
Το νέο Range Rover Electric, η πρώτη πλήρως ηλεκτρική έκδοση του εμβληματικού SUV, αναμένεται να λανσαριστεί στα τέλη του 2025 με την λίστα εκδήλωσης ενδιαφέροντος να είναι ήδη ενεργή.
Βασισμένο στην υπάρχουσα γενιά L460, το μοντέλο θα προσφέρεται σε δύο αμαξώματα - στάνταρ (5,05 μ.) και μακρύ (5,25 μ.), αμφότερες με πενταθέσια διάταξη καμπίνας.
Η καρδιά του νέου Range Rover Electric αποτελείται από δύο σύγχρονους ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, έναν σε κάθε άξονα τροχών, παρέχοντας τετρακίνηση και εξαιρετικές επιδόσεις: 550 ίπποι και 850 Nm ροπής.

Η ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας ανέρχεται στις 118 kWh, προσφέροντας έως και 530 χλμ. αυτονομίας βάσει προδιαγραφών WLTP. Το ηλεκτρικό σύστημα λειτουργεί στα 800 Volt, επιτρέποντας ταχυφόρτιση με συνεχές ρεύμα DC έως 350 kW ή με εναλλασσόμενο AC έως 22 kW.
Σχεδιαστικά, το Range Rover Electric παραμένει πιστό στη γνώριμη αισθητική της σειράς, με μικρές διαφοροποιήσεις όπως η πιο κλειστή εμπρός μάσκα και οι διπλές υποδοχές φόρτισης - μία σε κάθε πλευρά του αυτοκινήτου.

Το σημείο στο οποίο θα ξεχωρίζει το ηλεκτρικό Range Rover είναι οι εκτός δρόμου δυνατότητές του - εφάμιλλες ενός Defender – και παρά τον πολυτελή του χαρακτήρα.
Η τετραδιεύθυνση και η αερανάρτηση (προέρχεται από το Range Rover Sport), αποτελούν μια δοκιμασμένη συνταγή για σπορτίβ συμπεριφορά στο δρόμο και πλεονέκτημα κίνησης σε ανώμαλα εδάφη. Τα αμορτισέρ είναι Bilstein διπλής βαλβίδας ενώ σύμφωνα με την εταιρεία η απουσία ενεργών αντιστρεπτικών ράβδων αντισταθμίζεται από το χαμηλότερο κέντρο βάρους κατά 60 mm.

Από την άλλη, το ηλεκτρονικά διαχειριζόμενο σύστημα πρόσφυσης και ευστάθειας ανιχνεύει ανεπιθύμητη ολίσθηση σε μόλις 50 χιλιοστά του δευτερολέπτου και αντιδρά σε ένα χιλιοστό, προσφέροντας απαράμιλλο έλεγχο ακόμη και σε δύσκολα τερέν.
Παρά την ελαφρώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος (260 mm) σε σχέση με τα συμβατικά Range Rover, η ικανότητα βύθισης του αυτοκινήτου θα είναι εντυπωσιακή - στα 900 mm – κάτι που δεν συνηθίζεται σε οχήματα ηλεκτρικής ενέργειας.
Το Range Rover Electric ζυγίζει περίπου 2,8 τόνους, χωρίς όμως να θυσιάζει την απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα το κατατάσσει δίπλα σε πολύ ισχυρότερες εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.