To Bugatti killer της Dreame θα μοιάζει με... Bugatti

H Dreame, η εταιρεία που αφήνει τις ηλεκτρικές σκούπες για να φτιάξει ένα hypercar έδειξε τις πρώτες εικόνες από αυτό.

Dreame Hypercar

Η κινεζική Dreame Technology, γνωστή μέχρι σήμερα για τις ρομποτικές σκούπες και τα σεσουάρ υψηλής τεχνολογίας, έκανε το μεγάλο της άλμα ανακοινώνοντας την είσοδό της στον κόσμο των hypercars. Και μάλιστα, όχι με μικρά βήματα καθώς η εταιρεία αποκάλυψε ότι το πρώτο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα είναι εμπνευσμένο από τη Bugatti.

Dreame Hypercar

Η Dreame δημιούργησε νέα αυτοκινητική θυγατρική, την Dreame Auto, με στόχο την κορυφή της αγοράς. Το πρώτο της μοντέλο, που παρουσιάστηκε σε ψηφιακή έκδοση, φιλοδοξεί να σταθεί απέναντι σε θρύλους όπως η Bugatti Veyron.

Διαβάστε Επίσης

Η εταιρεία τοποθέτησε το λανσάρισμά του το 2027, προβάλλοντας το φιλόδοξο σχέδιο του να ξεπεράσει τους παραδοσιακούς κατασκευαστές και να χτίσει απευθείας εικόνα στην κορυφή της πυραμίδας των υπεραυτοκινήτων. Πράγμα που κάνει ήδη η BYD με το YangWang U9 το οποίο ξεπέρασε σε ταχύτητα τα supercars της Bugatti. 

Οι πρώτες τεχνικές λεπτομέρειες που μοιράστηκε η Dreame δείχνουν ότι δεν αντιμετωπίζει το project ως απλό επικοινωνιακό κόλπο. Η καμπίνα του αυτοκινήτου υπολογίζεται να έχει στρεπτική ακαμψία άνω των 45.000 Nm/μοίρα, τιμή που τοποθετεί το πλαίσιο ανάμεσα στα πιο άκαμπτα του κόσμου.

Dreame Hypercar

Για την κατασκευή του πρόκειται να χρησιμοποιηθεί ατσάλι αεροδιαστημικού τύπου αντοχής 2.000 MPa, ενώ η σχεδίαση προβλέπει κρυφή μεσαία κολόνα (B-pillar) και ειδικές "coach doors", με την εταιρεία να κατοχυρώνει επτά νέα διπλώματα ευρεσιτεχνίας. Ένα φυσικό πρωτότυπο έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί στην έκθεση CES στις ΗΠΑ.

Παράλληλα, η Dreame δεν περιορίστηκε στο όνειρο ενός υπεραυτοκινήτου. Με τη δεύτερη μάρκα της, την Star Auto, στοχεύει στην πολυτελή mainstream αγορά. Το πρώτο της SUV, με την ονομασία D9, έχει σχεδιαστεί να κυκλοφορήσει σε τέσσερις εκδόσεις (Standard, Pro, Max και Ultra), με τιμές από περίπου 32.400 ευρώ έως 70.800 ευρώ. Κάπως έτσι θα σταθεί απέναντι σε ανταγωνισμό που περιλαμβάνει μοντέλα κύρους όπως η Rolls-Royce Cullinan και οι προτάσεις της Bentley.

Για να υποστηρίξει αυτά τα σχέδια, η Dreame υιοθέτησε μια στρατηγική με σύνθημα "China R&D, Germany manufacturing, global sales". Ο ιδρυτής και CEO, Yu Hao, ηγείται αποστολής στη Γερμανία για την εξεύρεση τοποθεσίας εργοστασίου, με την περιοχή του Βρανδεμβούργου –κοντά στη Gigafactory της Tesla στο Βερολίνο– να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας. Η εταιρεία μάλιστα διαμήνυσε ότι σκοπεύει να κατασκευάσει εργοστάσιο κατά 20% μεγαλύτερο από εκείνο της Tesla στην ίδια περιοχή.

Dreame EV teaser

Η Dreame, που ιδρύθηκε το 2017 και διαθέτει σήμερα οικιακές συσκευές σε περισσότερες από 120 χώρες, έκανε ξεκάθαρο ότι βλέπει το μέλλον της πέρα από τις ηλεκτρικές σκούπες. Η κίνηση της θυμίζει το παράδειγμα της Xiaomi, που απέδειξε ότι μια εταιρεία ηλεκτρονικών μπορεί να μπει δυναμικά στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το αν η Dreame θα καταφέρει να χτίσει τη δική της "ηλεκτρική Bugatti" ή αν το project θα αποδειχθεί υπερβολικά φιλόδοξο, μένει να το δούμε. Το σίγουρο είναι πως πρόκειται για μια ιστορία που θα παρακολουθήσουμε στενά τα επόμενα χρόνια.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network