Το ηλεκτρικό Audi που πλησίασε μια ανάσα από το ρεκόρ του Xiaomi SU7 Ultra

Μια σπουδαία επίδοση κατέγραψε το Audi E5 Sportback, ένα νέο μοντέλο της φίρμας για την Κίνα το οποίο πλησίασε το ρεκόρ του Xiaomi SU7 Ultra.

Audi E5 Sportback

Η SAIC Audi ανακοίνωσε ότι το νέο Audi E5 Sportback σημείωσε χρόνο 1’42”99 στην πίστα της Κίνας, Ridge Circuit, κατακτώντας την κορυφή στην κατηγορία των μοντέλων παραγωγής με τιμή κάτω περίπου 69.000 ευρώ. Το αποτέλεσμα το φέρνει πάνω από τη Lotus Emira, εξασφαλίζοντάς του την τρίτη θέση συνολικά στον πίνακα των ρεκόρ της μοναδικής αυτής ορεινής πίστας της Ασίας, πίσω μόνο από την Porsche Taycan GT Weissach Package και το Xiaomi SU7 Ultra.

Audi E5 για την Κίνα

Η Ridge Circuit, γνωστή επισήμως ως Baijun Mountain Ridge Track, βρίσκεται στη Shaoxing της επαρχίας Zhejiang και αποτελεί την πρώτη πίστα της Ασίας χτισμένη επάνω σε φυσικό ορεινό ανάγλυφο.

Διαβάστε Επίσης

Εγκαινιάστηκε το 2024 και έχει μήκος 2,42 χλμ., 31 στροφές, 71 μέτρα υψομετρικής διαφοράς και κλίσεις που φτάνουν το 45%, συνδυάζοντας άσφαλτο και σύνθετες επιφάνειες. Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές πίστες, το κύριο ζητούμενο εδώ δεν είναι η τελική ταχύτητα αλλά η ανάρτηση, η ακρίβεια και η δυναμική συμπεριφορά. Όχι τυχαία, η Ridge έχει εξελιχθεί σε σημείο αναφοράς για τις δοκιμές ηλεκτρικών επιδόσεων στην Κίνα.

Το ρεκόρ έρχεται λίγες εβδομάδες μετά το επίσημο λανσάρισμα του E5 Sportback στις 16 Σεπτεμβρίου, όταν το μοντέλο συγκέντρωσε πάνω από 10.000 προπαραγγελίες μέσα σε μόλις 30 λεπτά. Πρόκειται για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό sedan που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της συνεργασίας SAIC–Audi, βασισμένο στη νέα Advanced Digitised Platform των δύο εταιρειών.

Audi E5 Sportback

Οι τιμές ξεκινούν από 235.900 γουάν (περίπου 32.900 ευρώ) για την έκδοση Pioneer, φτάνοντας έως 319.900 γουάν (44.700 ευρώ) για την Flagship quattro. Η ισχύς κυμαίνεται από 220 kW έως 579 kW, με την κορυφαία διπλοκινητήρια έκδοση να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα.

Το E5 Sportback διαθέτει αρχιτεκτονική 800 Volt, υποστηρίζει μπαταρία 100 kWh της CATL και προσφέρει αυτονομία έως 773 χιλιόμετρα κατά το κινεζικό πρότυπο CLTC. Η αεροδυναμική του σχεδίαση με Cd 0,252, σε συνδυασμό με ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία, βελτιώνει την απόδοση και τη σταθερότητα. Η ανάρτηση περιλαμβάνει σύστημα μεταβλητής απόσβεσης CDC, αερανάρτηση Continental, και ελαστικά Pirelli P Zero R0 (245 χλστ. εμπρός, 285 χλστ. πίσω), ενώ τα τετραπίστονα φρένα συμπληρώνουν ένα σπορ πακέτο ρυθμισμένο για πίστα.

Audi E5 Sportback

Στο εσωτερικό κυριαρχεί μια πανοραμική οθόνη 59 ιντσών, με chip Snapdragon 8295 και λειτουργικό Audi OS. Το σύστημα ενσωματώνει AI-based Audi Assistant, ηλεκτρονικούς καθρέφτες και πλήρη συμβατότητα με Apple CarPlay και Huawei HiCar. Οι πλουσιότερες εκδόσεις προσθέτουν καθίσματα με αερισμό, ηχοσύστημα Bose 18 ηχείων και εσωτερικό φωτισμό με δυνατότητα εξατομίκευσης.

Σε τεχνολογικό επίπεδο, το E5 Sportback ενσωματώνει 27 αισθητήρες, επεξεργαστή Nvidia Orin-X και την πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης Momenta EBM, προσφέροντας υποβοήθηση τόσο σε αστική όσο και σε αυτοκινητόδρομη χρήση, αλλά και αυτόματο παρκάρισμα.

Με αυτά τα χαρακτηριστικά, η Audi μπαίνει δυναμικά στην πιο απαιτητική κατηγορία της κινεζικής αγοράς, απέναντι σε μοντέλα όπως τα Tesla Model 3, Nio ET5T και Zeekr 007 GT, αποδεικνύοντας ότι η νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης μπορεί να συνδυάζει πολυτέλεια, τεχνολογία και πραγματικές επιδόσεις.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network