
Η Ram παρουσίασε επίσημα το μοντέλο που θα καλούνταν να βρεθεί απέναντι στα Chevrolet Silverado EV και Ford F-150 Lightning, το Ram 1500 REV, στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2023.
Αρχικά, το συγκεκριμένο μοντέλο επρόκειτο να λανσαριστεί πέρσι ως το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό pickup της εταιρείας, ωστόσο η Ram ανακοίνωσε πλέον την οριστική ακύρωση του project.

Σε επίσημη δήλωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, η Ram ανέφερε πως θα "διακόψει την εξέλιξη" του αμιγώς ηλεκτρικού pickup. Ωστόσο, το όνομα "REV" δεν θα εγκαταλειφθεί, καθώς η Ram θα το χρησιμοποιήσει για να μετονομάσει το νέο της υβριδικό μοντέλο με επέκταση αυτονομίας (Range-Extended Electric Vehicle ή REEV), γνωστό μέχρι σήμερα ως Ramcharger.
Όπως αναφέρεται στη δήλωση της εταιρείας: "Καθώς η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά pickup πλήρους μεγέθους επιβραδύνεται στη Βόρεια Αμερική, η Stellantis επανεξετάζει τη στρατηγική προϊόντων της και διακόπτει την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού pickup αυτής της κατηγορίας".

Το αρχικό πλάνο προέβλεπε την κυκλοφορία του Ram 1500 BEV μέσα στο 2024, ωστόσο τον περασμένο Μάιο, η Ram ανακοίνωσε πως το project μετατίθεται για το 2026, καθώς η προσοχή στρέφεται πλέον στο υβριδικό Ramcharger.
"Κάναμε λάθος"
Ταυτόχρονα, η Ram προχώρησε σε μία κίνηση που χαροποίησε πολλούς φίλους της, επαναφέροντας τον αγαπημένο HEMI V8 κινητήρα στη γκάμα του Ram 1500. Ο νέος CEO της Ram, Tim Kuniskis, παραδέχτηκε πως η απόφαση να καταργηθεί ο V8 ήταν λανθασμένη.
"Κάναμε λάθος", δήλωσε στους δημοσιογράφους. "Ο κόσμος ήθελε τον V8 και τώρα τον έχει ξανά."

Η επιστροφή του V8 έχει ήδη αποδειχθεί επιτυχής σε επίπεδο πωλήσεων, δείχνοντας ότι το κοινό παραμένει δεκτικό σε ισχυρούς θερμικούς κινητήρες.
Φρένο στα EV
Η Ram δεν είναι η μόνη που αναθεωρεί τα πλάνα για τα ηλεκτρικά της μοντέλα. Το τελευταίο διάστημα, όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες δείχνουν να κινούνται σε αντίστοιχο μονοπάτι.

Η Audi φέρεται να έχει ακυρώσει την παραγωγή του επερχόμενου RS6 e-tron, η Honda εγκατέλειψε τα σχέδια για ένα μεγάλο ηλεκτρικό SUV και η Lamborghini φέρεται να επανεξετάζει τη δική της, πολυαναμενόμενη στρατηγική εξηλεκτρισμού.
Το τοπίο γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα φαίνεται να αλλάζει, με αρκετές εταιρείες να υιοθετούν πιο ευέλικτες λύσεις, αντί για απόλυτη μετάβαση στο ρεύμα. Το μέλλον της αυτοκίνησης δεν θα είναι απαραίτητα 100% ηλεκτρικό, ή τουλάχιστον όχι ακόμα.