Καλύτερη αυτονομία για το Audi e-tron GT

Χωρίς να διευκρινίζεται πώς, η Audi ανακοίνωσε βελτιώσεις στην αυτονομία των e-tron GT και RS e-tron GT, αλλά και καλύτερη διαχείριση της ενέργειας

Σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε πρόσφατα η Audi, το κορυφαίο της ηλεκτρικό μοντέλο χαρακτηρίζεται από αυξημένη αυτονομία και στις δύο τους εκδόσεις (e-tron GT και RS e-tron GT). Συγκεκριμένα, η γερμανική εταιρεία αναφέρει πως η αυτονομία και των δύο εκδόσεων είναι πλέον 400 km, αριθμός που συνεπάγεται αύξηση κατά 18 Km ή 4,6% στην περίπτωση του e-tron GT και κατά 27 km ή 7,3% για το RS e-tron GT.

To ενδιαφέρον στοιχείο εδώ, είναι πως η βελτιωμένη αυτονομία επετεύχθη χωρίς να αλλάξει η χωρητικότητα της μπαταρίας (93,4kWh). Επίσης, οι προδιαγραφές του συστήματος κίνησης όσον αφορά την απόδοση ισχύος παραμένουν και αυτές ίδιες. Τι είναι αυτό λοιπόν που επέτρεψε στην Audi να πετύχει τη βελτίωση της αυτονομίας; Κάποια αλλαγή στον τομέα της αεροδυναμικής, ή κάποια αλλαγή στο λογισμικό;

Ακολουθεί τα χνάρια της Taycan

Θυμίζουμε πως το Audi e-tron GT είναι μοντέλο που σχετίζεται άμεσα με την Porsche Taycan, με τα δυο τους να έχουν στο παρελθόν σημαντικές διαφορές σε επίπεδο αυτονομίας (υπέρ του μοντέλου της Porsche). Τη χρονιά που διανύουμε, η Taycan επωφελήθηκε μιας αναβάθμισης λογισμικού, η οποία απενεργοποιεί τον μπροστινό κινητήρα όταν δεν χρειάζεται για να βελτιώσει την απόδοση και την εμβέλεια. Ίσως κάτι παρόμοιο να συμβαίνει και στην περίπτωση της Audi.

Ένα ακόμη σημείο που θα πρέπει να επισημάνουμε, είναι πως πλέον η κατανάλωση ενέργειας στην περίπτωση του Audi, παραμένει ίδια ανεξάρτητα από το αν το αυτοκίνητο κινείται στην πόλη ή στον αυτοκινητόδρομο, κάτι που δεν συνέβαινε μέχρι τώρα. Αυτή είναι μία ακόμη παράμετρος που ευνοεί σημαντικά την αυτονομία στο ταξίδι.

Αναφορικά με τη γρήγορη φόρτιση, τα πράγματα παραμένουν όπως τα ξέραμε, με το e-tron GT να μπορεί να δεχτεί έως και 270 kW, φτάνοντας από το 5-80% σε περίπου 22 λεπτά. Τέλος, στην αναβαθμισμένη του εκδοχή, το μοντέλο της Audi θα είναι και λίγο ακριβότερο. Υπολόγισε περίπου 1.500 ευρώ για το e-tron GT και περίπου 3.000 ευρώ για το RS e-tron GT.