Εταιρεία αυτοκινήτου έδωσε 13 εκατομμύρια ευρώ μπόνους στα καταστήματά της

Το 2025 θα φύγει με τον καλύτερο τρόπο για τους αντιπροσώπους κινεζικής φίρμας που αποφάσισε να τους ανταμείψει αδρά για τη συνεργασία τους.

Xiaomi CEO Lei Jun αδεια αγωνιστικής οδήγησης

Η στρατηγική επέκτασης της Xiaomi στον χώρο της αυτοκίνησης φαίνεται πως περνά σε μια νέα, πιο ώριμη φάση. Και αυτό αποτυπώνεται όχι μόνο στους ρυθμούς ανάπτυξης του δικτύου της και στις πωλήσεις των αυτοκινήτων τηςαλλά και στον τρόπο με τον οποίο επιλέγει να σφραγίσει τις συνεργασίες και να τις διατηρήσει στο άρμα της επιτυχίας.

Xiaomi YU7 SUV

Σύμφωνα με πληροφορίες από την κινεζική αγορά, η Xiaomi διένειμε πρόσφατα περισσότερα από 100 εκατ. γιουάν σε οικονομικές ενισχύσεις προς τους αντιπροσώπους της σε όλη την Κίνα. Σε ευρωπαϊκούς όρους, το ποσό αντιστοιχεί σε περίπου 13 εκατ. ευρώ. Και το ενδιαφέρον στοιχείο δεν είναι μόνο το ύψος της ενίσχυσης, αλλά ο τρόπος: χωρίς δεσμεύσεις, χωρίς όρους, χωρίς "ψιλά γράμματα".

Διαβάστε Επίσης

Η πολιτική ήταν απλή και ξεκάθαρη. Καταστήματα που κατασκευάστηκαν εντός του 2024 έλαβαν 100.000 γιουάν το καθένα (περίπου 13.000 ευρώ), ενώ νέα σημεία πώλησης που είχαν ολοκληρωθεί πριν από τις 15 Δεκεμβρίου 2025 έλαβαν έως και 500.000 γιουάν (περίπου 66.000 ευρώ) ανά κατάστημα.

Οι επιδοτήσεις δόθηκαν με τη μορφή "κόκκινων φακέλων" –μια βαθιά ριζωμένη κινεζική παράδοση οικονομικού μπόνους– ως ένδειξη ευγνωμοσύνης προς τους συνεργάτες ενόψει της αλλαγής του έτους. Σε ορισμένες περιπτώσεις, οι ενισχύσεις ξεπέρασαν ακόμη και τα 4 εκατ. γιουάν ανά αντιπρόσωπο, δηλαδή πάνω από μισό εκατομμύριο ευρώ.

Xiaomi SU7 Ultra

Η κίνηση αυτή δεν έγινε τυχαία. Όπως επισημαίνουν άνθρωποι της αγοράς, η γενναιοδωρία της Xiaomi συνδέεται άμεσα με τη ραγδαία επέκταση του δικτύου πωλήσεων και τη σταθερή αύξηση των παραδόσεων. Μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου, η Xiaomi Auto διέθετε 441 καταστήματα σε 131 πόλεις της Κίνας, ενώ το δίκτυο υποστήριξης περιλάμβανε 249 σημεία service σε 144 πόλεις.

Μόνο στο τελευταίο τρίμηνο, το δίκτυο ενισχύθηκε με 71 νέα καταστήματα: 32 τον Σεπτέμβριο, 22 τον Οκτώβριο και 17 τον Νοέμβριο. Η εταιρεία έχει ήδη προαναγγείλει την προσθήκη ακόμη 36 σημείων μέσα στον Δεκέμβριο, επεκτείνοντας την παρουσία της σε επτά επιπλέον πόλεις.

Τέσσερα χρόνια μετά την επίσημη είσοδό της στην αυτοκινητοβιομηχανία, η Xiaomi μετρά ήδη δύο μοντέλα παραγωγής – ένα sedan και ένα SUV – και αριθμούς που δύσκολα αγνοούνται. Στις 20 Νοεμβρίου ανακοινώθηκε ότι το 500.000ό όχημα βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, μόλις έναν χρόνο και επτά μήνες μετά την έναρξη των πωλήσεων. Παράλληλα, τα έσοδα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ανήλθαν στα 4,1 δισ. δολάρια το τρίτο τρίμηνο, δηλαδή περίπου 3,8 δισ. ευρώ.

Στο ενδεκάμηνο του έτους, οι συνολικές πωλήσεις έφτασαν τις 361.600 μονάδες, με το sedan να αντιστοιχεί στις 247.000 και το SUV στις 114.600. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο, ωστόσο, είναι η δυναμική: από 20.000 και 25.000 οχήματα τον μήνα στις αρχές του έτους, η Xiaomi κινείται πλέον σταθερά πάνω από τις 45.000 παραδόσεις μηνιαίως μέχρι και τον Νοέμβριο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network