Η Hyundai αποκάλυψε τις πρώτες εικόνες του ολοκαίνουριου concept car που θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στη Διεθνή Έκθεση IAA Mobility 2025, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Μόναχο από τις 9 έως τις 14 Σεπτεμβρίου.

Η κορεατική εταιρεία σκοπεύει να τροφοδοτήσει το ενδιαφέρον του κοινού με μια σταδιακή παρουσίαση καθώς μέσα στις επόμενες εβδομάδες εβδομάδα θα δώσει στη δημοσιότητα ακόμη δύο σειρές φωτογραφιών, καθεμία εκ των οποίων θα εστιάζει σε ξεχωριστά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου της πρωτοτύπου. Έτσι, το κοινό θα έχει την ευκαιρία να ανακαλύψει σταδιακά τη σχεδιαστική ταυτότητα και τις τεχνολογικές καινοτομίες που φέρνει το νέο project.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να δουν το concept car από κοντά στο εξωτερικό περίπτερο της Hyundai, που θα βρίσκεται σε κεντρική οδό, στο κέντρο του Μονάχου. Εκεί, η μάρκα θα παρουσιάσει το όραμά της για το μέλλον της αυτοκίνησης, συνεχίζοντας να επενδύει σε καινοτόμες λύσεις που συνδέονται με την ηλεκτροκίνηση, τα συστήματα υδρογόνου αλλά και την ευρύτερη "έξυπνη κινητικότητα".
To concept όπως όλα δείχνουν θα αφορά το Huyndai Ioniq 3, ένα μικρό crossover που τοποθετείται ανάμεσα στο Inster και το Kona EV, αλλά υιοθετεί την ονομασία της οικογένειας Ioniq, καθώς βασίζεται στη νεότερη ηλεκτρική πλατφόρμα της εταιρείας και ενσωματώνει προηγμένες ψηφιακές τεχνολογίες. Η παραγωγή του θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026.

Το νέο μοντέλο θα είναι προσθιοκίνητο και θα διατίθεται με δύο μπαταρίες, 58,3 kWh και 81,4 kWh, προσφέροντας αυτονομία περίπου 420 χλμ. και 590 χλμ. αντίστοιχα (WLTP).Η επιτάχυνση 0-100 km/h θα είναι κάτω από 8 δευτερόλεπτα. Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 400V αν και όχι τόσο γρήγορο στη φόρτιση όσο τα 800V των Ioniq 5, 6 και 9, μειώνει το κόστος. Επίσης, το Ioniq 3 θα μοιράζεται αρκετά στοιχεία με το νέο Kia EV3.
Η Hyundai, με παρουσία σε περισσότερες από 200 χώρες και πάνω από 120.000 εργαζομένους παγκοσμίως, έχει υιοθετήσει το όραμα "Progress for Humanity" και επενδύει δυναμικά σε τεχνολογίες αιχμής, όπως η ρομποτική και η προηγμένη εναέρια κινητικότητα (AAM). Μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες, η εταιρεία στοχεύει να μετασχηματιστεί σε έναν πλήρη πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στη μετάβαση προς μηδενικές εκπομπές.











