ID.3 GTX: Το ηλεκτρικό μοντέλο που θα αποτελέσει εναλλακτική του Golf GTI

Η φημολογούμενη έκδοση GTX του VW ID.3 είναι πλέον γεγονός και οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση 300 ίππων και κίνηση στους πίσω τροχούς.

VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX
VW ID.3 GTX

Οι φήμες κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, όμως τώρα επιβεβαιώθηκαν. Η VW ανακοίνωσε ότι το ηλεκτρικό hatchback ID.3 θα αποκτήσει μια κορυφαία έκδοση GTX, που θα παίξει τον ρόλο του αμιγώς ηλεκτρικού αντίστοιχου του Golf GTI.

Αναμένεται να έρθει στην αγορά αργότερα μέσα στη χρονιά, ενώ κατά το λανσάρισμα θα διατεθούν δύο εκδόσεις. Στην κορυφή θα βρίσκεται η GTX "Performance". Αν και πολύ λίγες λεπτομέρειες είναι γνωστές σε αυτό το χρονικό σημείο, εκτός από τη διάταξη με κίνηση στους πίσω τροχούς, οι φήμες περιστρέφονται γύρω από μια απόδοση στα επίπεδα των 300 ίππων. Αν επιβεβαιωθούν, θα το τοποθετήσουν στο ίδιο επίπεδο με το Golf GTI Clubsport 45.

VW ID.3 GTX


"Φυσικά, ένας ηλεκτρικός και ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας έχουν ο καθένας τον δικό του μοναδικό χαρακτήρα", δήλωσε το μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, Kai Grunitz. "Ωστόσο, το ID.3 GTX Performance και το Golf GTI Clubsport μοιράζονται την ίδια συναρπαστική αίσθηση όταν επιταχύνουν. Με το ID.3 GTX, η Volkswagen μεταφέρει τη σχεδόν 50χρονη παράδοση των συμπαγών μοντέλων GT στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης".

Πιο επιθετική εμφάνιση

VW ID.3 GTX

Το ID.3 GTX θα μπορεί να υπερηφανεύεται και για κάποιες αρκετά αξιοσημείωτες αλλαγές στο στυλ σε σχέση με τις βασικές του εκδόσεις, όπως διακριτές φωτεινές υπογραφές, πιο επιθετικούς διαχύτες και ζάντες "Skagen" 20 ιντσών ειδικά για την συγκεκριμένη έκδοση.

VW ID.3 GTX

Στο εσωτερικό συναντάμε ένα σετ δερμάτινων σπορ καθισμάτων, ενώ οι κόκκινες διακοσμητικές ραφές, σήμα κατατεθέν των εκδόσεων της VW με έμφαση στις επιδόσεις, θα διατρέχουν όλη την καμπίνα. Πάντως η στροφή της μάρκας στον μινιμαλισμό συνεχίζεται, οπότε τα περισσότερα κουμπιά είναι συγκεντρωμένα στο τιμόνι, ενώ οι υπόλοιπες λειτουργίες είναι προσβάσιμες μέσω του πίνακα οργάνων 5,3 ιντσών ή της οθόνης infotainment 10 ιντσών.

Αν και ακόμη δεν έχει γίνει καμία αναφορά στην τιμή του, το ID.3 GTX αναμένεται να κοστίζει τουλάχιστον 10.000 ευρώ περισσότερα από την βασική έκδοση του ID.3 και σίγουρα αρκετά παραπάνω από το MG4 XPower των 435 ίππων. Αλήθεια, ποιο από τα δύο θα επέλεγες;

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network