Το νέο Renault Twingo έκανε επίσημα την εμφάνισή του μόλις πριν από δύο εβδομάδες και ήδη η ιταλική αντιπροσωπεία της μάρκας άνοιξε τα χαρτιά της όσον αφορά τις τιμές. Η πρώτη εικόνα είναι πως η Renault καταφέρνει να είναι άκρως ανταγωνστική, όπως εξάλλου είχε υποσχεθεί στο συγκεκριμένο σκέλος, αλλά μένει να δούμε και ποια θα είναι η απήχηση του αυτοκινήτου στο κοινό.
Η τέταρτη γενιά του δημοφιλούς μικρού, που επιστρέφει με έντονη ρετρό αισθητική αλλά και καθαρά ηλεκτρικό προσανατολισμό, θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία στην Ιταλία αποκλειστικά με την πλουσιότερη έκδοση Techno.
Η συγκεκριμένη έκδοση τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και συνοδεύεται από αρχική τιμή 21.100 ευρώ. Πρόκειται για ένα νούμερο που φανερώνει ξεκάθαρα πως το Twingo, παρά τις μικρές του διαστάσεις, στοχεύει σε ένα κοινό που θέλει κάτι περισσότερο από ένα απλό ηλεκτρικό πόλης.
Όσοι μπουν στο πρόγραμμα προ-παραγγελιών R-Pass, το οποίο θα παραμείνει ανοιχτό έως τις 7 Ιανουαρίου 2026, μπορούν να αποκτήσουν το Twingo Techno στα 21.490 ευρώ, τιμή που περιλαμβάνει επιπλέον εξοπλισμό. Είναι μια κίνηση που δείχνει τη διάθεση της Renault να "ζεστάνει" το ενδιαφέρον από νωρίς και να δημιουργήσει δυναμική πριν από το επίσημο λανσάρισμα.
Την άνοιξη του 2026 θα ακολουθήσει η βασική έκδοση Evolution, η οποία στην Ιταλία τοποθετείται στα 19.500 ευρώ, μένοντας οριακά κάτω από το ορόσημο των 20.000 ευρώ. Αυτός ο αριθμός δεν είναι καθόλου τυχαίος, καθώς στη μικρή κατηγορία επηρεάζει άμεσα την ψυχολογία του δυνητικού αγοραστή.
Υπάρχει όμως και η παγίδα που μπορεί να περιμένει τους πιο απρόσεκτους στο configurator. Στην Ιταλία, το Twingo Evolution δεν διαθέτει στάνταρ ούτε ταχεία φόρτιση ούτε ενισχυμένη AC δυνατότητα. Με τη βασική διαμόρφωση, η μπαταρία 27 kWh LFP φορτίζει σε AC στα 6,6 kW, κάτι που πρακτικά περιορίζει το αυτοκίνητο σε καθαρά αστικές χρήσεις.
Όσοι θέλουν να κάνουν το Twingo πραγματικά πολυχρηστικό,με 50 kW DC, 11 kW AC και λειτουργία Vehicle-to-Load, θα πρέπει να προσθέσουν το πακέτο Advanced Charge, με κόστος 490 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί πως στη Γερμανία αυτές οι τεχνικές δυνατότητες προσφέρονται χωρίς επιπλέον χρέωση, κάτι που δημιουργεί μια ενδιαφέρουσα διαφοροποίηση ανά αγορά. Η αυτονομία παραμένει 263 χιλιόμετρα για όλες τις εκδόσεις, μια τιμή συμβατή με τον χαρακτήρα ενός αστικού EV που δεν φοβάται τις μικρές εξορμήσεις εκτός πόλης.