H Porsche αποδεικνύει για μία ακόμη φορά την προσήλωσή της στην ποικιλία, παρουσιάζοντας την πέμπτη έκδοση του πρώτου της ηλεκτρικού SUV. Πρόκειται για την Porsche Macan GTS, η οποία τοποθετείται ανάμεσα στη Macan 4S και την κορυφαία Macan Turbo, τόσο σε επιδόσεις όσο και σε τιμή.
Η νέα έκδοση GTS εξοπλίζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν εμπρός και έναν πίσω, με συνδυαστική μέγιστη απόδοση 563 ίππων και 955 Nm ροπής, μέσω της λειτουργίας Overboost. Στην καθημερινή χρήση, η ισχύς περιορίζεται στους 509 ίππους.

Συγκριτικά, η Macan 4S αποδίδει έως 509 ίππους, ενώ η κορυφαία Turbo φτάνει τους 630 ίππους. Όπως φαίνεται, η GTS καλύπτει με ακρίβεια το κενό ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, κάτι που σίγουρα θα ικανοποιήσει όσους θεώρησαν την ισχύ της 4S περιορισμένη.
Οι βελτιωμένες επιδόσεις αντικατοπτρίζονται και στους χρόνους επιτάχυνσης, καθώς η Macan GTS επιταχύνει από 0-100 km/h σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 250 km/h. Αντίστοιχα, η 4S χρειάζεται 3,9 δευτερόλεπτα και φτάνει τα 240 km/h, ενώ η Turbo "εκτοξεύεται" στα 100 km/h σε 3,1 δευτερόλεπτα έχοντας τελική 260 km/h.

Ο πίσω κινητήρας της GTS είναι ίδιος με εκείνον της Turbo, όπως και ο μετατροπέας 900 αμπέρ, εξασφαλίζοντας μέγιστη απόδοση. Όλη η σειρά των ηλεκτρικών Macan χρησιμοποιεί την ίδια μπαταρία χωρητικότητας 100 kWh, με μέγιστη ταχύτητα φόρτισης 270 kW, που επιτρέπει επαναφόρτιση από 10% έως 80% σε μόλις 21 λεπτά.
Αν και η Porsche δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την επίσημη αυτονομία της GTS, αναμένεται να κυμαίνεται γύρω στα 460 χιλιόμετρα, παρόμοια με τις αντίστοιχες εκδόσεις 4S και Turbo.

Η έκδοση GTS ωστόσο, διακρίνεται για τα σπορ χαρακτηριστικά της. Περιλαμβάνει σπορ αερανάρτηση με χαμηλωμένο αμάξωμα, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και το πακέτο Sport Chrono, το οποίο ενσωματώνει τη λειτουργία Track Endurance Mode, ένα σύστημα διαχείρισης θερμοκρασίας της μπαταρίας, που βοηθά στην καθυστέρηση απώλειας ισχύος λόγω υπερθέρμανσης.
Η κατανομή βάρους της GTS είναι 48% εμπρός / 52% πίσω, ενώ το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV) συνεργάζεται με το πίσω διαφορικό για κορυφαία δυναμική συμπεριφορά. Προαιρετικά, διατίθεται και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Εξωτερικά, η έκδοση GTS ξεχωρίζει με ειδικές εμπρός και πίσω ποδιές, καθώς και μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα, στοιχεία που για πρώτη φορά αποτελούν στάνταρ εξοπλισμό, αλλά από το καλοκαίρι του 2026 θα προσφέρονται και ως μέρος του νέου πακέτου Sport Design για όλες τις εκδόσεις της ηλεκτρικής Macan.
Η GTS πατά σε ζάντες 21 ιντσών σε απόχρωση Anthracite Gray, ενώ προαιρετικά διατίθενται 22άρες RS Spyder Design.

Στο σαλόνι δεσπόζει η επένδυση Race-Tex και τα δερμάτινα στοιχεία στο θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GTS, τα υποβραχιόνια και τις πόρτες, αποπνέοντας ταυτόχρονα σπορ, αλλά και πολυτελή χαρακτήρα.
Η νέα Porsche Macan GTS του 2026 είναι ήδη διαθέσιμη για παραγγελία, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται την άνοιξη του 2026.