
Σύμφωνα με δημοσίευμα του Bloomberg, η Volkswagen θα καθυστερήσει την κυκλοφορία του ηλεκτρικού Golf. Το σχέδιο αναδιαμόρφωσης του εργοστασίου της VW στο Βόλφσμπουργκ για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων νέας γενιάς έχει καθυστερήσει λόγω περιορισμών στον προϋπολογισμό, αναβάλλοντας την κυκλοφορία του ηλεκτρικού Golf κατά περίπου εννέα μήνες, σύμφωνα με πηγές του Bloomberg.
Ως αποτέλεσμα, έχουν καθυστερήσει τα σχέδια για τη μεταφορά της παραγωγής του υπάρχοντος Golf με κινητήρα εσωτερικής καύσης στο Μεξικό, πρόσθεσαν. Ο χρόνος κυκλοφορίας της ηλεκτρικής έκδοσης του T-Roc έχει επίσης επηρεαστεί, ανέφερε ένα από τα άτομα. Η VW αρνήθηκε να σχολιάσει.
Στο πλαίσιο μιας ιστορικής συμφωνίας αναδιάρθρωσης που συνήφθη πέρυσι, τα στελέχη της VW και οι ηγέτες των συνδικάτων συμφώνησαν να μεταφέρουν την παραγωγή του Golf από το Βόλφσμπουργκ στο Μεξικό ήδη από το 2027 και να προσθέσουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παραγωγή του εργοστασίου.
Τα μέτρα αυτά έχουν ως στόχο να εξοικονομήσουν στην εταιρεία περίπου 4 δισεκατομμύρια ευρώ (4,7 δισεκατομμύρια δολάρια) ετησίως, καθώς αντιμετωπίζει πτώση των πωλήσεων στην Κίνα και επιβράδυνση της ζήτησης για ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη.

Ωστόσο, οι πιέσεις στον προϋπολογισμό σημαίνουν ότι το κόστος της νέας τεχνολογίας παραγωγής για την κατασκευή των δύο μοντέλων με μπαταρία στο Βόλφσμπουργκ πρέπει να αναβληθεί για μια μεταγενέστερη περίοδο δαπανών.
Η αναβολή της κυκλοφορίας του Golf με μπαταρία, που αναμενόταν το 2029, δίνει στους Κινέζους ανταγωνιστές, με επικεφαλής την BYD, περισσότερο χρόνο για να επιταχύνουν την επέκτασή τους στην Ευρώπη και να κατακτήσουν μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς της VW στην περιοχή.
Αυτές οι μάρκες έχουν εκμεταλλευτεί την έλλειψη πιο προσιτών ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους Ευρωπαίους κατασκευαστές, οι οποίοι δυσκολεύονται να παράγουν φθηνότερα ηλεκτρικά μοντέλα λόγω των υψηλότερων κόστους παραγωγής τους.

Το σχέδιο της VW να ανταγωνιστεί τους νέους κινέζους παίκτες περιλαμβάνει την κυκλοφορία τεσσάρων ηλεκτρικών αυτοκινήτων εισόδου στην αγορά από το 2026, με αρχικές τιμές γύρω στα 25.000 ευρώ. Τα πρωτότυπα αυτοκίνητα παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια της έκθεσης αυτοκινήτου IAA στο Μόναχο.
Η VW καταρτίζει επί του παρόντος το σχέδιο προϋπολογισμού της για την περίοδο 2026-2030, το οποίο περιλαμβάνει αρκετές σημαντικές αποφάσεις σχετικά με τις επενδύσεις και την παραγωγή. Μικρό μέρος του προϋπολογισμού, που εκτιμάται σε 160 δισ. ευρώ, θα μπορούσε να διατεθεί για την επίλυση των τεχνικών προβλημάτων στο Βόλφσμπουργκ, ανέφερε μία από τις πηγές.