Η εμπορική επιτυχία του Xiaomi SU7 που οδήγησε και στο Xiaomi SU7 Ultra, άνοιξε την όρεξη του Lei Jun, ο οποίος δοκιμάζει ήδη το δεύτερο αυτοκίνητό της εταιρείας, ένα SUV με την κωδική ονομασία MX11.
Το νέο αυτοκίνητο αναμένεται στο πρώτο τρίμηνο του 2025 και στο κλείσιμο αυτού, τον Μάρτιο δηλαδή θα παρουσιαστεί επίσημα η έκδοση παραγωγής του Xiaomi SU7 Ultra που έχει ήδη καταρρίψει και ένα ρεκόρ.
Σύμφωνα με πηγές εκ των έσω, το SUV αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο ή Μάρτιο και δεν αποκλείεται η αποκάλυψή του να γίνει παράλληλα με την παρουσίαση του SU7 Ultra παραγωγής. Το SU7 παρουσιάστηκε στις 28 Μαρτίου του 2024, με τις παραδόσεις να ξεκινούν λίγες ημέρες αργότερα.
Το νέο αυτοκίνητο κατατάσσεται ως SUV, όμως το χαμηλό ύψος και η σιλουέτα του μοντέλου θυμίζουν σε πολλούς το Ferrari Purosangue. Παράλληλα, στοιχεία σχεδιασμού του SU7, όπως τα φώτα, οι συνεχόμενες πίσω λωρίδες φωτισμού, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο και οι ημι-κρυφές χειρολαβές, έχουν διατηρηθεί.
Παρότι κυκλοφορούν αρκετά ψηφιακά renders, φωτογραφίες του πραγματικού αυτοκινήτου δείχνουν έντονα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα. Πρόσφατα, χρήστης του Weibo ανέβασε βίντεο με τον CEO της Xiaomi, Lei Jun, να δοκιμάζει το SUV στον αυτοκινητόδρομο.
Το εσωτερικό φαίνεται να διαφέρει σημαντικά από το SU7, ειδικά στον σχεδιασμό της κεντρικής κονσόλας. Οι κάθετοι διακόπτες που ελέγχουν λειτουργίες όπως η αερανάρτηση και το spoiler στο SU7 απουσιάζουν, με τη νέα κονσόλα να περιλαμβάνει ασύρματους φορτιστές, ποτηροθήκες και ένα υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο.
Η τιμολογιακή πολιτική της Xiaomi για το SUV αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα του SU7, το οποίο τοποθετήθηκε απέναντι στο Tesla Model 3. Πιθανότατα, το SUV θα ανταγωνιστεί το Tesla Model Y, που στην Κίνα κοστίζει περίπου από 34.500 ευρώ έως 48.950 ευρώ. Το αρχικό κόστος του Xiaomi SUV εκτιμάται ότι θα είναι κάτω από τις 34.500 ευρώ.
Η Xiaomi εργάζεται πυρετωδώς για την ολοκλήρωση της δεύτερης φάσης του εργοστασίου της, η οποία όμως δεν αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία πριν το καλοκαίρι του 2025. Το υπάρχον εργοστάσιο λειτουργεί σε δύο βάρδιες για την παραγωγή του SU7, με τη ζήτηση να ξεπερνά τις δυνατότητες παραγωγής.
Το SUV αναμένεται να σημειώσει ακόμη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία, γεγονός που ίσως προκαλέσει προβλήματα αν η δεύτερη φάση του εργοστασίου δεν έχει ολοκληρωθεί. Ως λύση, η Xiaomi μπορεί να αυξήσει τις βάρδιες σε τρεις για να καλύψει τη ζήτηση.