H Alpine A110 αποτελεί ένα σύγχρονο παράδειγμα αναβίωσης που ολοκληρώθηκε με επιτυχία, γιατί διαθέτει κορυφαία χαρακτηριστικά σε ό,τι έχει να κάνει με την οδηγική απόλαυση, όπως αποδεικνύει και ο άνθρωπος(;) που έμαθε ποδήλατο στον Τσακ Νόρις. Το εντυπωσιακότερο βέβαια όσον αφορά την αναβίωση είναι πως το Alpine A110 της εποχής μας κατάφερε να γίνει το ίδιο θρυλικό με το παλιό, που για τους νοσταλγούς του παρελθόντος εξακολουθεί να είναι, ένα σημείο αναφοράς. Και τώρα (καλά όχι τώρα ακριβώς, αλλά όπου να 'ναι) έρχεται το Α110 E-Ternite, το όνομα του οποίου αποτελεί λογοπαίγνιο στην γαλλική για την αιωνιότητα.

Είναι ιδέες που έφερε στην εταιρεία ο Luca de Meo, όταν, όπως μας ενημερώνει και η Alpine, είπε: "Θέλω να ηλεκτροδοτήσω την Alpine για να διατηρήσω το όνομά της για πάντα". Έτσι προέκυψε το E-Ternite, το οποίο αποτελεί έναν χάρτη, πάνω στον οποίο η Alpine θα βρει τον δρόμο της, στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Και η αλήθεια είναι πως τα βήματά της τα δοκιμάζει πάνω σε ιδιαίτερα μονοπάτια.

Το Alpine A110 E-Ternite είναι αμιγώς ηλεκτρικό και ήταν αναμενόμενο να "φορεθούν" οι μπαταρίες της Renault, αυτές δηλαδή που χρησιμοποιούνται στο αμιγώς ηλεκτρικό Renault Megane. Το ιδιαίτερο όμως ήρθε στον τομέα του κιβωτίου, για το οποίο οι τεχνικοί της Alpine δεν ενθουσιάστηκαν με κανένα από τα διαθέσιμα της Renault. Έτσι έφτιαξαν δικό τους και το bespoke του πράγματος έχει να κάνει κυρίως με την διαθέσιμη ροπή που έπρεπε να διαχειριστεί αυτό. Και μιας και το έφερε η κουβέντα η ροπή αυτή είναι της τάξης των 300Nm και η ιπποδύναμη του ηλεκτρικού Α110 θα είναι 240PS.

Τις μπαταρίες πάντως δεν τις έβαλαν, όπως τις πήραν από την Renault. Νέα περιβλήματα τοποθετήθηκαν για μειωμένο βάρος και για να ταιριάξουν στην γεωμετρία του αυτοκινήτου. Αυτή οδήγησε σε μια ενδιαφέρουσα επιλογή που έχει να κάνει με την ισορροπία. Έτσι το concept Alpine A110 E-Ternite έχει μια συστοιχία 4 μπαταριών στο εμπρός μέρος και μια με 8 στο πίσω μέρος.
⚡️ To infinity and beyond! ⚡️ pic.twitter.com/v13kYmLgbJ
— Alpine Cars (@alpinecars) July 21, 2022
Το συνολικό βάρος του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι 1.378 kg και ο στόχος των Γάλλων είναι να πέσει στα 1.320 kg. Στην παρούσα φάση πάντως η αύξηση των σχεδόν 300 kg σε σχέση με το θερμικό Α110 κρίνεται ικανοποιητική αν σκεφτεί κανείς πως μόνο το βάρος των μπαταριών είναι 392 kg.

Προκειμένου επίσης να έχει το Alpine A110 E-Ternite ξεχωριστό χαρακτήρα, αφαιρέθηκε μεγάλο κομμάτι της οροφής. Αυτό δημιουργεί ένα τύπου targa αυτοκίνητο και σύμφωνα με την Alpine η αίσθηση της οδήγησης στην ύπαιθρο, ενός ήσυχου αυτοκινήτου θα είναι μοναδική. Καλά, μην παίρνεις και όρκο για αυτό, αλλά κάτι πρέπει να πουν οι άνθρωποι.

Κατά τα άλλα, σε εξοπλιστικό επίπεδο, το Alpine A110 E-Ternite θα συνδυάζεται με το προσωπικό tablet του οδηγού. Όλες οι εφαρμογές θα είναι διαθέσιμες και στο αυτοκίνητο μέσω Google Android ή Apple CarPlay και ο ήχος της ψυχαγωγίας θα διαταράσσει την σιωπή του ηλεκτροκινητήρα, surround μέσα από 8 ηχεία.