Νέο ιστορικό ρεκόρ για το Yangwang U9-δείτε τι χρόνο έκανε στο Nurburgring

Με ένα χρόνο σημείο αναφοράς ακόμη και για αγωνιστικές κατασκευές το Yangwang U9 Xtreme κατέρριψε ένα ακόμη ιστορικό ρεκόρ στο Nurburgring.

Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ
Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ

Το Yangwang U9 Xtreme, το ηλεκτρικό hypercar που ξεπέρασε την Bugatti και κινήθηκε με ταχύτητα 496 χλμ./ώρα, έγινε τώρα το ταχύτερο ηλεκτρικό μοντέλο που έχει γυρίσει ποτέ το Nurburgring Nordschleife, πετυχαίνοντας χρόνο 6:59.157.

Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ

Με αυτή την επίδοση, το U9 Xtreme όχι απλώς κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ, αλλά και έγινε το πρώτο ηλεκτρικό supercar που κατεβαίνει κάτω από το φράγμα των επτά λεπτών στη θρυλική "Πράσινη Κόλαση".

Διαβάστε Επίσης

Το ρεκόρ ήρθε μόλις έναν μήνα μετά την συγκλονιστική επίδοση των 496,22 km/h στο ATP Papenburg, καθιστώντας το U9 Xtreme το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο τόσο στην ευθεία όσο και στην πίστα. Η ομάδα μηχανικών της YANGWANG εργάστηκε επί περισσότερο από έναν χρόνο στο Nürburgring, συλλέγοντας δεδομένα και βελτιώνοντας συνεχώς κάθε πτυχή του αυτοκινήτου.

Ο γύρος-ρεκόρ πραγματοποιήθηκε στις 22 Αυγούστου 2025 με οδηγό τον Moritz Kranz, έναν από τους πιο έμπειρους πιλότους στους αγώνες GT, με πάνω από 10.000 γύρους εμπειρίας στη συγκεκριμένη πίστα. Ο Kranz τόνισε ότι η επιτυχία αυτή "αποδεικνύει τις τεχνολογικές δυνατότητες της BYD και της YANGWANG", σημειώνοντας πως η πρόκληση ήταν να συνδυαστεί η ακραία ισχύς με απόλυτη ισορροπία στο στήσιμο.

Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ

Το U9 Xtreme στηρίζεται στην πλατφόρμα υπερυψηλής τάσης 1200V, την πρώτη στον κόσμο σε μαζική παραγωγή, και κινείται από τέσσερις ηλεκτροκινητήρες των 30.000 σ.α.λ. που αποδίδουν συνολικά πάνω από 3.000 PS. Η σχέση ισχύος προς βάρος φτάνει τα 1.217 PS/τόνο, αριθμός που θέτει νέα παγκόσμια στάνταρ στην κατηγορία.

Πίσω από την απόδοση κρύβεται μια σειρά τεχνολογικών καινοτομιών όπως το έξυπνο σύστημα ελέγχου αμαξώματος DiSus-X, η λειτουργία "body-attitude control", νέο σύστημα ψύξης, φρένα από τιτάνιο, ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά, καθώς και ειδικά semi-slick ελαστικά GitiSport e·GTR² PRO, εξελιγμένα σε συνεργασία με τη Giti.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της BYD, Στέλλα Λι, δήλωσε: "Το Nürburgring είναι ο απόλυτος τόπος δοκιμών για κάθε κατασκευαστή. Το U9 Xtreme απέδειξε ότι δεν είναι μόνο το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο στην ευθεία, αλλά και ένα ολοκληρωμένο αγωνιστικό εργαλείο."

Yangwang U9 Nurburgring U9 Ρεκόρ

Η παραγωγή του U9 Xtreme περιορίζεται σε μόλις 30 μονάδες, με κάθε μία να αποτελεί συλλεκτικό δείγμα της τεχνολογικής υπεροχής της BYD. Το όνομα "Xtreme” δεν είναι τυχαίο – εκφράζει τη φιλοσοφία της YANGWANG να εξερευνά συνεχώς τα όρια του "ακραίου" και του "άγνωστου", μετατρέποντας τη μηχανική σε τέχνη υψηλών επιδόσεων.

Best of Network