθεί τα φωνήεντα. Μια μοτοσυκλέτα ιδανικός συνδυασμός της παλιάς σχολής με την νέα τάξη, που δημιουργήθηκε για να την απολαμβάνεις καθημερινά, χωρίς να απογειώνει το κόστος κτήσης και χρήσης.
Οπτικά είναι χάρμα οφθαλμών, ένας φόρος τιμής στο παρελθόν με την ανάλογη προσαρμογή στην σύγχρονη πραγματικότητα. Σχεδόν καρατιμόνα, στρογγυλό φανάρι και όργανο, ρεζερβουάρ σταγόνα και ένα αεροελαιόψυκτο μονοκύλινδρο μοτέρ με τις ψύκτρες σε κοινή θέα, έτσι όπως μάθαμε μια φορά και έναν καιρό την έννοια της μοτοσυκλέτας ερμηνεύοντας την εικόνα της. Η αγνή μορφή μοτοσυκλετισμού κάπως έτσι ξεκίνησε χρόνια πριν και η Royal Enfield είναι ένας απο τους ιστορικότερους κατασκευαστές με εναρκτήριο έτος της ιστορίας της το 1901.
Ο κυνηγός "πουλάει"
Σχεδιασμένη για ευέλικτες και σπορ αστικές στιγμές, καταφέρνει να ισορροπήσει τις μαζεμένες της διαστάσεις με την επιβλητικότητα της modern classic γραμμής. Δείχνει πολύ μοτοσυκλέτα για τα 350 κυβικά της, δείχνει προσεγμένη στη λεπτομέρεια για να πείσει αυστηρούς επικριτές, δείχνει ιδανική για ξεκίνημα στον κόσμο του μοτοσυκλετισμού ή ακόμα και εναλλακτική λύση αστικής μετακίνησης αντί για ένα άχρωμο σκούτερ.
Ζώντας την απο κοντά στην επίσημη παρουσίαση, όντας καλεσμένοι της Muvus, της ελληνικής αντιπροσωπείας διαπιστώνεις τους λόγους που η μικρή μοτοσυκλέτα της Royal Enfield ξεπουλάει στις αγορές σαν ζεστό ψωμί. Ήδη τα πρώτα 20 κομμάτια απο τα 30 που ήρθαν έως τώρα στην Ελλάδα, έχουν ιδιοκτήτες.
Σχεδιαστικά εξελιγμένη για την παράνοια των πόλεων, έρχεται ως εναλλακτική roadster με τον χαρακτήρα μιας Royal Enfield προσαρμοσμένο σε μια κομψή, συμπαγή αλλά και μυώδη γεωμετρία. Αυτή η αναζωογονητική εικόνα συνοδεύεται και με ανάλογα χαρακτηριστικά για να υποστηρίξουν το δραστήριο πνεύμα της. Για του λόγου το αληθές, το πλαίσιο έχει σχεδιαστεί από την Harris Performance με στόχο την ισορροπημένη αναλογία ύψους, μεταξονίου και βάρους ώστε να ικανοποιεί κάθε σωματότυπο και ταυτόχρονα να συνδυάζει την άνεση, την ευελιξία και την αποτελεσματικότητα στο δρόμο.
Με ύψος σέλας στα 790 mm, μαζεμένο μεταξόνιο στα 1370 mm και εντυπωσιακό κόψιμο τιμονιού, η HNTR 350 είναι λουκούμι για την αστική καθημερινότητα. Πατάει σε tubeless αλουμινένιους τροχούς 17'' και ελαστικά CEAT 110/70 μπροστά και 140/70 πίσω, φρενάρει με δαγκάνες BYBRE και δισκόφρενα 300 mm μπροστά και 270 mm πίσω, με συμμετοχή ενός δικάναλου ABS. Το εύχρηστο κεντρικό σταντ συνοδεύει το πλαϊνό, η ενιαία σέλα προσφέρει χώρο για δυο με τη θέση των μαρσπιέ να συμπληρώνουν την σωστή εικόνα.
