H Mercedes Vision EQXX ξεπέρασε το ρεκόρ της: 1.202 χλμ. με μία φόρτιση

Αυτό το πρωτότυπο μόλις ξεπέρασε τον εαυτό του -και το δικό του ρεκόρ αυτονομίας- και πραγματοποίησε 1.202 χιλιόμετρα με μία φόρτιση

Mercedes Vision EQXX
Mercedes Vision EQXX
Mercedes Vision EQXX
Mercedes Vision EQXX
Mercedes Vision EQXX
Mercedes Vision EQXX

Η Mercedes-Benz Vision EQXX ξεπερνά το δικό της ρεκόρ απόδοσης στην πραγματική οδήγηση με άλλη μια διαδρομή άνω των 1.000 χιλιομέτρων με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας. Μετά το ρεκόρ της παρθενικής του διαδρομής από τη Στουτγάρδη στο Cassis (Γαλλία) τον Απρίλιο, το πειραματικό αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο έθεσε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά, με ένα οδικό ταξίδι 1.202 χιλιομέτρων από τη Στουτγάρδη (Γερμανία) στο Silverstone (Ηνωμένο Βασίλειο).

Mercedes Vision EQXX

Η νέα διαδρομή και το νέο ρεκόρ αυτονομίας του Mercedes Vision EQXX

Αφού διαπραγματεύτηκε ένα κλείσιμο της εθνικής οδού και μια απαιτητική εκτροπή κοντά στη Στουτγάρδη, το Mercedes Vision EQXX διέσχισε τα γαλλικά σύνορα κοντά στο Στρασβούργο και στη συνέχεια διέσχισε τη βόρεια Γαλλία με ταχύτητες αυτοκινητόδρομου μέχρι το Καλαί, όπου επιβιβάστηκε στο Eurotunnel.

Mercedes Vision EQXX

Συνεχίζοντας το ταξίδι του στο Ηνωμένο Βασίλειο, διέσχισε τον αυτοκινητόδρομο M25 γύρω από το Λονδίνο και στη συνέχεια σταμάτησε στο Mercedes-Benz Grand Prix στο Brackley.

Mercedes Vision EQXX

Εκεί το περίμεναν για να το υποδεχτούν οι ειδικοί της Formula 1 και της Formula E που βοήθησαν στην ανάπτυξη του προηγμένου συστήματος κίνησης. Στη συνέχεια, το VISION EQXX συνέχισε για το Silverstone, όπου το καλωσόρισε ο ειδικός καλεσμένος οδηγός Nyck de Vries. Ο Ολλανδός, ο οποίος αγωνίζεται για την ομάδα Mercedes-EQ Formula E, επέλεξε να μην πάει χαλαρά με το ερευνητικό όχημα, ανεβάζοντάς το στο μέγιστο όριο ταχύτητας των 140 km/h στην εμβληματική βρετανική πίστα. Εκμεταλλευόμενος στο έπακρο την περίσταση, ολοκλήρωσε 11 γύρους.

Mercedes Vision EQXX

Καθ' όλη τη διάρκεια του οδικού ταξιδιού, το VISION EQXX εκμεταλλεύτηκε το καινοτόμο σύστημα θερμικής του διαχείρισης για να επιτύχει μέση κατανάλωση 8,3 kWh/100 km, εν μέσω έντονης κυκλοφορίας και καλοκαιρινών θερμοκρασιών.

Mercedes Vision EQXX

Διαχείριση θερμότητας: το μυστικό της μεγάλης αυτονομίας

Η εξαιρετική απόδοση της ηλεκτρικής μονάδας κίνησης σημαίνει ότι παράγει ελάχιστη θερμότητα. Αυτό συμβάλλει στη διατήρηση του συστήματος θερμικής διαχείρισης σε εξαιρετικά μικρό και ελαφρύ μέγεθος. Η προσεκτικά σχεδιασμένη αλληλεπίδραση των αεροτομών, των βαλβίδων ψυκτικού υγρού και των αντλιών εξασφαλίζει ότι η μονάδα ηλεκτρικής κίνησης διατηρεί την πιο αποτελεσματική ισορροπία θερμοκρασίας με το ελάχιστο δυνατό ενεργειακό κόστος. Περιλαμβάνει έναν συνδυασμό καινοτόμου διαχείρισης της ροής του αέρα και μια πλάκα ψύξης που είναι εγκατεστημένη στο δάπεδο του οχήματος, επιτρέποντάς του να εκμεταλλεύεται τον αέρα που ρέει κατά μήκος της κάτω πλευράς του Vision EQXX. Αυτός είναι ο πιο αεροδυναμικά αποδοτικός τρόπος για να διατηρείται η μονάδα ηλεκτρικής κίνησης δροσερή υπό κανονικές συνθήκες, επιτρέποντας αύξηση της αυτονομίας κατά περίπου 2% στην πιο αεροδυναμική λειτουργία.

Οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και η κίνηση σε αυτοκινητόδρομους με στάσεις και μετακινήσεις επέβαλαν την ψύξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης και της καμπίνας επιβατών. Ωστόσο, το σύστημα ψύξης τα αντιμετώπισε όλα αυτά χωρίς σημαντικές επιπτώσεις στην αυτονομία. Η αντλία θερμότητας πολλαπλών πηγών στο Vision EQXX αποδείχθηκε εξαιρετικά αποτελεσματική στη διατήρηση της θερμοκρασίας της καμπίνας δροσερής στον ζεστό καλοκαιρινό καιρό. Κατά τη διάρκεια των 14 ωρών και 30 λεπτών οδήγησης, ο κλιματισμός λειτούργησε για λίγο περισσότερο από οκτώ ώρες, αλλά είχε ελάχιστες αρνητικές επιπτώσεις στη συνολική κατανάλωση ενέργειας.  

Best of Network