Η Nissan πιθανότατα επιχειρεί να θολώσει τα νερά με το πρωτότυπο που παρουσιάζει στην έκθεση Japan Mobility Show, όμως οι εικόνες δεν μπορούν να κρύψουν την πραγματικότητα.
Το ηλεκτρικό hypercar της Nissan με την προβοκατόρικη ονομασία Hyper Force, ακόμη κι αν αποτελεί τον ορισμό του φουτουριστικού, θυμίζει υπερβολικά GT-R. Το οποίο θυμίζουμε πως οι φήμες το θέλουν εδώ και καιρό να επιστρέφει κάποια στιγμή ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Και μπορεί το μοντέλο της Nissan να παρουσιάζεται ως πρωτότυπο, έχει όμως όλα τα χαρακτηριστικά ενός μελλοντικού σπορ οχήματος υπερ-υψηλών επιδόσεων.
Πρώτον διαθέτει μπαταρία στερεάς κατάστασης (solid state), τύπος στα οφέλη του οποίου έχουμε αναφερθεί συχνά στο παρελθόν και που για την κατασκευή του εργάζονται πυρετωδώς αρκετές εταιρείες. Οι μπαταρίες solid state θεωρούνται από πολλούς ώς το μέλλον στην ηλεκτροκίνηση.
Hyper Force όνομα και πράγμα
Την ίδια ώρα, η ισχύς του Hyper Force φτάνει τους 1.341 ίππους, δικαιολογώντας έτσι σε μεγάλο βαθμό και την ονομασία του. Η τεράστια ισχύς περνάει στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης e-4ORCE, ονομασία που αν προσπαθείς να θυμηθείς που είδες πρόσφατα, προσανατολίσου προς την πλευρά του X-Trail.
Κατά τα άλλα, αυτό που μας δείχνει η Nissan είναι ένα ιδιαίτερα αεροδυναμικό, επιθετικό αμάξωμα με αρκετές ακμές, τέσσερα στρογγυλά πίσω φώτα (αυτά κι αν παραπέμπουν σε GT-R) και μπόλικα ανθρακονήματα. Το οποίο εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Nismo.
Είναι σαφές πως υπάρχουν αρκετά στοιχεία στο αμάξωμα του Hyper Force που αποσκοπούν στην δημιουργία ενός καλύτερου αποτελέσματος σε επίπεδο αεροδυναμικής. Από τον διαχύτη στο πίσω μέρος, μέχρι την ενεργή αεροτομή και τα μπροστινά winglets. Ακόμη και οι ελαφριές σφυρήλατες ζάντες από ανθρακονήματα φέρονται να ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση καθώς και την ψύξη των φρένων.
Με δεδομένο πως το GT-R ήταν ένα αυτοκίνητο με εξαιρετικές επιδόσεις τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, η Nissan δεν θα μπορούσε να παρουσιάσει τίποτε λιγότερο από ένα όχημα με "εκρηκτικές επιταχύνσεις και εξαιρετική συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές, αλλά και εντός πίστας". Ακόμα και τα προγράμματα οδήγησης γράφουν GT-R.
Παραμετροποίηση στην οδήγηση
Το GT "Grand Touring" προσανατολίζει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου σε μια πιο άνετη οδήγηση και συνδυάζει τις οθόνες του τιμονιού σε μία, για ένα απλούστερο περιβάλλον, φωτίζοντας την καμπίνα με ένα καταπραϋντικό μπλε χρώμα.
Η λειτουργία R "Racing" φωτίζει την καμπίνα με κόκκινο φως και μαζί με την αντίστοιχη ενίσχυση όλων των παραμέτρων, παρέχει πολύ περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό. Ξέρεις, ενδείξεις όπως η πίεση των ελαστικών, η θερμοκρασία των φρένων, η κατανομή ισχύος κλπ.
Υποστηρίζει και αυτόνομη οδήγηση
Αν και δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα ενός hypercar, το τεχνολογικό υπόβαθρο ενός σύγχρονου μοντέλου σχεδόν επιβάλλει την παράμετρο αυτόνομης οδήγησης, η οποία στο Hyper Force υποστηρίζεται μέσω μιας σουίτας αισθητήρων και "hyper LIDAR".
Επίσης, είναι εφοδιασμένο με μια σειρά από παιχνίδια αγώνων αυτοκινήτου, για να προπονείσαι όταν είσαι σταματημένος, πάντοτε μέσω επαυξημένης πραγματικότητας και ενός VR headset. Τα γραφικά της οθόνης, όπως και στο GT-R, επιμελήθηκε η Polyphony.
Κι αν θέλεις μια περιγραφή του ιαπωνικού πρωτότυπου από τον ίδιο τον κατασκευαστή του, η Nissan αναφέρει πως "με φιλικότητα προς το περιβάλλον, καταιγιστικές επιδόσεις και εξοπλισμό ασφαλείας αιχμής, αυτό το concept αποτελεί το όραμα της Nissan για ένα επόμενης γενιάς αμιγώς ηλεκτρικό hypercar". Τελικά μάλλον παίρνουμε μια γεύση από το GT-R του μέλλοντος.