Η Tesla, στο πλαίσιο της επιθετικής πολιτικής που ακολουθεί, είχε θέσει, παλιότερα, σαφή στόχο την ετήσια αύξηση των πωλήσεών της κατά 50%. Ήταν κάτι ανάμεσα σε προκλητική δήλωση του Elon Musk και επαγγελματικό προϋπολογισμό μιας πολυεθνικής εταιρείας, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μια σαφώς εκφρασμένη προσέγγιση της φίρμας για το μέλλον της, το οποίο σε πολλές αγορές παγκοσμίως είναι άρρηκτα συνδεδεμένο και με το μέλλον των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Για το 2022 λοιπόν, δεν τα κατάφερε. Αύξησε τις πωλήσεις της στο 40%, γεγονός που προκύπτει από τις 405.278 αυτοκίνητα που ήταν οι παραδόσεις κατά το τέταρτο τρίμηνο.
Ο συνολικός αριθμός των 1.313.858 Tesla που παραδόθηκαν το 2022 συνιστά ρεκόρ πάντως για την αμερικανική φίρμα, παρά τα οικονομικά προβλήματα που εντοπίζονται στην αύξηση των επιτοκίων, τον πληθωρισμό και την περιορισμένη παραγωγή της, στην Κίνα.
Μάλιστα, σε μια προσπάθεια να εκκαθαρίσει τα αποθέματα, πριν το 2023, η Tesla έκανε εκπτώσεις ύψους 7.500 δολαρίων στους Αμερικανούς καταναλωτές που παρέλαβαν τα αυτοκίνητα τις τελευταίες ημέρες του Δεκεμβρίου.
Στην Ευρώπη η εταιρεία προσέφερε πίστωση Supercharger, όπως ονομάζεταικαι ισοδυναμεί με 10.000 χλμ. οδήγησης για τους πελάτες που παρέλαβαν ένα νέο Tesla, μέχρι το τέλος του έτους. Ακόμη και έτσι πάντως δεν κατάφερε να "πιάσει" τις εκτιμήσεις των αναλυτών που την ήθελαν να ξεπερνά τις 420.000 παραδόσεις στο τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Γέμισαν οι ΗΠΑ Tesla Model 3
Στα άλλα, επιμέρους στοιχεία των πωλήσεων της, φαίνεται η ξεκάθαρη προτίμηση των Αμερικανών, οι οποίοι μαζι με τους Κινέζους αποτελούν τους κορυφαίους πελάτες της φίρμας, προς τα Model 3 και Model Y. Το επιβλητικό 95% των πωλήσεων της Tesla σε ΗΠΑ και Κίνα αφορούσε το sedan μοντέλο της αλλά και το SUV. Εικόνα που αφορά σε πολύ μεγάλο βαθμό και τις υπόλοιπες αγορές που δραστηριοποιήθηκε η εταιρεία.