H Hyundai μας καλωσορίζει στην εποχή λογισμικού

Η Hyundai παρουσίασε την παγκόσμια στρατηγική της για το μέλλον της αυτοκίνησης που βασίζεται στην ανάπτυξη λογισμικού επικεντρωμένου στην αυτοκίνηση

Hyundai Software Age

Καλωσήρθατε στο Cyberpunk της αυτοκίνησης. Δεν ξέρουμε αν θα είναι αντίστοιχα δυστοπικό, θα το δείξει η πορεία, προς το παρόν πάντως παρουσιάζεται ως το καινοτόμο μέλλον της αυτοκίνησης παγκοσμίως και ναι, το έχουμε καταλάβει πως αυτή είναι η προσέγγιση των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών. Η Hyundai αναμένεται να πρωτοπορήσει και σε αυτόν τον νέο κόσμο όπου τα αυτοκίνητα θα είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους, θα στέλνουν και θα λαμβάνουν δεδομένα, θα κινούνται αυτόνομα, θα είναι κέντρα ψυχαγωγίας και ανεξαρτήτως της ηλικίας τους θα έχουν το τελευταίο update. 

Μια πολυκατοικία τεχνολογίες 

Hyundai Software Age

Η Hyundai παρουσίασε μια πενταόροφη δομή για τα μελλοντικά της οχήματα, η οποία ξεκινά από την βάση τους, δηλαδή τις πλατφόρμες και καταλήγει στο αυτόνομο μέλλον της αυτοκίνησης. Οι άξονες του MECA που συνοψίζει τα Mobility, Electricity, Connectivity και  Autnomous δημιουργούν το SDV, το οποίο συνοψίζει το Software Defined Vehicle. Τα αυτοκίνητα δηλαδή που ορίζονται από το λογισμικό και έχουν αυτό ως βάση για οτιδήποτε. Κάτι σαν τα κινητά για να μην μπερδεύεσαι με όλα αυτά τα DVV και CPC. Οι ενδιάμεσοι όροφοι αφορούν την ηλεκτρική τεχνολογία που θα δίνει την κίνηση, το λογισμικό φυσικά και  τα δεδομένα που θα συλλέγονται και θα διαχειρίζονται.

Ειδικό λογισμικό από την Hyundai 

Το αυτοκίνητο δηλαδή στο μέλλον θα έχει τη δυνατότητα να δέχεται αναβαθμίσεις, ώστε να μην έχει, εν πολλοίς σημασία πότε το αγόρασες. Με ένα update θα έχει την τελευταία διαθέσιμη τεχνολογία και θα είναι καινούριο. Για τον λόγο αυτό η Hyundai αναπτύσσει το δικό της λογισμικό, το ccOS που είναι το λογισμικό για συνδεδεμένα αυτοκίνητα (connected cars Operating System). Το software θα είναι η καρδιά του οχήματος και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την NVIDIA, κάτι που ασφαλώς μας κάνει πιο σίγουρους για την αποτελεσματικότητά του. 

Hyundai Software Age

Το λογισμικό θα διαχειρίζεται και θα αναλύει σε πραγματικό χρόνο τα δεδομένα από όλα τα αυτοκίνητα. Παράλληλα θα αποτελεί το βασικό εργαλείο για τις αυτόνομες μετακινήσεις, καθώς επίσης και την in car ψυχαγωγία, είτε για τους επιβάτες, είτε, αργότερα και για τον οδηγό, που όπως καταλαβαίνεις είναι ιδιότητα που κάποτε θα εξαφανιστεί. 

Πλατφόρμα διττής λειτουργίας 

Ενθαρρυντικό είναι το γεγονός πως η ενιαία πλατφόρμα που θα είναι τέτοια, ώστε να μειωθεί το κόστος κατασκευής, ανεξαρτήτως κατηγορίας οχήματος, θα έχει αφενός το EV κομμάτι της που θα αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφετέρου δε το ES κομμάτι της, που θα αφορά τα ειδικής χρήσης αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα όπως τα επαγγελματικά, αλλά και εκείνα που δεν θα χάσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα παραμείνουν ως πολύ ιδιαίτερα αυτοκίνητα για συγκεκριμένες χρήσεις. 

Hyundai Software Age

Παγκόσμιο software center 

Μέχρι το τέλος του 2022 τα συνδεδεμένα αυτοκίνητα στο υπάρχον σύστημα της Hyundai θα είναι λέει, 10 εκατομμύρια και στο τέλος του 2025 ο αριθμός αυτός θα έχει φτάσει τα 20 εκατομμύρια. Τα δεδομένα που θα στέλνουν προς διαχείριση τα αυτοκίνητα αυτά θα είναι της τάξης των 2 exabytes, μια μονάδα μέτρησης που μοιάζει να έχει ατελείωτα μηδενικά μέτρησης των bytes. Όπως είπε και η αντιπρόεδρος στο σχετικό τμήμα της Hyundai, Eunsook Jin, είναι σαν να παρακολουθείς ένα δισεκατομμύριο δίωρες ταινίες σε full high definition. Ακριβώς επειδή το μέγεθος αυτό είναι σχεδόν αδιανόητο, η Hyundai θα επενδύσει πάνω από δέκα δισεκατομμύρια ευρώ στην ανάπτυξη του παγκοσμίου κέντρο λογισμικού

Υπηρεσίες αυτοκινήτων 

Εν κατακλείδι η Hyundai βλέπει (και  δημιουργεί) έναν μελλοντικό κόσμο, όπου η εμπειρία του ταξιδιού και των μετακινήσεων θα αφορά όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως αν είναι ιδιοκτήτες αυτοκινήτου ή όχι. Θα υπάρχουν αυτοκινητικές υπηρεσίες τις οποίες οι χρήστες θα μπορούν να αξιοποιήσουν μέσω των smartphone τους. Η εποχή του λογισμικού θα θέλει τις αυτοκινητοβιομηχανίες να δραστηριοποιούνται σε μια αγορά που θα ξεπερνά την αυτοκινητική και θα εισέρχεται σε αυτήν της κινητικότητας, των μετακινήσεων, των μεταφορών και της τεχνολογίας. 

Εντάξει Hyundai, αρκεί να συνεχίσεις να βγάζεις αυτοκίνητα σαν αυτά, μην τυχόν και κάποιοι θέλουν να οδηγούν κιόλας, εκτός από το να μετακινούνται από εδώ προς τα εκεί. 

Αν θέλεις μπορείς να παρακολουθήσεις ολόκληρη την παρουσίαση παρακάτω. 

Best of Network