Τα πίσω φώτα είναι LED και το ταμπλό οργάνων συνδυάζει αναλογικό ταχύμετρο με ψηφιακή οθόνη που εμφανίζει χιλιομετρητή, ένδειξη ταχύτητας, γραμμή γραφήματος καυσίμου με προειδοποίηση χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου, ρολόι και υπενθύμιση σέρβις. Όλες οι εκδόσεις έχουν στάνταρ θύρα φόρτισης USB.
Χαλαρωτικό και απολαυστικό
"Κυνηγός” μεν αλλά μην περιμένετε ζωηρό στροφάρισμα του κινητήρα ψηλά και καγκουριές με βάση την σπορ φιλοσοφία που υποβόσκει. Για να πάρετε μια ακόμα ιδέα, η HNTR 350 κινείται από έναν ρετρό οπτικά, αλλά σύγχρονο στην πράξη μονοκύλινδρο κινητήρα J-Series των 349cc, που παρουσιάστηκε πρόσφατα στις Meteor & Classic 350. Είναι αεροελαιόψυκτος, με σύστημα ψεκασμού και αποδίδει 20.2 HP στις 6.100 rpm και 27 Nm ροπής μόλις 2.100 rpm, χαμηλότερα. Το δυνατό τράβηγμα από τη βάση των στροφών λειτουργίας του κινητήρα είναι δεδομένο, οι κραδασμοί είναι απλά υπαρκτοί για να σου θυμίζουν ότι οδηγείς μονοκύλινδρο και η καμπύλη απόδοσης είναι εξαιρετικά ομαλή και γεμάτη στις χαμηλομεσαίες.
Η απόκριση και η ελαστικότητα διατηρούν υψηλή βαθμολόγηση προσφέροντας γραμμικά την δύναμη που κρύβει ο κινητήρας. Η ζωηρή απόκριση στο γκάζι συνοδεύεται απο αντίστοιχο ήχο εξάτμισης που συμβάλει στον χαρακτήρα της HNTR 350. Το 5άρι κιβώτιο είναι βούτυρο στις αλλαγές του, ενώ και η μακριά κλιμάκωση δεν επηρεάζει το ρυθμό επιτάχυνσης, οποίος είναι μεστός και ουσιαστικός, αλλά ποτέ ξέφρενος. Μπορείς να έχεις 5η στο κιβώτιο και να βολτάρεις με 50 km/h στο κοντέρ, χωρίς απαραίτητα να χρειαστεί να κατεβάσεις. Μπορείς επίσης να ταξιδεύεις με 90-100 km/h χωρίς να νοιώσεις το μοτέρ να ζορίζεται. Εν ολίγοις δεν θα τρομάξει ούτε θα ξενερώσει κανένας στη σέλα του, είτε είναι άγουρος μοτοσικλετιστής είτε έμπειρος.
Στα 60 km της διαδρομής πέριξ Κερατέας, Λαυρίου, Σουνίου, διαπιστώσαμε ότι ο ρυθμός ροής είναι αυτός που ταιριάζει σε μια μοτοσυκλέτα σαν την HNTR 350 και μπορεί να σε αποζημιώσει ώστε να απολαμβάνεις αργή ή γρήγορη βόλτα. Η εισαγωγική Royal Enfield είναι απολαυστική σε δρόμο με στροφές και σου επιτρέπει κλίσεις παρά την ασάφεια των ελαστικών σε γυαλιστερό οδόστρωμα. Σε άγρια άσφαλτο επιβεβαιώνει το σωστό στήσιμο με την ανάρτηση να διαβάζει σωστά τις ανωμαλίες, αν και η πίσω υστερεί στα σημεία. Καταναλώνει με μέτρο το καύσιμο που φιλοξενεί στο 13 λίτρων ρεζερβουάρ του και δεν θεωρούνται υπερβολή τα 400 km αυτονομίας.
Η HNTR 350 έχει κάθε λόγο να πετύχει. Διαχρονική εικόνα σε σύγχρονη εκτέλεση, πλήρης και απολαυστική στην αστική (και όχι μόνο) χρήση που καλείται να εκπληρώσει και ταυτόχρονα προσιτή. Η λιανική τιμή της είναι 4.390 € για τα μοντέλα DAPPER WHITE, DAPPER ASH, DAPPER GREY και 4.490€ για τα μοντέλα REBEL BLACK, REBEL BLUE και REBEL RED.