Το νέο ηλεκτρικό Jeep Recon υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις εκτός δρόμου-πότε έρχεται στην αγορά

Με σαφείς αναφορές στο εμβληματικό Wrangler, η Jeep παρουσίασε το Recon, ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που παρά την υψηλή ισχύ των 650 ίππων, έχει ξακάθαρο off road χαρακτήρα.

Είναι γνωστό πως διανύουμε την εποχή όπου τα SUV έχουν την τιμητική τους, όπως συμβαίνει και με την ηλεκτροκίνηση. Σε μια ακριβώς αντίθετη λογική από την ηλεκτρική Porsche Cayenne που παρουσιάστηκε πριν μερικές ώρες, η Jeep μας αποκάλυψε τη δική της πρόταση στην κατηγορία.

Η οποία δίνει έμφαση στις επιδόσεις εκτός δρόμου, όπως ταιριάζει σε ένα μοντέλο με τα σήματά της.

Έτσι λοιπόν, η Jeep παρουσίασε επίσημα το Recon, το ηλεκτρικό SUV για εκτός δρόμου διαδρομές που είχε ανακοινωθεί πρώτη φορά το 2022. Η παραγωγή του αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του επόμενου έτους, με την πρώτη έκδοση που θα λανσαριστεί να είναι η Moab.

Το Recon εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνολικά 650 ίππους και 840 Nm ροπής, χαρίζοντας στο SUV επιτάχυνση 0-97 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα. Διαθέτει τετρακίνηση και φέρει το βραβευμένο σήμα Trail Rated, που αποτελεί εγγύηση για τις δυνατότητες εκτός δρόμου.

Ο πίσω ηλεκτροκινητήρας έχει τελική σχέση 15:1 και ηλεκτρικό κλείδωμα διαφορικού, ενώ ο εμπρός κινητήρας διαθέτει τελική σχέση 11:1 με ανοιχτό διαφορικό. Το σύστημα διαχείρισης Selec-Terrain στην έκδοση Moab προσφέρει πέντε επιλογές οδήγησης, μεταξύ των οποίων και ένα ειδικό Rock mode για βραχώδη εδάφη.

Σε διαστάσεις, το Recon είναι περίπου 12,7 εκατοστά μακρύτερο από το 4θυρο Wrangler, αλλά με 15,2 εκατοστά μικρότερο μεταξόνιο. Το βάρος του είναι 2.773 κιλά, ενώ είναι επίσης πιο φαρδύ και το ύψος του είναι σχεδόν ίδιο με του Wrangler, που προσφέρει και λίγο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.

Οι τροχοί 33 ιντσών του εξασφαλίζουν 23,1 εκατοστά απόσταση από το έδαφος, γωνία προσέγγισης 33,8°, γωνία αναχώρησης 33,1° και γωνία διάβασης κορυφής 23,3°. Η Jeep αναφέρει ότι έχει ρυθμίσει το γκάζι για "ακριβή και ελεγχόμενη μεταφορά της ροπής, προσφέροντας ικανοποιητική εμπειρία εκτός δρόμου".

Το Recon βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Large, κοινή με το Dodge Charger Daytona EV και το Jeep Wagoneer S. Η μπαταρία των 100,5 kWh προσφέρει αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h.

Παρά την απουσία κινητήρα εσωτερικής καύσης, η χαρακτηριστική μάσκα της Jeep παραμένει, έχοντας φωτιζόμενα στοιχεία. Τα φώτα ημέρας LED σε σχήμα U πλαισιώνουν τους προβολείς, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας, με δύο κόκκινους γάντζους, προεξέχει για να προστατεύει τα φωτιστικά και τον εξοπλισμό πίσω από τη μάσκα.

Στο πίσω μέρος συναντάμε φώτα LED εμπνευσμένα από το Wrangler, swing gate και θέση για κανονικό εφεδρικό τροχό.

Όπως συμβαίνει και με το Wrangler και μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες, οι πόρτες είναι αφαιρούμενες, διαθέτουν modular panels, ενώ δίνεται η δυνατότητα αφαίρεσης και των πίσω παραθύρων. Στη βασική έκδοση περιλαμβάνεται διπλή πανοραμική οροφή, με προαιρετικό Sky One-Touch Power Top για ανοιχτή οδήγηση.

Στο εσωτερικό, το Recon διαθέτει δύο κάθετες οθόνες. Μία 12,3 ιντσών που αφορά τον πίνακα οργάνων και μια οθόνη infotainment 14,5 ιντσών με σύστημα Uconnect 5, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως δεν υπάρχουν καθόλου φυσικά κουμπιά.

Στην ηχητική εμπειρία συμβάλλει το premium ηχοσύστημα της Alpine με ηχεία κάτω από τα καθίσματα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 1.867 λίτρα, ενώ ο εμπρός χώρος αποθήκευσης είναι 85 λίτρα, αρκετά για μια χειραποσκευή.

Η παραγωγή του Recon θα ξεκινήσει στο Toluca Assembly Plant στο Μεξικό στις αρχές του επόμενου έτους, με τις πωλήσεις να ξεκινούν αρχικά σε ΗΠΑ και Καναδά, ακολουθούμενες από διεθνές λανσάρισμα. Η Jeep θα ανακοινώσει τις τιμές όταν θα πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας.

 

 

Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon
Jeep Recon