
Μόνο αμιγώς ηλεκτρικό θα είναι το νέο Mini Countryman που αναμένεται πολύ σύντομα να παρουσιαστεί και επισήμως από την εταιρεία. Είναι μια σπουδαία στιγμή για την Mini και για την εμπορική σημασία αυτής για τον όμιλο της BMW συνολικά καθώς η Mini φαίνεται πως όχι μόνο ακολουθεί πλήρως τον εξηλεκτρισμό των Βαυαρών, αλλά τον οδηγεί κιόλας στον βαθμό που της αναλογεί.

Πρωτιές
Το Mini Countryman E και το Mini Countryman SE ALL4 είναι οι δύο εκδόσεις που θα έχει το νέο Countryman. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λειψίας και το Mini Countryman E θα αποδίδει 191 ίππους, ενώ το Mini Countryman SE ALL4 θα διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα με συνολική απόδοση 313 ίππους, στο φάσμα του boost.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι 64,7 kWh. Με εκτιμώμενη αυτονομία περίπου 450 χιλιομέτρων, το Mini Countryman αισθάνεται εξίσου άνετα στο κέντρο της πόλης όσο και σε μεγαλύτερες αποστάσεις.

To μήκος θα είναι αυξημένο κατά 13 εκατοστά στα 4.429 mm, ενώ σύμφωνα με την Mini θα προσφέρει προσφέρει ακόμα περισσότερους χώρους και άνεση για τους επιβάτες. Το ύψος αυξήθηκε κατά σχεδόν έξι εκατοστά και φτάνει πλέον τα 1.613 mm, με τους επιβαίνοντες ειδικά πίσω, να έχουν περισσότερο χώρο για το κεφάλι. Όλα αυτά προκύπτουν από την βάση του που είναι η πλατφόρμα FAAR της BMW.
Περιβαλλοντική λογική
Το νέο Mini Countryman είναι φιλικό προς το περιβάλλον, όχι γιατί βγάζει από την ύπαρξη του τα ορυκτά καύσιμα, αλλά γιατί συνδυάζει και μια συνολικά "πράσινη" παραγωγή. Αυτό περιλαμβάνει απουσία διακοσμητικών στοιχείων στο εξωτερικό αλλά και το εσωτερικό και την κατασκευή των ζαντών ελαφρού κράματος από δευτερογενές αλουμίνιο, σε ποσοστό έως και 70 τοις εκατό.
Σε συνδυασμό με τη χρήση πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας στην παραγωγή, οι εκπομπές CO2 μπορούν να μειωθούν σημαντικά σε σύγκριση με τις συμβατικές διαδικασίες κατασκευής. Ανακυκλώσιμο είναι και το εσωτερικό στο ταμπλό, στο τιμόνι και το δάπεδο.

Φυσικά είναι και το εργοστάσιο της Λειψίας αντίστοιχα οικολογικό. Στην "φάρμα μπαταριών" που διαθέτει, εκτός της φανταστικά ενδιαφέρουσας ονομασίας της, χρησιμοποιούνται έως και 700 μπαταρίες υψηλής τάσης δεύτερης χρήσης από τα οχήματα BMW i3 για την αποθήκευση ενέργειας, η οποία παράγεται από τις ανεμογεννήτριες. Με την αποθήκευση της ενέργειας στις εγκαταστάσεις, μπορεί να βελτιστοποιηθεί η τοπική διαχείριση της ενέργειας και να διατηρηθεί σταθερό το ηλεκτρικό δίκτυο.