To Range Rover Electric καταργεί το "πιο βρώμικο σημείο του αυτοκινήτου"

Το πρώτο ηλεκτρικό Range Rover προκαλεί γράφοντας τους δικούς του κανόνες, όμως υπόσχεται μοναδικές off-road ικανότητες και επίπεδο άνεσης για την premium κατηγορία.

Range Rover Electric Goodwood

Έχουν περάσει περισσότερα από δύο χρόνια από τότε που η Land Rover ανακοίνωσε την πρόθεσή της να παρουσιάσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό Range Rover. Αν και η επίσημη πρεμιέρα αναμένεται αργότερα μέσα στη χρονιά, η καμπάνια προώθησης έχει ήδη αποκαλύψει πολλά για τον σχεδιασμό του πολυτελούς SUV.

Διαβάστε Επίσης

Οπτικά, το μοντέλο θα διατηρήσει σχεδόν απαράλλακτη την εικόνα της έκδοσης με κινητήρα εσωτερικής καύσης, καθώς μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα.

Range Rover Electric Goodwood

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο του νέου μοντέλου, είναι πως σε αντίθεση με αρκετά ηλεκτρικά οχήματα που διαθέτουν εμπρός αποθηκευτικό χώρο (frunk), το Range Rover Electric δεν θα προσφέρει τέτοια δυνατότητα.

Ο επικεφαλής μηχανικός για το συγκεκριμένο μοντέλο, Lynfel Owen, εξήγησε σε συνέντευξή του στο αυστραλιανό περιοδικό CarExpert πως, έπειτα από σχετική έρευνα σε πελάτες, διαπιστώθηκε ότι ο πίσω αποθηκευτικός χώρος κρίνεται επαρκής, ενώ η προσθήκη ενός εμπρός χώρου αποθήκευσης δεν θεωρήθηκε ουσιαστική ανάγκη.

Μπαταρία 117 kWh

Το νέο Range Rover Electric θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 117 kWh, με 344 κυψέλες σε διάταξη διπλής στοίβαξης. Παρά το μεγάλο μέγεθος της μπαταρίας, η Land Rover κατάφερε να διατηρήσει τον ίδιο χώρο αποσκευών με την έκδοση κινητήρα εσωτερικής καύσης, χωρίς να χρειάζεται ανύψωση του πατώματος.

Range Rover Electric Goodwood

Ωστόσο, αυτή η διάταξη σημαίνει πως το ηλεκτρικό Range Rover θα προσφέρεται αποκλειστικά σε πενταθέσια διάταξη, καθώς η προσθήκη τρίτης σειράς καθισμάτων κρίθηκε αδύνατη λόγω περιορισμών στον χώρο.

Παρότι θα διατίθεται ρεζέρβα, αυτή θα τοποθετείται πάνω από τον χώρο αποσκευών, περιορίζοντας έτσι τον διαθέσιμο χώρο. Ο Owen σημείωσε επίσης ότι, εκτός από τις προτιμήσεις των πελατών, η πρακτικότητα έπαιξε ρόλο στην κατάργηση του "frunk": "Γιατί να στηρίζομαι στο πιο βρώμικο σημείο του αυτοκινήτου για να βάλω πράγματα;" διερωτήθηκε.

Το μάθημα του παρελθόντος

Ο Owen αναφέρθηκε και στην Jaguar I-Pace, η οποία διέθετε μικρό εμπρός αποθηκευτικό χώρο 27 λίτρων, αλλά αντιμετώπισε προβλήματα αξιοπιστίας και αποσύρθηκε από την παραγωγή στα τέλη του 2024. "Μάθαμε ότι δεν μπορούμε να το ξανακάνουμε αυτό στους πελάτες μας. Δεν θα το ξανακάνουμε", ανέφερε χαρακτηριστικά.

Range Rover Electric Goodwood

Παρότι δεν ανακοινώθηκε επίσημο βάρος, πληροφορίες αναφέρουν πως το Range Rover Electric στοχεύει τα 2.800 κιλά, καθιστώντας το 285 κιλά ελαφρύτερο από την ηλεκτρική Mercedes G580.

Όπως και η Mercedes, έτσι και η Land Rover επέλεξε να μην ενσωματώσει εμπρός αποθηκευτικό χώρο, ωστόσο η G580 αντισταθμίζει την απουσία με ένα κουτί αποθήκευσης για καλώδια στο πίσω μέρος, σχεδιασμένο σαν ρεζέρβα.

Δεν είναι απλώς ένα EV

Ο Owen υπογράμμισε ότι το ηλεκτρικό Range Rover δεν ανταγωνίζεται άμεσα την G580, καθώς προσφέρει, σύμφωνα με τον ίδιο, ανώτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και υψηλότερο επίπεδο πολυτέλειας.

"Αυτό παραμένει ένα Range Rover. Δεν είναι απλώς ένα EV. Δεν υπάρχει άλλο ηλεκτρικό που να κάνει αυτά που κάνει αυτό το αυτοκίνητο. Όχι σε αυτό το επίπεδο ικανότητας και άνεσης", δήλωσε.

Η παγκόσμια πρεμιέρα του Range Rover Electric έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του 2025, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν το 2026.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network