Ποιο ηλεκτρικό Hyundai πωλείται όσο ένα Hyundai i10

Ντεμπούτο στην κινεζική αγορά έκανε το Hyundai EO που αυτή τη στιγμή είναι το πιο οικονομικό ηλεκτρικό SUV της φίρμας με τιμή που κυμαίνεται στα επίπεδα του Hyundai i10.

Hyundai EO SUV για την Κίνα

Η Hyundai Πεκίνου παρουσίασε επίσημα το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό της μοντέλο, το Hyundai EO ή Elexio όπως είναι η πιο παγκόσμια ονομασία του, εγκαινιάζοντας τη δική της αντεπίθεση στη μάχη των προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το compact SUV κάνει ντεμπούτο στην κινεζική αγορά, τη μεγαλύτερη και πιο ανταγωνιστική στον κόσμο, με τιμή που προκαλεί αίσθηση. Mόλις 119.800 γουάν, δηλαδή περίπου 16.800 ευρώ.

Hyundai EO SUV για την Κίνα

Το νέο EO είναι η έκδοση παραγωγής του πρωτότυπου Elexio και αποτελεί την πρώτη προσπάθεια της Hyundai να προσφέρει ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV με έμφαση στην προσιτή τιμή χωρίς να κάνει εκπτώσεις στην τεχνολογία. Θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις: Fun, Smart και Tech, με τιμές που φτάνουν έως τα περίπου 17.900 ευρώ. Όλες διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα και αυτονομία 540 χιλιομέτρων σύμφωνα με το κινεζικό πρωτόκολλο CLTC.

Διαβάστε Επίσης

Παρά το χαμηλό κόστος, το Hyundai EO βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP, την ίδια που χρησιμοποιείται στα Ioniq 5 και Ioniq 6. Έχει μήκος 4,61 μέτρα, πλάτος 1,87 μέτρα και ύψος έως 1,69 μέτρα, ενώ το μεταξόνιο των 2,75 μέτρων υπόσχεται ευρύχωρο εσωτερικό, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής.

Η σχεδίαση είναι φρέσκια και μοντέρνα, με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας τύπου "lucky crystal" σε σχήμα ψηφιακού "8", που παραπέμπουν στην έννοια της τύχης και της συνέχειας. Στο εσωτερικό, οι σχεδιαστές επέλεξαν μινιμαλιστική προσέγγιση. Δεν υπάρχει παραδοσιακός πίνακας οργάνων πίσω από το τιμόνι, όλες οι πληροφορίες προβάλλονται σε head-up display.

Το βλέμμα τραβά η τεράστια οθόνη 27 ιντσών σε ανάλυση 4K που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό, λειτουργώντας τόσο ως κέντρο ελέγχου του οδηγού όσο και ως οθόνη ψυχαγωγίας για τον συνοδηγό. Το ταμπλό πλαισιώνεται από τιμόνι δύο χρωμάτων, διπλές ασύρματες βάσεις φόρτισης, αποθηκευτικό χώρο με μηχανισμό ανάσυρσης και τέσσερις ποτηροθήκες, λεπτομέρεια που ίσως αποδειχθεί πιο χρήσιμη απ’ όσο ακούγεται.

Hyundai EO SUV για την Κίνα

Ανάλογα με την έκδοση, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει premium ηχοσύστημα Bose, διπλά ηχομονωτικά κρύσταλλα, πανοραμική ηλιοροφή με ηλεκτρική σκίαση και ηλεκτρική πίσω πόρτα. Κάτω από το καπό, το EO εξοπλίζεται αρχικά με έναν ηλεκτροκινητήρα 215 ίππων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, ενώ έχει ήδη επιβεβαιωθεί και τετρακίνητη έκδοση με 312 ίππους.

Η Hyundai θα προσφέρει δύο μπαταρίες LFP (λιθίου-σιδήρου-φωσφορικού), χωρητικότητας 64,2 kWh και 88,1 kWh, με αυτονομία που ξεκινά από 518 χιλιόμετρα και φτάνει έως 722 χιλιόμετρα, ανάλογα με την έκδοση. Η επιλογή LFP εξασφαλίζει χαμηλότερο κόστος και μεγαλύτερη αντοχή στον χρόνο, ιδανική για αυτοκίνητα μαζικής αγοράς.

Hyundai EO SUV για την Κίνα

Το EO είναι μόνο η αρχή. Η Hyundai Πεκίνου σχεδιάζει να λανσάρει μέχρι το 2030 13 ηλεκτρικά μοντέλα και 7 με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ανάμεσά τους νέα Elantra και Tucson. Ήδη προγραμματίζονται για την επόμενη διετία ένα C-segment sedan, ένα B-SUV και ακόμη ένα C-SUV, ενώ η δεκαετία θα κλείσει με D-SUV και πολυμορφικό MPV.

Η κορεατική μάρκα δείχνει ότι μπορεί να προσφέρει σύγχρονη τεχνολογία, καλή αυτονομία και πλούσιο εξοπλισμό σε μια κατηγορία όπου, μέχρι σήμερα, κυριαρχούσαν μόνο οι Κινέζοι κατασκευαστές. Αν αυτή η πολιτική τιμών επεκταθεί εκτός Κίνας, η αγορά των προσιτών EVs στην Ευρώπη μπορεί να αλλάξει ριζικά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network