Ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων BYD θα λανσάρει την πολυτελή φίρμα Denza στην Ευρώπη, στην έκθεση IAA Mobility στο Μόναχο τον επόμενο μήνα.
Η Denza δημιουργήθηκε ως μέρος μιας κοινοπραξίας μεταξύ της BYD και της Mercedes-Benz το 2010 και αποτελεί πλέον μία από τις βασικές μάρκες της BYD στην Κίνα, που βρίσκεται πάνω από την BYD αλλά κάτω από την υπερπολυτελή φίρμα YangWang.
Η Mercedes κατέχει το 10%της μάρκας μετά τη μείωση του μεριδίου της το 2021.
Έρχονται στο Μόναχο το D9 και το BYD Seal
Στο Μόναχο, η BYD θα κάνει το ευρωπαϊκό ντεμπούτο του επταθέσιου, ηλεκτρικού μίνι βαν D9, σύμφωνα με την εταιρεία. Το D9 είναι ανταγωνιστής της Mercedes V-class και του νέου Lexus LM.
Η BYD δεν έδωσε λεπτομέρειες σχετικά με το πότε θα ξεκινήσει τις πωλήσεις των Denza στην Ευρώπη.
Η BYD θα χρησιμοποιήσει επίσης την έκθεση του Μονάχου, η οποία ξεκινά τη Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου, για να λανσάρει το μεσαίο ηλεκτρικό σεντάν BYD Seal στις ευρωπαϊκές αγορές της.
Το Seal θα πωλείται με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών και εμβέλειες. Η έκδοση Comfort έχει μια μπαταρία BYD Blade με 71,8 κιλοβατώρες και αυτονομία 420 χιλιομέτρων (260 μιλίων) σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών WLTP, ενώ η έκδοση Design έχει μια μεγαλύτερη μπαταρία 87 kWh και αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Το Seal θα αυξήσει τον αριθμό των αυτοκινήτων που πωλεί η BYD στην Ευρώπη σε έξι μέχρι το τέλος του έτους, δήλωσε η εταιρεία ενώ θα κυκλοφορήσει το φθινόπωρο μαζί με το μεσαίο SUV Seal U.
Η BYD πωλεί ήδη το μεγάλο SUV Tang, το μεγάλο σεντάν Han και το μικρό SUV Atto 3.
Η BYD πούλησε 2.492 αυτοκίνητα στην Ευρώπη τους πρώτους επτά μήνες, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία από τους ερευνητές αγοράς Dataforce. Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων - 1.977 - αφορούσε το Atto 3 SUV.
Τα στοιχεία δεν περιλαμβάνουν τις πωλήσεις Ιουνίου ή Ιουλίου για τη Σουηδία, όπου το Atto 3 νίκησε το VW ID.4 και έγινε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τις περισσότερες πωλήσεις στη χώρα τον Ιούλιο.