
Η Hyundai σχεδιάζει να λανσάρει ένα πλήρως ηλεκτρικό μίνι αυτοκίνητο στην Ευρώπη - απλά όχι ακόμα. Η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται πάνω σε ένα μίνι αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, αλλά θα χρειαστεί αρκετός χρόνος για να αναπτυχθεί μια έκδοση έτοιμη για παραγωγή, δήλωσε ο επικεφαλής μάρκετινγκ της Hyundai Motor Europe, Andreas-Christoph Hofmann.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη αναπτύσσουν προσιτά μικρά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς οι νομοθέτες αυστηροποιούν τους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων και οι καταναλωτές στρέφονται όλο και περισσότερο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο όμιλος Volkswagen εργάζεται πάνω σε μια οικογένεια μικρών EVs για τις μάρκες VW, Skoda και Cupra με τιμή εκκίνησης 20.000 ευρώ.
"Θα είναι δύσκολη πρόκληση"
Ο Hofmann δήλωσε ότι το μικρό EV της Hyundai θα έχει παρόμοια τιμολόγηση. "Όλοι στον κλάδο γνωρίζουν ότι ο στόχος αυτού του είδους οχήματος είναι τα 20.000 ευρώ", δήλωσε στο συνέδριο Automotive News Europe στην Πράγα.

Ο Hofmann δήλωσε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πόλης είναι δύσκολο να πωληθούν κερδοφόρα λόγω των χαμηλών τιμών τους και λόγω των τεχνικών προβλημάτων στην ηλεκτροκίνηση των μικρών οχημάτων.
Η Hyundai θα λανσάρει άλλα 11 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη μέχρι το 2030, δήλωσε ο Hofmann. Η μάρκα διαθέτει τa ηλεκτρικά Ioniq 5 και Kona ενώ τον Ιούλιο παρουσίασε και το σεντάν (streamliner το αποκαλεί η Hyundai) Ioniq 6 το οποίο θα φτάσει στην Ευρώπη πριν από το τέλος του 2022, αλλά οι πωλήσεις στις περισσότερες αγορές της ΕΕ θα ξεκινήσουν στις αρχές του 2023.

Παράλληλα ο Hofmann δήλωσε ότι το μελλοντικό μεγάλο SUV Ioniq 7 θα παίξει επίσης ρόλο στην Ευρώπη, αλλά είναι κυρίως ένα όχημα που σχεδιάστηκε για την αγορά των ΗΠΑ, όπου τα μεγαλύτερα οχήματα είναι πιο δημοφιλή.
Μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς τα ηλεκτρικά Hyundai στην Ευρώπη
Η υπάρχουσα γκάμα ηλεκτρικών αυτοκινήτων βοηθά την Hyundai να αυξήσει τις πωλήσεις και το μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη το πρώτο εξάμηνο του 2022. Οι πωλήσεις της Hyundai στις αγορές της ΕΕ, της EFTA (Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία και Ελβετία) και του Ηνωμένου Βασιλείου αυξήθηκαν κατά 8,2% σε ετήσια βάση μέχρι τον Ιούνιο, σε μια συνολική αγορά που μειώθηκε κατά 14%.
Το μερίδιο αγοράς της μάρκας αυξήθηκε στο 4,7% από 3,7%, σύμφωνα με τα στοιχεία της βιομηχανικής ένωσης ACEA. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αντιπροσώπευαν το 16% των συνολικών πωλήσεων της Hyundai κατά το πρώτο εξάμηνο, δήλωσε ο Hofmann.
Με πληροφορίες από Automotive News Europe